Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

H XAΡA ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ


H XAΡA ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ 

Ύστερα από εννιά κοντά χρόνια ως Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνα για τον «οδικό άξονα Καλλονής - Σιγρίου» την οποία δημιούργησα  το 2003, όπως έγγραφα στο χθεσινό μου σημείωμα «με συνεχή, συνεπή, αδιάλειπτη, λελογισμένη και ουσιαστική όπως απεδείχθει στην πράξη προσπάθεια προς πάσα δυνατή κατεύθυνση και Διοικητικό επίπεδο από τα κατώτερα ιεραρχικά ως τον εκάστοτε Πρωθυπουργό της χώρας (κ.κ. Σημίτη, Καραμανλή, Παπανδρέου και Παπαδήμο) κατάφερε να εντάξει τον Αύγουστο του 2011 το μεγαλύτερο έργο του Αιγαιακού χώρου (ύψους 44,5 εκατομ. Ευρώ) στο ΕΣΠΑ 2007 -2013.» Σήμερα που ολοκληρώθηκε και η διαδικασία του σχετικού διαγωνισμού ανάδειξης εργολάβου, αυτό που μπορώ να πω με ιδιαίτερη ικανοποίηση είναι ότι η σημερινή μέρα είναι μία απ’ τις ευχάριστες μέρες της ζωής μου. Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος και χαρούμενος αφού διακατέχομαι από τη ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ. Δημιουργίας για το ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ. Όχι το προσωπικό μου. Αυτό που στόχευσα για τους συντοπίτες μου της χερσονήσου του Ορδύμνου και κατ’ επέκταση όλους του Λέσβιους, το επέτυχα. Επέτυχα να υπάρξω συνεπής στην υπόσχεσή μου ότι θα κάνω το ανθρωπίνως δυνατό για να γίνει το έργο αυτό. Αυτή, αποτελεί την μεγαλύτερη για μένα ικανοποίηση.
Μια επιτυχία που προκύπτει απ’ το ότι ο διαγωνισμός είχε αποτέλεσμα. «Έβγαλε» εργολάβο. Αυτόν που θα πραγματοποιήσει το όνειρο γενεών Λεσβίων. Να γίνει ένας δρόμος σύγχρονων προδιαγραφών που θα εξαλείψει επί τέλους το απολίθωμα της οδοποιίας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, που τον είχε κατασκευάσει προ ενάμισι περίπου αιώνα, τον ως τώρα βασανιστικό δρόμο Καλλονής – Σιγρίου.
Συμμετείχαν τέσσερα εργολαβικά σχήματα. Το σχήμα που έδωσε την μεγαλύτερη έκπτωση είναι μια κοινοπραξία τριών εταιρειών και συγκεκριμένα οι : «Τοξότης Α.Ε.», «Αναστηλωτική» και «Ελληνική Υδροκατασκευή» .
Η έκπτωση που έδωσε η κοινοπραξία αυτή και ήταν η μεγαλύτερη, ήταν κατά μέσο όρο 4,17 %. Των άλλων τριών σχημάτων αντιστοίχως οι εκπτώσεις ήταν, 1,60%, 2,04 % και 2,96 % .
Μετά το αποτέλεσμα αυτό πρέπει να ομολογήσω είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος, γιατί η δοθείσα μικρή σχετικά έκπτωση στον προϋπολογισμό των 44,50 εκατ. Ευρώ (κατά την ένταξή του έργου μας στο ΕΣΠΑ), αποτελεί εχέγγυο της πραγμάτωσης του έργου μας.
Τώρα που ξεπεράστηκε και αυτή η θεμελιώδης δυσκολία το να γίνει η απαιτούμενη διαδικασία για την επιλογή του εργολάβου (μετά τις δύο προηγούμενες αναβολές, του περασμένου Δεκεμβρίου και στη συνέχεια Ιανουαρίου) θεωρώ ότι είμαστε πιά στην αρχή του τέλους.
Με δεδομένο δε ότι κατά την απόφαση της εντάξεως του έργου στο ΕΣΠΑ , τούτο θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός περιόδου 52 μηνών κατά μέγιστο πράγμα που σημαίνει ως το 2016 – 2017 το έργο αυτό θα έχει ολοκληρωθεί, ξαναδεσμεύομαι όπως είχα γράψει κι’ άλλη φορά να τον περπατήσω το δρόμο μας με τα πόδια από την Καλλονή ως το Σίγρι, όταν θα γίνει η τελετή των εγκαινίων του.     

27.03.2012                                                         Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)  

Δεν υπάρχουν σχόλια: