Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Όταν οι θεσμικοί ενεργοποιούνται …


 
Όταν οι θεσμικοί ενεργοποιούνται …
Στις 10 του Σεπτέμβρη, μία μέρα μετά  την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ Δημοσίου και Εργολάβων για το δρόμο Καλλονής – Σιγρίου, το μεγαλύτερο έργο (προϋπολογισμού 44,50 εκατομμύρια Ευρώ) που γίνεται σ’ όλο τον Αιγαιακό χώρο από της   απελευθερώσεως του προ ενός αιώνα, η  ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ  ΔΡΟΜΟ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΣΙΓΡΙΟΥ, που επί εννιά ολόκληρα χρόνια «πάλεψε» με υπομονή, συνέπεια και αδιάλειπτη συνέχεια και με κάθε νόμιμο τρόπο στο να ενταχθεί αυτός στο ΕΣΠΑ ( κύρια προϋπόθεση  για να λάβει κάποτε σάρκα και οστά), έβγαλε ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ στις 11.09.2012 με το οποίο χαιρέτησε το ευτυχές αυτό γεγονός.
Βέβαια η αδιάλειπτη προσπάθεια της επιτροπής αυτής μετά και τις παρεμβάσεις της και προς τους κ.κ. Πρωθυπουργούς της χώρας (τους από το 2003 και μετά), είχε το πρώτο χειροπιαστό αποτέλεσμα τον Μάιο του 2009. Το αποτέλεσμα, του να δοθεί για το δρόμο αυτόν από το Τομεακό Πρόγραμμα του ΥΠΕΧΩΔΕ, το κονδύλιο των 20.000.000 Ευρώ. Τούτο  δε, μετά την σχετική επιστολή της προς τον κ. Κ. Καραμανλή την Άνοιξη του 2009, όταν και της εστάλη η αντίστοιχη απάντηση του, δια του τότε αρμοδίου Υπουργείου (ΥΠΕΧΩΔΕ).
Στην ανάλυση των γεγονότων που γινόταν στο Δελτίο Τύπου της 11.09.2012 προκειμένου η επιτροπή να τονίσει το της επιτυχίας της μέγεθος, αναφερόταν κατ’ αντιδιαστολή και στο την ίδια ημέρα του Οκτωβρίου 1999 επίσης εξαγγελθέντος από τον τότε Πρωθυπουργό κ. Κ. Σημίτη δρόμο  Καλλονής – Πέτρας ( ο οποίος δεν έχει ενταχθεί ακόμη στο ΕΣΠΑ) αν και είναι το 1/3 περίπου του μήκους του Καλλονής – Σιγρίου και ευκολότερης χάραξης (ως εκ της γεωμορφολογίας, κ.λπ.) και προϋπολογισμού πολύ μικρότερου του 50%. Ευχόταν δε καταλήγοντας στο να ολοκληρωθούν οι σχετικές μελέτες και να ενταχθεί και ο δρόμος Καλλονής - Πέτρας στο ΕΣΠΑ για να δρομολογηθεί και αυτού η υλοποίηση και κατέληγε:
« Βέβαια η όλη τραγική τρέχουσα κατάσταση της χώρας δεν αποτελεί εχέγγυο και καλό οιωνό για το έργο αυτό.  Πάντως εν κατακλείδι θα είναι κρίμα κι΄ άδικο να χαθεί εκ της αβελτηρίας όλων των θεσμικά αρμοδίων του τόπου μας το έργο αυτό που το ξέχασαν και δεν έπαιξαν το ρόλο ενός επισπεύδοντος, αντίστοιχο προς αυτό του ….»
Είναι ευτυχές το γεγονός που φαίνεται πως οι θεσμικά αρμόδιοι άρχισαν να ενεργοποιούνται σχετικά, αν λάβουμε υπ’ όψη τα γραφόμενα στο ΕΜΠΡΟΣ Μυτιλήνης 22.09.2012 που αναφέρουν σχετικά στον τίτλο « “ Έτρεξαν” τον οδικό άξονα προς Πέτρα» και συνεχίζει η σχετική πληροφόρηση «Στον Χατζηδάκη ο Γιακαλής, παρόντος Αθανασίου, για ΕΣΠΑ…. » .
Χαίρομαι γι’ αυτή την εξέλιξη και θα επαναλάβω αυτό το οποίοι γραφόταν στο Δελτίο Τύπου της 11.09.2012.
« Εύχομαι πάντως και ελπίζω και για το έργο αυτό οι υπηρεσίες του π. ΥΠΕΧΩΔΕ κάποτε να  τελειώσουν τις μελέτες και να ενταχθεί και το έργο αυτό στο ΕΣΠΑ.» 

07.10.2012                        Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)

1 σχόλιο:

Λαψαρνιώτης είπε...

Καλός φίλος, μου τηλεφώνησε και με ρώτησε για τα 20.000.000 Ευρώ που μας δόθηκαν μετά την επιστολή της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ στον Πρωθυπουργό κ. Καραμανλή την Άνοιξη του 2009, αφού ο πολύς κόσμος το γεγονός αυτό δεν το γνωρίζει. Μου Πρότεινε μάλιστα να αναρτήσω ηλεκτρονικά την σχετική επιστολή, όπου μπορώ. Επίσης με ρώτησε γιατί το αναφέρω το γεγονός αυτό των 20.000.000 Ευρώ. Του απάντησα προφορικά. Μου είπε ότι θα πρέπει να το γράψω κιόλας για να το μάθει ο κόσμος. Έτσι που δεσμεύτηκα, έτσι και κάνω. Γιατί αν ο δικός μας δρόμος, ήταν αξίας όπως αυτός τη Καλλονής - Πέτρας που είναι μικρότερης των 20.000.000 Ευρώ, τότε αυτός ο Καλλονής - Σιγρίου σήμερα ύστερα από τρία χρόνια θα πλησιάζε στο να έχει κατασκευαστεί ή θα ήταν στα τελειώματα .