Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Ο δισχιλιοστός νέος αναγνώστης του lapsarniotis

           Ο δισχιλιοστός νέος αναγνώστης του lapsarniotis   

Την περασμένη εβδομάδα το flagcounter κατέγραψε την «εισόδο» στα «πεδία» του lapsarniotis του δισχιλιοστού νέου αναγνώστη. Έγραφα  στο αντίστοιχο σχόλιο μου επ’ ευκαιρία της «εισόδου» του χιλιοστού τότε νέου αναγνώστη στα μέσα του περασμένου Απρίλη το πώς ξεκίνησα αυτή την νέα μου περιπέτεια στα κρυστάλλινα νερά του ωκεανού της διαφάνειας και της προσωπικής έκθεσης στα μάτια των 7.000.000.000 κατοίκων του παγκόσμιου χωριού μας:  
« Έτσι το lapsarniotis “καθελκύσθηκε” στα βαθειά νερά του ηλεκτρονικoύ ... ωκεανού, της καθαρής αλήθειας και της κρυστάλλινης διαφάνειας. Καλοτάξιδος φαίνεται ότι είναι. Το κυριότερο φαίνεται ότι αρέσει, στους άλλους. Όταν ξεκίνησα, ήμουν επιφυλακτικός, πολύ διστακτικός και προβληματισμένος στο τι θα βγεί από αυτή την νέα … περιπέτειά μου. Στην αρχή άρχισα να το βλέπω ως μια νέα αποκοτιά μου. Σκεφτόμουν ότι θα γράψω κανα δύο φορές και αυτό θα ήταν όλο. Θα τα παρατούσα στη συνέχεια.
Αμ δε !!»
Έτσι σήμερα, για το δισχιλιοστό νέο αναγνώστη του lapsarniotis, απολογιστικά γράφω αυτό το σημείωμα μου και πρέπει να πω ότι αίσθησή μου είναι πως είμαι υποχρεωμένος «πατρικά» απέναντι του. Όπως ως πατέρας φροντίζω να δίνω στα παιδιά μου τα οφειλόμενα μου ως γονιός, το ίδιο αισθάνομαι και για το lapsarniotis. Έτσι επειδή η «τροφή» που του δίνω δεν είναι σε καθημερινή βάση (όπως έκανα σχεδόν καθημερινά από της «καθέλκυσής» του αρχές του χρόνου ως τον Απρίλιο), με καταλαμβάνει πλέγμα ενοχής. Έτσι ενεργοποιούμαι και κάθομαι, γράφω και «αναρτώ» μία νέα ανησυχία μου, ένα προβληματισμό μου, μία ενέργειά μου, κ.λπ.  
Αυτό πρέπει να πω ότι δεν είναι κατά κανένα τρόπο αυτοσκοπικό, γίνεται  αφού βλέπω ότι όχι μόνο νέοι αναγνώστες του lapsarniotis “μπαίνουν” και τον διαβάζουν σχεδόν κάθε μέρα, αλλά και οι παλιοί δεν χάνονται. Αν δε κρίνω από το γεγονός ότι ως στιγμής έχουν γίνει ως σήμερα 6053 προβολές της ιστοσελίδας μου, τότε σημαίνει ότι κάθε ένας αναγνώστης έχει επισκευθεί  αυτή κατά μέσο όρο τουλάχιστο τρεις φορές.
Οι αναγνώστες μου προέρχονται από 18 διαφορετικές χώρες με τη μερίδα του λέοντος όπως είναι φυσικό από την Ελλάδα. Ακολουθούν οι της ΗΠΑ, οι της Γερμανίας, του Βελγίου, Αυστραλίας, κ.λπ., πρόσφατα δε ακόμη και της μακρινής Μαλαισίας. 
Βεβαία έγραφα και την άλλη φορά ότι αν πέραν των στοιχείων αυτών υπήρχαν και σχολιασμοί των γραφομένων μου από τους αναγνώστες μου, ίσως και εγώ να είχα βοηθηθεί στο να διορθώσω κάτι που ασφαλώς κάποιοι το βλέπουν λάθος και βέβαια με τη σειρά μου πείθομαι περί αυτού. Όμως ατυχώς δεν έχω την αντίστοιχη ανταπόκριση. Λίγα σχόλια και λίγοι επίσης οι αντιστοίχως σχολιάζοντες. Όλοι τους είναι ευπρεπείς και επωνύμως καταθέτουν τα δικά τους σχόλια. Την εξαίρεση του κανόνα,  αποτελεί ένας που κατά καιρούς παρεισφρύει ως ανώνυμος και γράφει τα σχόλια του.  Το ανώνυμο αυτό ον (γιατί άνθρωπο δεν μπορώ να τον θεωρήσω και να τον γράψω έτσι), πλέον των άλλων αποδεικνύεται ότι είναι και μαζοχιστής. Η μονομανία του με την οποία αυτό το ον  διακατέχεται εναντίον μου είναι  τέτοια, που ακόμη και για τον αυτοπροσδιορισμό μου ως lapsarniotis το δυσώδες αυτό σκουλήκι τσαλαβουτώντας στα βορβορώδη νερά της ανωνυμίας, ήρθε και έγραψε την περιττωματική του ένστασή. Του απήντησα σχετικά και τον προκάλεσα να βγει στο φώς της ημέρας και ακόμη τον παραίνεσα να μη ζει ως σαπρόφυτο, να μη σέρνεται ως σκουλήκι και να μη τσαλαβουτά ως τυφλοπόντικας στα σκοτεινά ερέβη της ανωνυμίας. Τον προκάλεσα να δείξει το πρόσωπό του. Μάταια όμως. Άνανδρα, αλλά και μαζοχιστικά (αφού δέχεται αυτούς τους χαρακτηρισμούς μου που του έχω κατά καιρούς γράψει) συνεχίζει από καιρού σε καιρό να παρεισφρύει και να αφήνει τα περιττώματά του καλυπτόμενος βέβαια από το πέπλο της ανωνυμίας.  

Τέλος. Αλλοίμονο και αν τέτοιου είδους ενέργειες ενός σκουληκιού με έκαναν να σιγήσω. Αντιθέτως, επωμιζόμενος τη μεγάλη ευθύνη που μου αναλογεί και που οι 2.000 πιά αναγνώστες μου, μου επιβάλλουν θα συνεχίσω αταλάντευτα να δηλώνω παρών και έτσι ο lapsarniotis θα συνεχίζει να καταγράφει τους προβληματισμούς του, τις ανησυχίες του, κ.λπ. .   

04.10.2012                                                                     Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: