Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Για το ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ, τελευταία πληροφόρηση.


Για το ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ, τελευταία πληροφόρηση.

Σε συνέχεια της χθεσινής ανάρτησής μας για την εν εξελίξει προσπάθειά μας για το Λιμάνι του Σιγρίου, μεταξύ των απαντήσεων – σχολίων που είχαμε, ο καλός μου φίλος, συγχωριανός και συμμαθητής μου από τον μακρινό Καναδά Γιώργος Πινέλλης, έστειλε το μήνυμα που διαβάζετε πιο κάτω.

Του απήντησα σχετικώς και επειδή θεωρώ ότι η απάντησή μου αυτή είναι γενικού ενδιαφέροντος (αφού περιέχει σχετική πληροφόρηση μετά την χθεσινή συνάντησή μου με τον κ.Κ. Μουτζούρη) γι’ αυτό την αναρτώ στον ιστότοπο αυτό ώστε τα μέλη του να πληροφορηθούν σχετικώς.

<<George Pinelis Πολυ καλη ιδεα .Μακαρι να φερει και καλα αποτελεσματα.

Takis Iordanis Γιώργο, επειδή όπως ξέρεις μόνο όταν κάνεις μιά προσπάθεια τότε ελπίζεις σε κάποιο αποτέλεσμα, ενώ αν κάθεσαι και κοιτάζεις από μακριά σε ουδέν ελπίζεις, γι' αυτό ξεκινήσαμε την νέα μας αυτή προσπάθεια. Απ' ότι βλέπω είναι μαζική, αφού όλοι οι Λέσβιοι το θέλουν το Λιμάνι του Σιγρίου και προστρέχουν και υπογράφουν την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας, πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι τελικά θα καταφέρουμε να έχουμε το στοχευόμενο αποτέλεσμα. Εξ άλλου η χθεσινή επίσκεψή μου στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα Λιμένων & Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας & Αιγαίου, συμπατριώτη μας και φίλου κ. Κ. Μουτζούρη (στον οποίο και ενεχείρισα αντίγραφο του set εγγράφων -τη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας και το α! "πακέτο" υπογραφών - που πρωτοκολλήσαμε χθες στο γραφείο του κ. Πρωθυπουργού) αυτή την αίσθηση, διαβεβαίωση, πίστη απεκόμισα. Αν και εσείς οι φίλοι από τον Καναδά θα το θέλατε, τότε μπορείτε να μαζέψετε και εσείς υπογραφές. Μπορώ να σας στείλω με e-mail το σχετικό κείμενο για να αρχίσετε τη συλλογή τους.

 Περιμένω απάντησή σου. Γειά σου & ευχαριστώ. >>

02.03.2013                      Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: