Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Καλωσόρισμα στον τρισχιλιοστό πρώτο νέο αναγνώστη μου


Καλωσόρισμα στον τρισχιλιοστό πρώτο νέο αναγνώστη μου

Στις 8 του Μάρτη, προχθές, με τίμησε με την παρουσία του εδώ, στο lapsarniotis , ο τρισχιλιοστός πρώτος νέος  αναγνώστης μου.  Τούτο το γεγονός ως «επετειακό» πιά δεδομένο, με κάνει, όπως εξ άλλου  έκανα ως τώρα για το χιλιοστό πρώτο και το δισχιλιοστό πρώτο νέο  αναγνώστη μου να γράφω δύο λέξεις για να εκφράσω την αντίστοιχο ευαρέσκειά μου. Ακόμη πλέον αυτού, αυτό το οποίο θα πρέπει να αναφερθεί, είναι ότι ο κάθε ένας από εσάς κατά μέσο όρο έχει επισκευθεί την ιστοσελίδα μου αυτή, τουλάχιστο δύο φορές.  Βεβαίως όπως έχω γράψει και τις άλλες φορές, πλέον της τιμής που μου δίδεται από εσάς όλους τους αναγνώστες μου κατά τα πιο πάνω, αναμφίβολα μου προσδίδεται η πρόσθετη υποχρέωση, σε αμφίδρομη πιά αναμφισβήτητα βάση να τιμώ την άτυπη δέσμευσή μου απέναντί σε όλους σας, να «συντηρώ» το Lapsarniotis. Να το «συντηρώ» κατά πως έχω κάνει, τώρα εδώ και 13 – 14 μήνες με κείμενα του προβληματισμού μου, των ανησυχιών μου, της αγωνίας μου για κάτι το πιο καλό, το πιο ωραίο, το πιο αληθινό …., των προσπαθειών μου στο να  αναταράσσω τα όποια κατά τη γνώμη μου λιμνάζοντα νερά, να πληροφορώ για κάτι το νέο, το πρωτοποριακό, το αναζωογονητικό. Κάτι τέλος πάντων που μπορεί να προβληματίσει και κάποιον άλλον. Κάτι που μπορεί να συμβάλλει στο να σηκωθούμε «από τον καναπέ». Κάτι, που μπορεί να δημιουργήσει ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. 
Και ας μη ξεχνούμε, η εκάστοτε «καθεστηκυία τάξις» το μόνο που φοβάται είναι ο ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ. Μάλιστα, στους χαλεπούς αυτούς καιρούς που περνά η χώρα μας και δυστυχώς βιώνουμε εμείς όλοι οι Έλληνες, οι της νέας Κατοχής (οικονομικής αυτή τη φορά) δυνάστες μας το μόνο που τους φοβίζει είναι η ύπαρξη ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Το έχει δείξει αυτό η στάση τους στην αντίσταση των ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, σ’ αυτά που με ευκολία απ’ ότι έχει φανεί ως τώρα επιβάλλουν σε μας τους «υποτελείς» τους. Σε μας τους  «υποτελείς» τους που ακολουθούμε το επί υποτέλειάς μας στο Σουλτάνο, «σφάξε με Αγά μ’ , να αγιάσω». 

12.03.2013                        Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)

Δεν υπάρχουν σχόλια: