Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Απότιση τιμής και ευγνωμοσύνης στον αείμνηστο Ιεράρχη Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αδραμερίου Νικόδημο.


Απότιση τιμής και ευγνωμοσύνης στον αείμνηστο Ιεράρχη Ιερισσού, Αγίου Όρους και Αδραμερίου Νικόδημο.

Για ένα άνθρωπο που στη ζωή μου έπαιξε σημαντικό ρόλο  και συνέβαλε τα μέγιστα  στο να έχω τη δυνατότητα να έχω υπόσταση, παρουσία και φωνή, τον τότε (δεκαετία ’60) Προϊστάμενο του Οικοτροφείου Αριστευόντων Μαθητών της Μητροπόλεως Μυτιλήνης και Πρωτοσύγκελο της και μετέπειτα Ιεράρχη της Μητροπόλεως Ιερισσού και Αγίου Όρους μακαριστό Μητροπολίτη Νικόδημο, που πέρασε « εις τας αιωνίους μονάς » το Φθινόπωρο πέρυσι, είχα την ευκαιρία να γράψω σχετικά κατά  πως δημοσιεύθηκε στο ΕΜΠΡΟΣ της Μυτιλήνης στις 18 Δεκεμβρίου 2012. Το κείμενο αυτό « Εις Μονάς Αιωνίους, Ιεράρχου Νι-κοδήμου η εκδήμηση» το βρίσκετε ανηρτημένο στο lapsarniotis, στο τμήμα του Αρθρογραφία.
Μετά από πρότασή μου προς το Σεβασμιώτατο  Μυτιλήνης κ. Ιάκωβο η οποία έχει γίνει αποδεκτή και από σ’ όσους συνοικότροφους μου είχα τη δυνατότητα να το κοινολογήσω ως τώρα (το οικοτροφείο, μακροημέρευσε ως το 1996 και απ’ αυτό «πέρασαν» 405 οικότροφοι)  ξεκινούμε την προσπάθεια  να τον τιμήσουμε αναγείροντάς του την προτομή του σε ένδειξη της απ’ όλους μας οφειλομένης τιμής και ευγνωμοσύνης. Η προσπάθειά μας αυτή έλαβε την ευλογία του Σεβασμιωτάτου  Μυτιλήνης και με επιστολή του, που αυτούσια αντιγράφεται (όχι στο πολυτοτονικό που είναι γραμμένο) ως ακολουθεί: 

<< ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
               ------------------
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗ
              -------------------
Αριθμ. Πρωτ. 305 ……………………………………….Εν  Μυτιλήνη 28/3//2013
 

Προς
Τον κ. Τάκη Ιορδάνη Δρ.
και Πρόεδρο του Αναπτυξιακού Συνδέσμου
Λέσβου  ¨ ΠΙΤΤΑΛΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ¨
Αγησιλάου 9  -  Ηλιούπολη , Τ.Κ. 163 46

 

…… Αγαπητέ μας κ. Τάκη 

…… Μετά χαράς επικοινωνώ μαζί σας δια να σας γνωστοποιήσω και δια εγγράφου την συγκατάθεσή μου στο αίτημα σας να στηθεί η προτομή του αειμνήστου  Μητροπολίτου  Ιερισσού και Αγίου Όρους κυρού Νικοδήμου, δια την μεγάλην του προσφοράν στο Οικοτροφείον Αριστευόντων Μαθητών, τότε που τόσο εσείς όσο και άλλοι οικότροφοι δεχθήκατε από τον αοίδιμο ιεράρχην πολλή αγάπη, ιδιαίτερη στοργή και ξεχωριστό ενδιαφέρον.
……. Ας είναι, λοιπόν αιωνία η μνήμη του και ας σας χαρίζει ο Πανάγαθος Κύριος μας κάθε αγαθό Του.

……. Καλή συνέχεια στην ευλογημένη περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής και καλή Ανάσταση. 

………………………………………………… Μετ’ ευχών και αγάπης

…………………………………………………  Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
 

                                                              + Ο Μυτιλήνης Ι Α Κ Ω Β Ο Σ >>


Μετά τις ευχές του Σεβασμιωτάτου κατά τα ως άνω, σε άλλη  ανάρτηση μου θα γραφούν τα επί της διαδικασίας για τη σχετική προσπάθειά μας..

Κ Α Λ Η    Α Ν Α Σ Τ Α Σ Η
 

30.04.2013                       Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: