Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Οδικός Άξονας Καλλονής – Σιγρίου : Η αποτύπωση για τις ζημίες από την επίταξη των 1116 στρεμ. θα ξεκινήσουν οι εταιρείες μετά τις 15 Μαίου.

Οδικός Άξονας Καλλονής – Σιγρίου : Η αποτύπωση για τις ζημίες από την επίταξη των 1116 στρεμ. θα ξεκινήσουν οι εταιρείες μετά τις 15 Μαίου.

Στο τελευταίο τεύχος του «ΤΑ ΚΑΛΛΟΝΙΑΤΙΚΑ», τεύχος 152 ( 1ος – 2ο 2013) στη στήλη του Ειδήσεις – Σχόλια ο φίλος Χρήστος Τραγέλλης (έως πρό τινός Πρόεδρος του Συλλόγου Καλλονιατών Αθήνας) είχε το θέμα με τίτλο «Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΣΙΓΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΙΓΡΙΟΥ». και μάλιστα ως πρώτο (εκ των 12 εν συνόλω αναφερομένων) .Σ’ αυτό ο Χρήστος ασκεί κριτική στη λογική ότι επί χρόνια τώρα όλο «μελέτες, συσκέψεις, αποφάσεις¨» αλλά η πρώτη κασμαδιά που θα έπεφτε τον περασμένο Αύγουστο ακόμη βρίσκεται στο αέρα και δεν κατέβηκε στη γη». Του έγραψα σε γράμμα μου που ήδη του έστειλα τα ακόλουθα : «Το κάνω δε αυτό (δηλ. γράφω) γιατί θέλω να δηλώσω προς κάθε κατεύθυνση ότι ταυτίζομαι μαζί σου ως προς τις σχετικές διαπιστώσεις σου όμως παράλληλα να διαφοροποιηθώ (όσο περιθώριο διαφοροποιήσεως βέβαια μπορεί να υπάρξει). Τούτο δε αφού αναφέρεσαι σε μένα προσωπικά στα σχετικώς γραφόμενά σου - σ’ ευχαριστώ επ’ ευκαιρία για τα καλά που μου γράφεις- με τη φράση : «Ο αγαπητό φίλος Τάκης Ιορδάνης, ως πρόεδρος του Συνδέσμου για την Ανάπτυξη της Λέσβου, έδωσε και δίνει εδώ και χρόνια σκληρές μάχες και έχει φέρει καλά αποτελέσματα . Όμως η κασμαδιά δεν έπεσε το δε λιμάνι στο Σίγρι περιμένει ακόμη την αξιοποίησή του.»
Για το Λιμάνι βέβαια του έγραψα τα σχετικά με την 6η επιστολή μας προς το Πρωθυπουργό.
Συνέχιζα δε για το νευραλγικό άξονα του νησιού μας τα πιο κάτω:
<< Τώρα ως προς το ΔΡΟΜΟ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΣΙΓΡΙΟΥ, ευτυχώς τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά και ασφαλώς πολύ πιο θετικά.
Αντιπαρέρχομαι το ότι έχει ενταχθεί τούτο στο ΕΣΠΑ από τον Αύγουστο του 2011, το κυριότερο και βασικό είναι ότι υπάρχει εργολάβος γι’ αυτό με τις κατά νόμο συμβάσεις από το Σεπτέμβριο του 2012. Και εδώ είναι που ταυτίζομαι μαζί σου. Γιατί να χρειαστεί χρόνος πέντε ολοκλήρων μηνών ως την 27.2.2013 για να εγκριθεί από τον αρμόδιο Υπουργό το θέμα της επίταξης έκτασης των 1.116 στρεμ. για την κατασκευή του δρόμου μας ;
Επίσης, γιατί θα έπρεπε να περάσει άλλος ένας μήνας ακόμη, για την απόφαση σύστασης της επιτροπής (Μηχανικών – Τεχνικών) που θα προβεί στην «προεκτίμηση ζημιών επιταχθέντων ακινήτων έκτασης 1.116 στρεμ.».
Και αν αυτά δείχνουν την όποια εκ μέρους της Διοίκησης αβελτηρία, ωχαδερφισμό κ.λπ. εκείνο που ομολογουμένως είναι ακατανόητο είναι η στάση της κοινοπραξίας των τριών εταιρειών που έχουν αναλάβει το έργο. Αντί να υπάρξουν επισπεύδοντες για να ξεκινήσουν άμεσα την εκτέλεση του έργου έχοντας κατά νού ότι διαθέσιμα χρήματα του ΕΣΠΑ θα υπάρχουν ως τα τέλη του 2015 και ως τότε κάνουν τα αδύνατα δυνατά να τελειώσουν το έργο, έκαναν επτά ολόκληρους μήνες για να συμφωνήσουν πιο κομμάτι του δρόμου μας κάθε μια απ’αυτές θα αναλάβει. Ακόμη δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα της απαιτούμενης τοπογραφικής αποτύπωσης επί της οποίας θα στηριχθεί η προεκτίμηση ζημιών των επιταχθέντων ακινήτων των 1.116 στρεμ.. Έτσι ενώ η σχετική επιτροπή ήταν για να κατέβει επί τούτου στο νησί μας τέλη Μαρτίου, αυτό ατυχώς δεν έγινε. Πληροφορούμαστε πως την αποτύπωση αυτή θα ξεκινήσουν οι εταιρείες μετά τις 15 Μαίου.. Παρ’ όλα αυτά αγαπητέ φίλε Χρήστο πιστεύω ότι είμαστε πιά στην αρχή του τέλους της πολυετούς ταλαιπωρίας μας και ότι η «πρώτη κασμαδιά» σύντομα θα πέσει, για να αρχίσει επί τέλους η κατασκευή του σωσίβιου αυτού οδικού άξονα της Χερσονήσου του Ορδύμνου αλλά και όλου του νησιού μας κατ’ επέκταση.>> …………………….. 14.05.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: