Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Κήνσορες, τύπου Stratos Seftelis



Κήνσορες, τύπου  Stratos Seftelis
Στα  70 μου, γιατί θα πρέπει να αποδεικνύω σε κάποιον κ. Stratos Seftelis ότι δεν είμαι ελέφαντας είναι μια ερώτηση. Παρ’ όλα αυτά συνηθισμένα τα βουνά απ΄ τα χιόνια : Αν έχετε την υπομονή να διαβάσετε αυτά που ακολουθούν, θα αντιληφθείτε πλήρως την όλη  υπόθεση .
Takis Iordanis O Καθηγητής της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Θέμης Μαντζαβίνος, Λέσβιος και αυτός, στις δικές μου ευχές του Πάσχα, μου έστειλε το δικό του μήνυμα: " Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές νάσαι πάντα καλά να αγωνίζεσαι για τον τόπο σου Θέμης." Χαρισμένο εξαιρετικά στον κ. Stratos Seftelis και τους τυχόν υποβολείς του. 
Έγραψα το πιο πάνω στο Antissa news γιατί ο κ. Stratos Seftelis  στο κείμενο μου της 15.04.2014, το εδώ στο lapsarniotis με επικεφαλίδα «ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ : META TH ΔHMOΠPATHΣH ΤΟΥ, ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ» που είχε την καλοσύνη να αναρτήσει στις στήλες του το Antissa news έγραψε το πιο κάτω σχόλιο, ενοχληθείς ως άλλος «γραμματέας και φαρισαίος» προφανώς από μία αποστροφή των γραφομένων μου και συγκεκριμένα: . « Έτσι στο φίλο Μενέλαο Οικονομίδη που είχε την καλοσύνη να μου γράψει σε κάποιο site “ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ TAKH !!!!!!!” απήντησα :    
 Μενέλαε τα δέχομαι για λογαριασμό των υπερτριών χιλιάδων Λεσβίων ( του νησιού, της παροικίας εδώ στην Αθήνα αλλά και της μακρινής Αυστραλίας) που πίστεψαν ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε με στήριξαν με την υπογραφή τους και σήμερα όλοι μας απολαμβάνουμε τους καρπούς της προσπάθειάς μας αυτής. Και τέλος αφού σεμνότυφος δεν είμαι και προσωπικά σ΄ ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια σου.>>

Stratos Seftelis ...το τεραστιο αυτο εργο δεν μπηκε στην τελικη φαση υλοποιησης απο...μερικες ανακοινωσεις καποιου. Και ειναι τουλαχιστον ακομψο να δεχεται συγχαρητηρια καποιος που απλα γραφει ανακοινωσεις για ενα εργο που μοχθησαν και παλεψαν πολλοι αλλοι, στην ουσια και οχι με απλα λογια, κοντα δυο δεκαετιες τωρα. Για να ξερουμε τι λεμε και τι διαβαζουμε....
Του απήντησα :
Takis Iordanis κ. Stratos Seftelis δεν σας γνωρίζω δεν με γνωρίζετε. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.!!
Στη συνέχεια ο καθηγητής της Φιλοσοφίας του Δικαίου κ. Ανδρ. Εμμανουήλ μου έστειλε επί του θέματος τα δικά του συγχαρητήρια και έτσι ανήρτησα στο Antissa news το πιο κάτω:
Takis Iordanis Ο καθηγητής της Φιλοσοφίας του Δικαίου κ. Ανδρ. Εμμανουήλ, ο οποίος όταν προσέφυγα μαζί με τον Δήμο Ερεσού, την κοινότητα Αντίσσης και την κοινότητα Σιγρίου, τη δεκαετία του ’90 στο ΣτΕ ως ο συνήγορός μας κέρδισε την υπόθεση και μάλιστα δύο φορές και έτσι έκτοτε το θέμα της εγκαταστάσεως Ανεμογεννητριών στην περιοχή του Απολιθωμένου εξελίσσεται ομαλώς ( από τότε έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή του και την ευρύτερη περιοχή του ανεμογεννήτριες εγκατεστημένης ισχύος ~ 15 MW, πράγμα που αποτρέπει να υπάρχουν στο νησί μας παρατεταμένες διακοπές ρεύματος και black outs) στο κείμενο μου για το Λιμανι του Σιγρίου (βλέπε στην εδώ ανάρτησή μου) που του έστειλα όπως και σε πολλούς άλλους με mail, μου έστειλε το πιο κάτω μήνυμα
Ανδρ. Εμμανουήλ,σήμερα 18.04.2014 στις 12:33 μ.μ.
<< Τάκη μου, τα δικά μου συγχαρητήρια είναι δεδομένα εδώ και πολύ καιρό. Από τότε που δήλωσα στο ανώτατο δικαστήριο της Χώρας για το νησί μας ότι "Δεν θέλω ρεύμα από την κυρία Τσιλέρ". Συνέχισε με το ίδιο πάθος για να συνεγείρεις κι' εμένα. Φιλιά στην Ελένη και τα παιδιά. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ >>
Του απήντησα ως ακολούθως:
         << Ανδρέα γειά σου και με τη σειρά μου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ   
 και να χαίρεσαι την οικογένειά σου, εν Υγειά!!!
 Όσο αφορά τα συγχαρητήρια που μου απευθύνεις μάλλον δεν θα    
πρέπει να τα δεχθώ, γιατί όπως λέμε στην Άντισσα δεν το "στρέγει" ο κ. Stratos Seftelis κατά το πιο κάτω σχόλιο του, που δημοσίευσε στο site, Antissa news που είχε την καλοσύνη να αναρτήσει το κείμενό μου.
Ευχές και πάλι
Μ' αγάπη
Τάκης>>

Το θέμα που ασφαλώς καλείται να απαντήσει ο κ. Stratos Seftelis που δεν ξέρω τίνι τρόπω, με πoία δύναμη και με πoιό δικαίωμα  αναλαμβάνει να γίνει κήνσορας των πραχθέντων και συνεισφερθέντων  εκ μέρους μου από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 ως σήμερα για το έργο « Λιμάνι του Σιγρίου»;
Και μία ρητορική ερώτηση ο ίδιος ο κ. Stratos Seftelis τι έχει προσφέρει σ’ αυτό το έργο, για να νομιμοποιείται να αναλαμβάνει το ρόλο του κήνσορα;!!

Όταν ο απλός κόσμος σε γνωρίζει, σε εμπιστεύεται, συστρατεύεται μαζί σου και μαζί βγάζετε τα κάποια αποτελέσματα είτε αυτό λέγεται «οδικός άξονας Καλλονής – Σιγρίου», είτε Ανεμογεννήτριες στη Δυτ. Λέσβο, είτε Λιμάνι του Σιγρίου, είτε άλλα μικρότερης εμβέλειας αλλά επίσης σημαντικά έργα για το νησί μας και έρχονται μετά Καθηγητές Πανεπιστημίων (που επί χρόνια σε παρακολουθούν και ξέρουν τα περί του ποιος είσαι,  πώς σκέπτεσαι και πώς ενεργείς και γνωρίζουν καλά ότι ξέρεις να φέρνεις αποτελέσματα στις προσπάθειές σου), να εκφράσουν γνώμες για σένα όπως οι πιο πάνω αναφερθείσες των κ.κ. Μαντζαβίνου, Εμμανουήλ και ακόμη να σε παροτρύνουν «συνέχισε με το ίδιο πάθος για να συνεγείρεις και μένα» (ο τελευταίος), το να υπάρχουν κήνσορες τύπου Stratos Seftelis, η εκ μέρους τους «όχληση» δεν μπορεί παρά να εκλαμβάνεται, απλά ως «κώνωψ επί κέρατος βοός».

Δρ.Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης                 25.04.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: