Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Γιατί απέχω των δρωμένων στις επικείμενες εκλογές, ως προς το Δήμο – Τέρας Λέσβου.



Γιατί απέχω των δρωμένων στις επικείμενες εκλογές, ως προς το Δήμο – Τέρας Λέσβου.

Ερωτήθηκα από πολλούς και επανειλημμένως, γιατί απέχω των τρεχόντων εκλογικών δρωμένων. Επειδή είμαι πάντα μεθοδικός στις ενέργειές μου το γιατί πέραν του ότι το έχω πει πολλές φορές σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις, το κυριότερο στη βάση του scripta manent το έχω καταθέσει και εγγράφως. Και μάλιστα όταν πρωτοάρχιζε ο προεκλογικός αγώνας αρχές του Απρίλη.
Το ανέλυσα στη στήλη μου «ΑΙΟΛΙΑΣ ΛΟΓΟΣ» στο ΕΜΠΡΟΣ Μυτιλήνης με το άρθρο μου, στις 08 Απριλίου 2014
« Εκλογές στη Λέσβο, σε ναρκοθετημένο πεδίο»
Το γιατί, το αποδίδει μ΄ όλη της την ενάργεια η πιο κάτω αποστροφή του λόγου μου:
<< Έτσι, ως στιγμής, φαίνεται ότι στις εκλογές αυτές θα κατέβουν πέντε συνδυασμοί. Και στις 25 Μαΐου το βράδυ θα έχει εκλεγεί ο δήμαρχος και ακόμη 45 δημοτικοί σύμβουλοι. Και λοιπόν;!
Ως μηχανικός που μια ζωή δούλευα βάσει καταστατικών δεδομένων, των λεγομένων προδιαγραφών, που είναι το απαύγασμα γνώσης, πείρας και κατάθεσης μυαλού χιλιάδων ανθρώπων και εκατοντάδων χρόνων ώστε δι' αυτών εκάστοτε να προκύπτει το άριστο σχετικό αποτέλεσμα, βλέπω πως στην περίπτωσή μας δεν έχουμε τέτοια προδιαγραφή για να μπορέσουμε να στοχεύσουμε στο άριστο αποτέλεσμα. Λέω δε, ότι δεν έχουμε τέτοια σχετική προδιαγραφή, διότι ο Νόμος «Καλλικράτης» απεδείχθη στην πράξη ότι δεν μπορεί να φέρει άριστο αποτέλεσμα στην περίπτωση του νησιού μας. Δηλαδή ο νόμος αυτός δεν μπορεί να θεωρηθεί προδιαγραφή. Είναι οτιδήποτε άλλο παρά προδιαγραφή.
Έτσι, με μια εγγενώς σαθρή, παράλογη, και τέλος αναποτελεσματική «προδιαγραφή», το αποτέλεσμα θα είναι να έχουμε και πάλι το «αδιοίκητο». Για να ήταν προδιαγραφή, θα έπρεπε ο Δήμος-τέρας να είχε σπάσει. Τούτο ήταν επιταγή.»
Δηλ. το έργο που θα έχουμε την 25η Μαΐου, θα είναι όπως λέγεται στη Μηχανική « ά ε ρ γ ο ».
Όντας έτσι, στη βάση της απλής λογικής αλλά και της αρχής της ήσσονος προσπάθειας, η επιλογή μου δεν θα μπορούσε να ήταν άλλη από αυτή που ως στιγμής ακολούθησα όλες αυτές τις μέρες.

Tάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) …......……….04.05.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: