Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Απ' την ομάδα ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ - ΛΕΣΒΟΥ

Απ' την ομάδα ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ - ΛΕΣΒΟΥ
Takis Iordanis
.

Επειδή αφ' ότου δημιούργησα την ομάδα αυτή, υπάρχουν φίλοι που κάνουν το αίτημα να γίνουν μέλη της (πράγμα που αμέσως ικανοποιώ), εκτιμώ ότι η αναγκαιότητα του ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ εξακολουθεί να είναι η ίδια με τότε που τη δημιούργησα. Από τότε το θέμα δεν το έχω προβάλλει, το έχω κρατήσει επί τούτου σε "ύφεση" εν όψει του δεδομένου ότι επέκειτο η ανάληψη της Δημαρχιακής αρχής από το νέο Δήμαρχο, το νικητή των προ μηνών Δημαρχιακών εκλογών. Εξ άλλου το σπάσιμο του Δήμου και αν γίνει σήμερα θα τεθεί σε εφαρμογή ο αντίστοιχος νόμος στις εκλογές του 2019!!! Βέβαια απ' τη δική μου πλευρά δεν έχω "υποστείλει τη σημαία" του αγώνα που έκανα προ των εκλογών. Αντιθέτως, με άρθρο μου στην στήλη μου ΑΙΟΛΙΑΣ ΛΟΓΟΣ στο ΕΜΠΡΟΣ έχω ξεκαθαρίσει την υπόθεση, στο άρθρο μου "Ξεκινούμε για το ...2019". Έτσι βρισκόμαστε με αναπεπταμένες τις κεραίες μας, για να ξεκινήσουμε το αγώνα μας με στόχο αυτό που λέει ο τίτλος της ομάδας μας.

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) .....................27.10.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: