Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Απάντηση Δημάρχου για "Κωδικός για τα ποσά τα εκ των αντισταθμιστικών οφελών από τις ανεμογεννήτριες (Ακρόχειρας, Σκαμιούδας) προς Άντισσα"



Όταν ο Δήμαρχος αφουγκράζεται και ακούει  την φωνή ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
 
Στις 22 Οκτωβρίου 2014 είχα στείλει στο Δήμαρχο Σπ. Γαληνό επιστολή με θέμα «Κωδικός για τα ποσά τα εκ των αντισταθμιστικών οφελών  από τις Ανεμογεννήτριες (Ακρόχειρα, Σκαμιούδα) προς Άντισσα». Η από μέρους του αμεσότητα της απαντήσεως του την 30η Οκτωβρίου 2014 μου έδωσε άλλη αίσθηση αντιμετωπίσεως κάποιου πολίτη εκ μέρους του Δημάρχου , απ’ ότι  είχα συνηθίσει την τελευταία τετραετία, γιατί ατυχώς η προηγουμένη Δημαρχιακή αρχή, δηλ. ο «φίλος» μου Δ. Βουνάτσος ή έπασχε από κώφωση γενικά ή έκανε ότι έπασχε από αυτή σ’ ότι αφορούσε εμένα και τις διάφορες προτάσεις μου, θέσεις μου, υποδείξεις μου, αιτήματά μου κ.λπ.
Μου ανταπέδιδε δηλ. το καλό που του έκανα με το να υπάρξω γι΄ αυτόν η «έξωθεν καλή μαρτυρία» τότε που αντιμετωπιζόταν από πολλούς ως κάτι το μιασματικό, όταν συστρατεύθηκα  μαζί του στις Νομαρχιακές εκλογές του 2006!! , (επαιρόμενος μάλιστα όταν παρουσίαζε στους δημοσιογράφους, την υποψηφιότητά μου στο ψηφοδέλτιό του),(όταν είμουν στέλεχος του ΠΑΣΟΚ κι’ αυτό ακόμα κραταιό!!!) . Του  επέτρεψα δε να βάλλει το όνομά μου στο ψηφοδέλτιο του και μάλιστα χωρίς κανένα όρο, εντελώς ανιδιοτελώς (σε αντίθεση προς επαγγελματίες του είδους που τον στήριξαν στις Δημαρχιακές εκλογές του 2010).
Έτσι η απάντηση του φίλου Δημάρχου Σπ.Γαληνού που . διαβάζεται στο τέλος, ομολογώ για μένα ήταν μια ευχάριστη έκπληξη.

 Τώρα επί της ουσίας, από την απάντηση αυτή του νυν Δημάρχου αναγνωρίζεται με τον πλέον επίσημο τρόπο το δίκαιο της σχετικής διεκδίκηση μου για την γενέτειρά μου Άντισσα, αλλά και ακόμη προκύπτει, ότι  ατυχώς ο  «φίλος» και συναγωνιστής μου Δ. Βουνάτσος, όταν στην κοπή της πίττας στην Κοινότητα της Αντισσας το Γενάρη τ.ε., ανήγγειλε τα του κωδικού, για μια ακόμα φορά δεν έλεγε την αλήθεια!!!  Αυτό εξηγεί το γιατί επί ένα εξάμηνο (παρά και την προσωπική σε μένα δέσμευσή του περί αυτού, ο  τότε Δήμαρχος) ως την τελευταία μέρα της Δημαρχίας του τον περασμένο Αύγουστο, δεν μου έδιδε τον κωδικό παρ’ όλο ότι του ζητούσα με διάφορα έγγραφά μου. Τι κωδικό να μου δώσει ο άνθρωπος αφού δεν υπήρχε!! Δεν έκανε τον κόπο να τον περάσει καν το θέμα από το Δ.Σ.και να ληφθεί η σχετική απόφαση!!

<< ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  ………….Πρός : Δρ. Τάκη Χ. Ιορδάνη
ΝΟΜΟΣ ΛΕΣΒΟΥ …………….…….……….Πρόεδρο Αναπτυξιακού
ΔΗΜΟΣ ΛΕΣΒΟΥ ……………………………Συνδέσμου Λέσβου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ……   .<< ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ>>
ΤΗΛ. 2251054855-56
ΦΑΞ 2251029300-2251054854
……………………………………….Μυτιλήνη  30 Οκτωβρίου 2014

Θέμα: Κωδικός για τα ποσά τα εκ των αντισταθμιστικών οφελών από τις ανεμογεννήτριες (Ακρόχειρας, Σκαμιούδας) προς Άντισσα.

Κύριε Πρόεδρε,

Έχω ενημερωθεί για την περίπτωση των αντισταθμιστικών οφελών από τα αιολικά πάρκα στις περιοχές Ακρόχειρας και Σκαμιούδας. Γνωρίζω ότι σύμφωνα με το νόμο, η Δημοτική Κοινότητα Άντισσας δικαιούται το 80% από το 1.70% του ειδικού τέλους 3% επί της προ ΦΠΑ τιμής πώλησης.
Θα ήθελα να τονίσω ότι στοχεύουμε γενικότερα προς αυτή τη κατεύθυνση σε ότι αφορά τις δραστηριότητες αξιοποίησης της περιουσίας του Δήμου Λέσβου που βρίσκεται στα όρια των κοινοτήτων. Μέσα σε αυτή τη γενικότερη προσπάθεια φυσικά, εντάσσεται και η περίπτωση της Άντισσας και των ανωτέρω αιολικών πάρκων. Σας διαβεβαιώ πως θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες οι οποίες εντάσσονται μέσα σε αυτή τη γενικότερη πολιτική που ανέφερα.
Σας ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση μέσω της προηγούμενης επικοινωνίας σας.
Με εκτίμηση,
Σπύρος Γαληνός
Δήμαρχος Λέσβου  
                                                                                                >>
 Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης ( Ph.D.) ………………… 4.11.2014
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: