Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Οκτώ (8) εκατομ, Ευρώ χάθηκαν για εσωτερικό προβλήτα στο λιμάνι Μυτιλήνης


Αρχές του μήνα, διάβασα τα αναφερόμενα πιό κάτω, που μου κέντρισαν τη διάθεση να σχoλιάσω σχετικά, έχοντας κατά νου ότι  ο  καθ' ύλη αρμόδιος Υπουργός Ναυτλίας & Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης θεωρεί το λιμάνι του Σιγρίου τελειωμένο, μάλιστα με επένδυση 40 εκατομ. Ευρώ !!! και ακόμη ότι  χάθηκαν για το λιμάνι της Μυτιλήνης οκτώ (8) εκατομ. Ευρώ από το Γ! ΚΠΣ ( 1999- 2006) δηλ. την περίοδο που ο Π.Βογιατζής ήταν ο Νομάρχης της Λέσβου, για να κατασκευαστεί ο εσωτερικός προβλήτας για να μπορούν να "δέσουν" τα κρουαζερόπλοια που τώρα μένουν αρόδο όταν ο καιρός βέβαια, το επιτρέπει. Αν είχε γίνει η απαιτούμενη Περιβαλλοντική Μελέτη  κ.λπ., όλα αυτά τα 13 χρόνια, στις 31.12.2013 ( όταν το έργο θα έπρεπε να είναι συμβασιοποιημένο για να κατασκευαστεί από εργολάβο) τελικά δεν θα χανόταν η μεγάλης σημασίας αυτή επένδυση για τη Μυτιλήνη αλλά και για το νησί ολόκληρο. Δηλ.ούτως ειπείν εμείς οι Λέσβιοι υπήρξαμε και πάλι ανίκανοι να κάνουμε αυτό που κατάφεραν άλλοι όπως στην Εύβοια, με το λιμάνι της Κύμης που ήδη ολοκλήρωσαν ένα τέτοιο προβλήτα ( επένδυση 9,00 εκατομ. Ευρώ).  
Ο χρήστης Lesvosnews ( official ) κοινοποίησε ένα σύνδεσμος.

Ερώτηση προς τέσσερα Υπουργεία κατέθεσε σήμερα ο Βουλευτής, Παύλος Βογιατζής, σχετικά με την ανάγκη οριστικής επίλυσης των προβλημάτων...
lesvosnews.net

  • Takis Iordanis

    Γράψτε ένα σχόλιο...
  • Takis Iordanis Τώρα Παύλο σώθηκες!! Εδώ προ ημερών ο καθ΄ ύλη Υπουργός Ναυτιλίας & Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης θεωρεί ότι το Λιμάνι του Σιγρίου είναι τελειωμένο (αυτό για το οποίο αφού καταφέραμε να μπει στο ΕΣΠΑ τέσσερις μόνο μέρες προ της ληκτικής του ημερομηνίας -31.12.2013- ακόμη δεν έχει υπάρξει η απαιτούμενη σύμβαση με εργολάβο, για τους γνωστούς δικαστικούς λόγους και άρα δεν έχει ακόμη ξεκινήσει το έργο μας το σχετικού προϋπολογισμού των 13,60 εκατομ. Ευρώ μόνο) και μιλώντας σε εκδήλωση για την παρουσίαση της μελέτης του ΙΟΒΕ για την σκτοπλοϊα μας είπε ότι η Ελληνική πολιτεία έχει υπερεπενδύσει για τα λιμάνια των Μεστών στη Χίο και το δικό μας στο Σίγρι μάλιστα με το ποσό των 40 εκατομμυρίων Ευρώ για το καθένα. Δεν ξέρω για το των Μεστά, αλλά για το του Σιγρίου όπως καλά κι εσύ γνωρίζεις ως αγωνιζόμενος σχετικά από την δεκαετία του 2000 καλά ξέρω το πως έχουν τα πράγματα. Αν αυτή λοιπόν η ερώτησή σου λάβει απάντηση αντιστοίχου περιεχομένου ... άστα να πάνε!! Πάντως εσύ καλά την έκανες την ερώτησή σου . Βέβαια αν αυτή την είχες κάνει από το θέρος του 2012 που βγήκες βουλευτής και είχες καταφέρει να νομιμοποιήσεις το Λιμάνι της Μυτιλήνης ( σε τρόπο ανάλογο προς ότι έκανε ο τότε Γεν Γραμματέας Λιμένων συμπατριώτης και φίλος Κ. Μουτζούρης για το Σίγρι) ίσως σήμερα να γινόταν με κονδύλια του ΕΣΠΑ και ο εντός του Λιμανιού Μυτιλήνης προβλήτας προϋπολογισμού 8,00 εκατομ. Ευρώ (για να μπορούν να πλαγιοδετούν εκεί κρουαζιερόπλοια κ.α.) και όχι αυτό το νευραλγικής σημασίας έργο για το νησί μας να χαθεί για πάντα. Δηλ. δεν μπορέσαμε να κάνουμε ότι έκαναν οι Ευβοείς στην Κύμη όπου αξιοποίησαν κονδύλιο 9,00 εκατ. Ευρώ από το ΕΣΠΑ κατασκευάζοντας τον σχετικό προβλήτα μήκους 500 μέτρων όπου μπορούν να πλαγιοδετήσουν ταυτοχρόνως τρία πλοία. Σε παραπέμπω στη στήλη μου Αιολίας Λόγος του ΕΜΠΡΟΣ όπου έγραψα το άρθρο μου " Θα σωζόταν και το νησί μας αν αξιοποιούταν το Λιμάνι της Κύμης" http://www.emprosnet.gr/.../66749-tha-sozotan-kai-nisi... .

    «Τελείωσε αυτό τον καιρό, μέσα στο λιμάνι της Κύμης ένας προβλήτας 500 μ. μήκους και επιφάνειας ~15.000 τ.μ., που μπορούν να “δένουν” ταυτόχρονα τρία πλοία, έργο προϋπολογισμού 9 εκατ. ευρώ».
    emprosnet.g

Δεν υπάρχουν σχόλια: