Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Καλωσόρισμα του οκτάκις χιλιοστού αναγνώστη μου



Καλωσόρισμα του οκτάκις χιλιοστού αναγνώστη μου

To να γράψω κάτι διαφορετικό από τα σχετικώς γραφέντα μου για τον επτάκις χιλιοστό, τον εξάκις χιλιοστό, τον …., …., θα ήταν ανακόλουθο. Ομολογώ ότι όταν ξεκινούσα αυτή την ωραία περιπέτεια στα πελάγη του διαδικτύου,  δεν θα μπορούσα να διανοηθώ ότι το ταξίδι μου αυτό θα ήταν τόσο μακρό!!! Και από τον Γενάρη του 2012 ως σήμερα μετά από τρία ολόκληρα χρόνια, το  να  υπάρχει δυναμική 29 νέοι αναγνώστες (έναντι των κατά μέσο όρο 8 την ημέρα) να μπαίνουν για να διαβάσουν το νέο μου άρθρο σε μία μέρα, όπως συνέβη με το τελευταίο μου προχθές «Τα κόκκινα τριαντάφυλλα στο κενοτάφιο στην Καισαριανή» σημαίνει ότι ακόμη δεν έχει επέλθει ο κορεσμός. Δεν είναι βέβαια  λίγο, το να κρατάς τους αναγνώστες σου. Και μάλιστα κατά τεκμήριο ο καθένας τους κατά μέσο όρο να σε παρακολουθεί αφού τουλάχιστο άλλη μία φορά εκτός της πρώτης να επισκέπτεται το blog σου. Βέβαια για να γίνει αυτό χρειάζεται να μην το εγκαταλείπεις  εσύ ο δημιουργός του. Έτσι κάθε τόσο, αν όχι κάθε μέρα, πρέπει να αναρτήσεις ένα καινούργιο κείμενο. Τούτο προσπαθώ να κάνω και φαίνεται ότι τα καταφέρνω, αν αναλογιστεί κανείς ότι ως στιγμή έχω αναρτήσει περί τα 500 κείμενα. Απ’ την άλλη μεριά φαίνεται ότι τούτα εκτιμούνται απ’ του αναγνώστες μου, αν σκεφθεί κανείς ότι το κάθε κείμενό μου το διαβάζουν τουλάχιστο 16 νέοι αναγνώστες και άλλοι τόσοι παλιοί.  Ένα ακόμη άξιο προσοχής στοιχείο είναι ότι οι αναγνώστες μου κατά 75% περίπου είναι από τον Ελλαδικό χώρο και 25% περίπου είναι εκτός Ελλάδος όπως ΗΠΑ, Γερμανία, Καναδά, Αυστραλία κ.λπ.

Θέλω να πιστεύω ότι θα αξιωθώ να συνεχίσω τη γραφή, κάτι που μου καλύπτει την ανάγκη μου να εξωτερικευθώ είτε ως ενεργός πολίτης, είτε ως προβληματιζόμενος άνθρωπος, είτε ακόμη και ως έχων μία παρόρμηση να καταθέσω ένα λόγο για το όποιο ωραίο, το όποιο μεγάλο, το όποιο  αληθινό !!!

Ελπίζω να συνεχίσω να  τα  καταφέρνω.

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)……29.01.2015

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: