Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Λιμάνι του Σιγρίου : Όταν η αλήθεια επιζητείται …


Λιμάνι του Σιγρίου : Όταν η αλήθεια  επιζητείται …

Εδώ στο lapsarniotis, όπως και στο κάθε blog  η επισκεψιμότητα των αναγνωστών του καταγράφεται στα σχετικά στατιστικά του, αυτόματα κάθε μέρα.
Στις διάφορες αναρτήσεις μου τα τρία χρόνια της ύπαρξής του lapsarniotis έχω παρακολουθήσει ότι οι νέοι επισκέπτες μου είναι 7 - 8 και οι παλιοί 14-16 την ημέρα,  κατά μέσο όρο.
Χθές, 25η Μαρτίου, οι παλιοί έφθασαν τους 180 !!!  Προχθές 59. Το ρεκόρ ήταν προ 3 χρόνια με, 69.
Το αναρτηθέν κείμενο προχθές ήταν το τελευταίο άρθρο μου στο ΕΜΠΡΟΣ με τίτλο « Ηροστράτειος πολιτική και το Λιμάνι του Σιγρίου».
Στο άρθρο μου αυτό καταθέτω ωμά, αφτιασίδωτα και ξεκάθαρα την ΑΛΗΘΕΙΑ για το οριστικό (;;) χάσιμο του  Λιμανιού μας.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή δεν προέκυψε εγκεφαλικά, με την φαντασία ή υπερβατικά!!  Προέκυψε από την επί διετία τώρα αλληλογραφία μου με τις διάφορες υπηρεσίες, φορείς , Υπουργεία  κ.λπ. καταθέτοντας προοδευτικά  τις υπερ3500 υπογραφές στη σχετική 1η μας ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ, στο γραφείο του Πρωθυπουργού, καθώς αυτές τις συγκεντρώναμε. Τα στοιχεία που συγκέντρωσα έτσι, ήταν αυτά που μου έδωσαν τη δυνατότητα να γράψω το πώς, το γιατί και το ποιοί οδήγησαν το θέμα μας  σε ναυάγιο.  
Οι πιο πάνω αριθμοί δείχνουν το πόσο ο κόσμος διψά για την αλήθεια. Όταν διψά και δεν του δίδεται από τους  κάθε λογής ταγούς!!! Και όταν του δίδεται από κάποιο ενεργό πολίτη, έχουμε τις πιο πάνω ευχάριστες εκπλήξεις. Η πολλαπλασιαστική διάδοση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ του θέματός μας, πιστεύω ότι θα δώσει τη δυνατότητσ όλοι οι ενεργοί Λέσβιοι πολίτες θα γίνουν κοινωνοί της πραγματικότητας, που λέει ότι ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΙΓΡΙΟΥ ΧΑΘΗΚΕ οριστικά (;;). Έτσι λοιπόν βλέπουμε τέτοιες εκπλήξεις, « Όταν η αλήθεια  επιζητείται …».

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) …26.03.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: