Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Συγχαρητήρια κ.α. προς το Σύλλογο Αντισσαίων της Αθήνας


Δρ. Τάκης. Χ. Ιορδάνης     ………    Προς το Σύλλογο Αντισσαίων

-Μεταλλειολόγος Μεταλλουργός  ………..της Αθήνας

Μηχανικός (Ph.D.).  ...................« Αγιος Ιωάννης ο Θεολόγος»

-π.Πρόεδρος του Συλλόγου Αντισσαίων  ....  σε προσοχή Προέδρου

της Αθήνας « Αγ. Ιωάννης ο Θεολόγος»             

Αγησιλάου 9, Ηλιούπολη 163 46………….Μοσχοπούλου 7 - 9

Τηλ –φαξ 210 9737053 - 6977503461 ……………ΑΘΗΝΑ

                                                                                           Αθήνα,  21.04.2015 
                                                              
Αγαπητή(ε) κυρία(ε) Πρόεδρε

Θα ήθελα κατά πρώτο να σας συγχαρώ για την εκλογή τη δική σας προσωπικά, όπως και των άλλων μελών του Δ.Σ. του Συλλόγου μας.
Εύχομαι  την επόμενη διετία  της θητείας σας, ο Σύλλογος μας να βρεθεί σε κατάσταση ανάτασης και προόδου, τόσο για το καλό των μελών του αλλά και της γενέτειρας μας, της αγαπημένης μας Άντισσας. 
Θα σας παρακαλούσα να μεταβιβάσετε σ’ όλα τα μέλη τα παρόντα κατά την προχθεσινή Γ.Σ.  τις ευαρέσκειές και τις ευχαριστίες  μου για την στήριξή των κατά καιρούς ιδεών – προτάσεων μου που υπερψηφίστηκαν κατά την σχετική διαδικασία. Για τα μεν δύο θέματα τα  σχετικά πρώτον με την αδελφοποίηση του χωριού  μας με τη Σπάρτη, και δεύτερο της ονοματοδοσίας της κεντρικής οδού του χωριού μας σε οδό Γιάννη Β. Φωτιάδη, είναι πιά μόνο διαδικαστικά θέματα και πιστεύω ότι θα προγραμματίσετε πρεπόντως ώστε αυτά να υλοποιηθούν κατά τα δυνατό άμεσα. (Σας επισυνάπτω τη σχετική ανάρτησή μου στο blog μου lapsarniotis με επικεφαλίδα « Αποδοχή ιδεών…» Συνημ. 1) Το να στοχεύσουμε το θέμα της ονοματοδοσίας του κεντρικού δρόμου  κατά τα προαναφερθέντα να λάβει κατά την απαιτούμενη σε τέτοιες περιστάσεις τελετή, εφέτος το καλοκαίρι όταν όλοι μας  τον Αύγουστο θα βρεθούμε στο χωριό, θεωρώ ότι τούτο είναι εφικτό από απόψεως χρόνου.
Επίσης δράττομαι της ευκαιρίας να δώσω τις ευχαριστίες μου για το γεγονός της ομόθυμης συνυπογραφής της Νέας Διακηρύξεως για το λιμάνι του Σιγρίου, σχεδόν απ’ όλα τα παρόντα μέλη της Γ.Σ.. ( Επισυνάπτω τη σχετική ανάρτησή μου σήμερα, στο blog μου lapsarniotis με επικεφαλίδα «ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ : Όταν οι άλλοι κάνουν Δημόσιες Σχέσεις μόνο, εμείς δουλεύουμε (IV)…. ΤΕΤΑΡΤΟ. » Συνημ.2).
Εκείνο που θα μου επιτρέψετε να σταθώ είναι το θέμα της προτάσεως μου να στοχεύσουμε, τα αντισταθμιστικά οφέλη των ανεμογεννητριών που ετησίως είναι της τάξεως των των 130.000 Ευρώ να κατευθυνθούν στο στόχο της Λειτουργίας του Γηροκομείου του χωριού μας. Ας ληφθεί υπ’ όψη ότι από της εφαρμογής του σχετικού νόμου το 2006 ως σήμερα δικαιούμαστε περί τις 800.000 – 1.000.000 Ευρώ. Αυτά το ποσά πιστεύω ότι θα μπορούσαν να αποτελέσουν τη «μαγιά» για το ξεκίνημα μιάς τέτοιας προσπάθειας. Έτσι θέτω στη διάθεσή σας το σχετικό φάκελο που δημιουργήθηκε από το 2012 και μετά, και ακόμη είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε σχετική αρωγή, ώστε η διεκδίκησή μας προς το Δήμο μας να έχει ολοκληρωμένο και κατά νόμο προβλεπόμενο αποτέλεσμα.  
Τέλος, πιστεύω ότι καλό θα ήταν να πληροφορηθούν μέσω της ΗΧΩΣ όλοι οι Αντισσαίοι  ότι βάσει του νόμου θα πιστωθούν αναλογικά στα ρολόγια του χωριού ποσά αθροιζόμενα στις ~ 77.000 Ευρώ παυ επίσης προέρχονται από τα αντιστασθμιστικά οφελή των ανεμογεννητριών.
Προβλέπω σε μια αγαστή συνεργασία όλων των μελών του Συλλόγου επί των ημερών της θητείας σας
………………………………………………………… Συνημ. 2
Με εκτίμηση και πατριωτική αγάπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: