Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

Καλωσόρισμα του δεκάκις χιλιοστού (10.000) αναγνώστη μου


Καλωσόρισμα του δεκάκις χιλιοστού (10.000) αναγνώστη μου.


Στις 29.01.2015, καλωσόρισα τον οκτάκις χιλιοστό αναγνώστη του lapsarniotis, όπως έχω κάνει προηγούμενα στον επτάκις χιλιοστό, στον εξάκις κ.ο.κ. μέχρι τον χιλιοστό το 2012. Για τον εννεάκις χιλιοστό δεν έκανα το ίδιο, γιατί ήμουν στις καλοκαιρινές μου διακοπές και έτσι εκ των πραγμάτων δεν ήταν δυνατό να γράψω κάτι. Ζητώ  συγγνώμη, με την ευκαιρία, από τον εννάκις χιλιοστό αναγνώστη μου.


Σήμερα πρέπει οπωσδήποτε να κάνω αυτό, καλωσορίζοντας το δεκάκις χιλιοστό (10.000) αναγνώστη μου. Πάντα πράγματα, γεγονότα, και οτιδήποτε άλλο επιδέχεται μετρήσεως η συμπλήρωση στρογγυλής δεκάδας έχει ξεχωριστή σημασία. Στην περίπτωσή μου, σκέφτομαι ότι τα 600 περίπου κείμενά μου - αναρτήσεις μου, από το 2012 όταν ξεκίνησα την ωραία αυτή «περιπέτεια» ως σήμερα στο lapsarniotis τα διάβασαν κατά μέσω όρο 17 αναγνώστες το καθένα. Βέβαια το ρεκόρ με 180 αναγνώστες ήταν τον περασμένο Μάρτιο όταν έγραφα, το : 

<< Χθές, 25η Μαρτίου, έφθασαν τους 180 !!!  Προχθές 59. Το ρεκόρ ήταν προ 3 χρόνια με, 69 αναγνώστες.


Το αναρτηθέν κείμενο προχθές ήταν το τελευταίο άρθρο μου στο ΕΜΠΡΟΣ με τίτλο « Ηροστράτειος πολιτική και το Λιμάνι του Σιγρίου».

Στο άρθρο μου αυτό καταθέτω ωμά, αφτιασίδωτα και ξεκάθαρα την ΑΛΗΘΕΙΑ>>.


Αναμφίβολα, την ωραία  περιπέτειά στο ταξίδι μου αυτό στον ωκεανό της νέας τεχνολογίας της μετάδοσης της πληροφορίας της γνώσης και αστραπιαία των ανά το πλανήτη λαμβανόντων χώρα γεγονότων, δεν θα μπορούσα ούτε κάν να σκεφθώ όταν ο φίλος Στρατής Δουκάκης (mithymneos), είχε την ευγένεια να μου προτείνει και να μου σχεδιάσει όπως είναι σήμερα το “lapsarniotis” προ 4 κοντά χρόνια. Το ταξίδι αυτό το βίωσα κατά την Καβάφειο ποιητική γραφή «… να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος γεμάτος περιπέτειες γεμάτο γνώσεις. Τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες μη φοβηθείς….»



Πράγματι όλα αυτά τα βίωσα. Ακόμη  συνάντησα και τους «Κύκλωπες»  μόνο που δεν ήταν γιγαντιαίοι. Νάνοι ήταν. Σκέτα σπιθαμιαία ηθικά κνώδαλα. Αυτά τα «όντα» που μη έχοντας το ηθικό ανάστημα και έρεισμα κάποιων αρχών με σκεπασμένο το πρόσωπό τους, κουκουλοφόροι, κάτω από το πέπλο της ανωνυμίας έβγαιναν κατά καιρούς και χυδαιολογούσαν σε βάρος μου. Τους προκάλεσα αν έχουν τον ελάχιστο ανδρισμό να βγουν επώνυμα και να αντιπαρατεθούν στα ίσα μαζί μου. Εις μάτην όμως….


Τέλος, επανερχόμενος στο σκοπό της γραφής του παρόντος αυτό που έχω να πω στον 10κις χιλιοστό αναγνώστη μου είναι ότι θα συνεχίσω να γράφω στη βάση μόνο υπηρέτησης της αλήθειας. Ουδέποτε θα παρεκκλίνω της δεσμεύσεως μου αυτής για την όποια σκοπιμότητα.


Κλείνω, λέγοντάς του το καλωσόρισες…


Τέλος, δραττόμενος της ευκαιρίας, εύχομαι η γέννηση του Σωτήρος μεθαύριο,  να χαρίσει σ’ όλο τον κόσμο ΕΙΡΗΝΗ, ΥΓΕΙΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ


 

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) ……. 23.12.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: