Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Όταν άνθρωποι καλής πίστεως, βρίσκουν τον τρόπο να σου πουν ένα καλό λόγο.

Όταν άνθρωποι καλής πίστεως, βρίσκουν τον τρόπο να σου πουν ένα καλό λόγο.
 
Την επιστολή μου προς τον Υφυπουργό ΕΣΠΑ κ. Αλ. Χαρίτση της 08.12.2015 κοινολόγησα σε πολλούς φίλους με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις 17.12.2015 το βράδυ.
Έλαβα απαντήσεις από διαφόρους με σχόλια προς τη θετική κατεύθυνση, ως μεταξύ αυτών της ποιήτριας Κικής Σαραντάκου, κ.λπ.
Ξεχώρισα την πιο κάτω, που μου εστάλη από το Λέσβιο διακεκριμένο Δημοσιογράφο που ζεί και δραστηριοποιείται για χρόνια στην Γερμανία, τον Αντώνη Βέη-Καμναρόκο, που αποτελεί ένα εκ των προβεβλημένων μελών του Συνδέσμου μας «ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ».( Η εκ μέρους του ιταλικού Συνταγματικού Δικαστηρίου αποδέσμευση των Ιταλών πολιτών να ζητήσουν αποζημιώσεις από την Γερμανία για τα εγκλήματα του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, πράγμα που άνοιξε έτσι τελειωτικά το δρόμο, για αποζημιώσεις θυμάτων της γερμανικής κατοχής σε Δίστομο, Καλάβρυτα και τις άλλες μαρτυρικές πόλεις και χωριά της πατρίδας μας, το Φθινόπωρο του 2014, κατά πως προεβλήθει σε διάφορα έντυπα ΜΜΕ ανά την Ελλάδα είναι δημοσιογραφική επιτυχία του φίλου Αντώνη) .

Έχοντας τέτοιου είδους έξωθεν καλές μαρτυρίες εκείνο που αισθάνομαι είναι ότι δεσμεύομαι προς το να συνεχίσω, αυτό που από χρόνια έχω αρχίσει. Την ολοκλήρωση της προσπάθειάς μου για τη ΔΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ.
Η στήριξη και η υπογραφή του φίλου Αντώνη, που προστίθεται σ’ αυτές των άλλων 5.000 περίπου Λεσβίων που έχουν υπογράψει τη ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας ή και εκείνων που έχουν γίνει μέλη της παρούσας ομάδας (ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ: ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ), αφ’ενός μεν αποτελεί ύψιστη τιμή προς εμένα για την εμπιστοσύνη που έτσι έχουν δώσει στο πρόσωπό μου στο να στοχεύω με συνεχείς προσπάθειες για την πραγμάτωση του έργου μας, αλλά οπωσδήποτε και αποτελεί ύψιστη ευθύνη στο να συνεχίσω να αγωνίζομαι μέχρι να δούμε το έργο μας να παίρνει σάρκα και οστά.
Πίστη μου τέλος, είναι ότι στο τέλος θα τα καταφέρουμε. 


<< Στις 1:52 π.μ. Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015, ο/η Antonios Beys-Kamnarokos, έγραψε: Αγαπητέ μου Τάκη,
σ' ευχαριστώ για την ενημέρωση και συγχαίρω εσένα προσωπικά και τον Αναπτυξιακό Σύνδεσμο εγκάρδια για την μαχητικότητά σας. Πρόκειται για έναν στόχο πραγματικής ανάπτυξης για ολόκληρο το νησί μας.
Σε παρακαλώ να συμπεριλάβεις και το δικό μου όνομα στους υπογράφοντες την διακήρυξη.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση και θερμές ευχές για Καλά Χριστούγεννα κι ένα νέο έτος με υγεία, ειρήνη και δημιουργία!
Αντώνιος Βέης-Καμναρόκος
Antonios Beys-Kamnarokos
Journalist – Übersetzer
Στοιχεία της διεύθυνσής του
Germany >>

Τα πιο πάνω γραφόμενα , αποτελούν απάντηση στο δικό μου με στοιχεία
takis iordanis <takisiord@yahoo.gr> hat am 17. Dezember 2015 um 20:51 geschrieben:
Το πιο κάτω είναι αντιγραφή από το κείμενό μου στο blog μου http://lapsarniotis.blogspot.com
«ΛΙΜΑΝΙ ΣΙΓΡΙΟΥ :Όταν οι άλλοι κάνουν δημόσιες σχέσεις μόνο, ... εμείς δουλεύουμε Ένατο ( 9ο)
Η επί μισό χρόνο και πάνω μη ένταξη του έργου μας στο Νέο ΕΣΠΑ …>>


Δρ. Τάκης Χαραλ.Ιορδάνης (Ph.D.)......... ...19.12.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: