Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

«Λιμάνι του Σιγρίου».;;;

«Λιμάνι του Σιγρίου».;;;
H μακρά σιωπή που μήνες τώρα ... "σέρνεται" για την όποια πληροφόρηση για το Λιμάνι Σιγρίου ομολογώ ότι με προβληματίζει ιδιαίτερα, αφού η τελευταία μας επιστολή η από 15.12.2016 προς τον αρμόδιο Υφυπουργό ΕΣΠΑ (κοινοποιηθείσα στο Γραφείο Πρωθυπουργού) ακόμη δεν έχει απαντηθεί, ως συνηθιζόταν ως τώρα από το 2013 που πρωτοξεκινήσαμε το αγώνα μας. Το μόνο που με παρηγορεί είναι όπως με πληροφόρησαν αρμόδιοι του υπουργείου είναι ότι ακόμη δεν έχει υπ...ογραφεί κάτι σχετικό με το ΕΣΠΑ 2014 - 2020. Ακόμη γίνονται οι διαδικασίες αναδιατάξεως, επανεξετάσεως και αξιολογήσεως των ανά την επικράτεια υπό ένταξη έργων.. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μείνουμε "εκτός νυμφώνος". Ακολουθεί το σχετικό κείμενο που δημοσιεύθηκε . σΤΑ ΝΕΑ των Σκαλοχωριτών Αρ. Φύλ. 143 - Οκτώβριος - Δεκέμβριος 2015.

<< «Λιμάνι του Σιγρίου» θα επανενταχθεί στο Νέο ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ;
Όπως διαβάζετε στο κύριο άρθρο μας, «ο οδικός άξονας Καλλονής Σιγρίου» που είχε απενταχθεί κι΄αυτός από το ΕΣΠΑ, τέλος του 2014, επανεντάσσεται πάλι στο Νέο ΕΣΠΑ 2014 – 2020, όπως μας διαβεβαιώνεται πανταχόθεν, πρωτοστατούντος του αρμόδιου Υπουργείου.
Αυτό ατυχώς δεν έχει γίνει ως αυτή τη στιγμή με το άλλο νευραλγικής σημασίας έργο της Δυτ. Λέσβου « το Λιμάνι του Σιγρίου».

Όλοι οι Λέσβιοι ( πλέον των 4.000, μεταξύ των οποίων πάνω από 400 Σκαλοχωρίτες ), που έχουν υπογράψει τις δύο διακηρύξεις μας ( την πρώτη με την οποία επιτύχαμε την ένταξή του στο ΕΣΠΑ το 2913 και την δεύτερη μετά την απένταξή του απ’ αυτό το 2014) ασφαλώς και αναρωτιόνται γιατί δεν έχει γίνει ακόμη η επανένταξή του στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020,!!
Τούτο αφού όπως μας είχε πληροφορήσει με έγγραφό του ο τότε Γενικός Γραμματέας ΕΣΠΑ κ. Αλ. Χαρίτσης τον περασμένο Μάϊο, τούτο ήταν εφικτό γράφοντας μας μεταξύ άλλων :: :
<< … Αφενός η δημιουργία λιμανιού στο Σίγρι Λέσβου αποτελεί έργο με υψηλό βαθμό ωρίμανσης και αφετέρου το εν λόγω έργο πληροί της προϋποθέσεις ένταξής του στο ΠΕΠ Β. Αιγαίου 2014-2020 …..»
Βέβαια ακόμη περισσότερο σημαντικό είναι το γεγονός ότι προχωρούσε και στο να καθορίσει επακριβώς τη δράση εξειδίκευσης της επενδυτικής προτεραιότητας στην οποία μπορεί τούτο να ενταχθεί, που ήταν η 7 α, ήτοι :
«Στήριξη ενός πολυτροπικού ευρωπαϊκού χώρου μεταφορών μέσω επενδύσεων στο δίκτυο ΔΕΜ-Μ του Άξονα Προτεραιότητας
Ατυχώς παρά την παρέλευση έκτοτε πλέον των οκτώ μηνών, ουδεμία εξέλιξη επί του θέματός μας, υπήρξε.
Με δεδομένο το πιό πάνω , μετά την προαγωγή του κ. Χαρίτση σε Υφυπουργό έχουμε απευθυνθεί στον ίδιο νέο έγγραφό μας (συνοδευόμενο με υπογραφές των Ερεσίων) ζητώντας του, να μας ενημερώσει σχετικά.
Ελπίζουμε στο επόμενο φύλλο μας να συμπεριλάβουμε την απάντησή του που θα είναι κατά την επιθυμία μας δηλ. να πραγματοποιηθεί επί τέλους το Λιμάνι του Σιγρίου, του αναπτυξιακού αυτού παράγοντα που θα αναζωογονήσει τη Δυτική Λάεβο και κατ’ επέκταση όλο το νησί.
Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης >> ......................... 29.2.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: