Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Αδελφοποίηση της γενέτειράς μου Άντισσας με τη Σπάρτη, με συνδετικό κρίκο τον ΤΕΡΠΑΝΔΡΟ

Δρ. Τάκης Χ. Ιορδάνης……….……………….… Προς το
-Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου .…..… Δήμο Λέσβου
Λέσβου «ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ» ........εις προσοχή.
- π. Διευθύνων Σύμβουλος της …. Δημάρχου κ..Σπ. Δ. Γαληνού
Ελληνικής Βιομηχανίας Όπλων ............................. Δημαρχείο
- π. Πρόεδρος του Πανελληνίου .........….…. Μ Υ Τ Ι Λ Η Ν Η
Συλλόγου Μεταλλειολόγων Μηχανικών.
- Αγησιλάου 9
Ηλιούπολη 163 46………... Κοιν: 1) Τ.Σ. Δημ. Κοιν. Αντίσσης
6977503461……………….….….2) Σύλλ. Αντισσαίων Αθήνας
.…………………………..……..… 3) ΜΜΕ Λέσβου

Αθήνα, 25 Απριλίου 2016

Θέμα : Αδελφοποίηση της γενέτειράς μου Άντισσας με τη
……….Σπάρτη, με συνδετικό κρίκο τον ΤΕΡΠΑΝΔΡΟ
Σχετ. : 1) Το έγγραφο σας το από 30 Οκτωβρίου 2014.
...........2) H από 2 Νοεμβρίου 2014 επιστολή μου.
...........3) Η από 20 Ιανουαρίου 2015 επιστολή μου.
---------------------------------------------------------------------------
Αξιότιμε κ. Δήμαρχε, Αγαπητέ μου Σπύρο,

Η μεγάλη προσπάθεια της Δημαρχιακής Αρχής και ειδικότερα εσάς προσωπικά για την αντιμετώπιση του οξέως, καθημερινά ογκούμενου και τιτάνια μεγάλου για τα δεδομένα ενός νησιού όπως το δικό μας προβλήματος, του προσφυγικού, καθ΄όλο το 2015, ασφαλώς και δεν σας άφησε πολλά περιθώρια να αντιμετωπίσετε άλλα, μικρότερης σημασίας, όπως το εν θέματι αναφερόμενο.
Επιτρέψετέ μου, δραττόμενος της ευκαιρίας, να σας απευθύνω τα εκ βάθους καρδίας συγχαρητήριά μου για την προσωπικά εκ μέρους σας αλλά ασφαλώς και όλους τους συμπατριώτες μας Λέσβιους καταβληθείσα προσπάθεια και τελικά την επιτυχή αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού.
Τώρα που τούτο φαίνεται ότι βρίσκει τη λύση του, μετά την πρόσφατη συμφωνία Ε.Ε. – Τουρκίας, θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα υπάρξει η δυνατότητα να βρείτε τον απαραίτητο χρόνο να αντιμετωπίσετε προβλήματα όπως το αναφερόμενο στην επικεφαλίδα.
Τούτο, θέμα πολιτιστικής διάστασης, ιδιαίτερης βαρύτητος για τη γενέτειρά μου Άντισσα, αλλά κατ’ επέκταση και όλο το νησί μας, αφορά στην ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ της με την Ιστορική ΣΠΑΡΤΗ.
Πέραν της τελευταίας προς υμάς σχετικής επιστολής μου της 20ης Ιανουαρίου 2015, θα ήθελα να γνωρίζετε ότι εκτός της δικής μου προσωπικής σχετικής επιθυμίας και θέλησης (στο να υλοποιηθεί η αδελφοποίηση αυτή, ως είχα ονειρευτεί και προβάλλει σχετικά εδώ και δώδεκα χρόνια), τούτο απετέλεσε θέμα Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Αντισσαίων της Αθήνας, πρό έτους, τη 19η Απριλίου 2015. Κατ’ αυτή υπήρξε διεξοδική συζήτηση μεταξύ των παρισταμένων μελών του Συλλόγου και τελικά η ιδέα υιοθετήθηκε ο μ ό φ ω ν α   ως φαίνεται από το επισυναπτόμενο Αντίγραφο της σχετικής Απόφασης. Τούτη, συγκεκριμένα αναφέρει :
«…να ζητηθεί από το Δήμαρχο Λέσβου να δρομολογήσει τις κατά νόμο απαιτούμενες διαδικασίες ώστε εντός της τρέχουσας Δημαρχιακής περιόδου να ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία και λάβει χώρα η αδελφοποίηση της ΑΝΤΙΣΣΗΣ, του χωριού μας, με τη ΣΠΑΡΤΗ».
Περαίνων, επαναλαμβάνω την ακροτελεύτια παράγραφο της από 20.01.2015 επιστολής μου : «Προσβλέπω στην εκ μέρους σας δρομολόγηση της υποθέσεως αυτής, κατά τα της δικής σας από 30.10.2014 επιστολής, μόλις ψηφισθεί ο καινούργιος προϋπολογισμός του Δήμου. Τούτο, αναμφισβήτητα θα μου δώσει τη χαρά αλλά και ικανοποίηση ότι θα έχω συμβάλλει στο να υπάρξει σύνδεση με το θεσμό της αδελφοποίησης της άλλοτε κραταιάς και ιστορικής Σπάρτης με την ακριτική αλλά και επίσης ιστορική Άντισσα, την γενέτειρά μου ».
………………………………. Συνημ. Η απόφαση της Γ.Σ. του
………………………………..Συλλόγου .Αντισσαίων της Αθήνας..
Ευχαριστών,
με τιμή και εκτίμηση

Δεν υπάρχουν σχόλια: