Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ , ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ:

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!
ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ: Δανείζομαι τον διάλογο που ακολουθεί μετά το σχετικό σχόλιο που έκανε ο καλός φίλος απ' τη Ερεσό Μιχάλης Δεμερτζής στην ανάρτησή μου "ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ" στη σελίδα Σύλλογος Ερεσίων "Ο ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΣ".

<< Mixalis Demertzis Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ

Takis Iordanis Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!
Καλέ μου φίλε Μιχάλη, ναι ! Ναι ως προς το πρώτο σκέλος του. Γράφω δε αυτό έχοντας κατά νού τον κάζο της προηγούμενης φοράς, που τέσσερις μέρες προ της ληκτικής ημερομηνίας εντάξεως έργων στο ΕΣΠΑ 2006 -2013 και συγκεκριμένα την 27.12.2013 το είχαμε και τότε ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ να το εντάξουμε σ’αυτό και ένα χρόνο μετά και συγκεκριμένα την 31.12.2014, το είδαμε να απεντάσσεται απ’ αυτό!! Έτσι και τώρα θα συνεχίσουμε να είμαστε ακοίμητοι φρουροί και ακούραστοι αγωνιστές, κάνοντας τα αδύνατα δυνατά και παρεμβαίνοντας όπου χρειάζεται και οπόταν κρίνουμε πρέπον, μέχρι να το δούμε να προχωρά ως έργο και να ολοκληρώνεται τελικά η ΔΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ του νησιού μας. Βέβαια όπως γράφω και στο κείμενό μου πιο πάνω, τότε που θα είμαι ένας από τους επιβάτες του πρώτου πλοίου που θα μπεί στο νέο πιά λιμάνι μας ( ελπίζω να είσαι μαζί μου και συ, μαζί με τους πολλούς άλλους φίλους και μέλη της επιτροπής αγώνα) τότε πιά ως άπιστος Θωμάς θα έχω βάλλει «τον δάκτυλο στον τύπο των ήλων» και θα έχω πειστεί ότι εν τέλει τα ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ !!!
Καταφέραμε ύστερα από πολλούς αγώνες που πάνε πίσω πολλά πολλά χρόνια, ώστε η ΔΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ να αποτελεί πιά, πραγματικότητα .>>.

Δρ. Τάκης Χαεαλ.Ιορδάνης  .........................15.5.20116

Δεν υπάρχουν σχόλια: