Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

ΛΙΜΑΝΙ ΣΙΓΡΙΟΥ, ΛΙΜΑΝΙ ΚΥΜΗΣ!!

ΛΙΜΑΝΙ ΣΙΓΡΙΟΥ, ΛΙΜΑΝΙ ΚΥΜΗΣ!!
Η επιτυχία της επιτροπής μας για το Λιμάνι μας, έδρασε ως καταλύτης στη σκέψη των "ευ φρονούντων" . Έτσι παραθέτω τον διάλογο που αναπτύχθηκε μεταξύ του φίλου εξ Ερεσού Σπύρου Πιπερά και του γράφοντος το παρόν, στην ανάρτηση μου "ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ" στο site του Συλλόγου των Ερεσίων ο "ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΣ" :
<< Μakar Eresios Έτσι είναι Τάκη! το μάθαμε πια καλά... Όταν δεν κάνεις τίποτα δεν πετυχαίνεις τίποτα. Όταν κάνεις κάτι ίσως πετύχεις κάτι... Εύχομαι να ζήσουμε να χαρούμε το πρώτο μόνιμο δρομολόγιο σύνδεσης του Σιγρίου με λιμάνι της Αττικής (ας είναι και η Κύμη)...
Takis Iordanis Φίλε Σπύρο (Μάκαρ Ερέσιε) καλοί οι λόγοι σου και οι συλλογισμοί σου, πάντα βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν είσαι οπαδός του ραχατιού και πολύ περισσότερο του καναπέ. Αντίθετα χρειάζεται να έχεις αυτό που στα χωριά μας πολύ παραστατικά λέγεται «να έχεις μέσα σου καβουρέλ(ι)». Σε παραπέμπω στο προ εβδομάδων (Τρίτη 29 Μαρτίου 2016) άρθρο μου στο ΕΜΠΡΟΣ/Αιολίας λόγος «Ο Ενεργός Πολίτης…». Πάντως εν σχέσει προς το δικό σου συλλογισμό στο σχόλιο σου πιο πάνω, θέλω να σου πώ τα λόγια που θυμούμαι του ορθολογιστή, συγχωρεμένου πατέρα μου ο οποίος από μικρό παιδί άκουγα, να μου λέγει : «¨Τζάμπα δούλεψε !. Τζάμπα μη κάθεσαι !!» Κι όταν του ζητούσα να μου εξηγήσει μου έλεγε απλά ότι τελικά « κάποτε θα το πληρωθείς»! Αυτό ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του αγώνα μας για το Λιμάνι του Σιγρίου. Γι’ αυτό και η προμετωπίδα της επιστολής μου προς τα υπερ4000 μέλη της επιτροπής μας πιο πάνω « Κανένας αγώνας δεν πάει χαμένος.».
Όσο αφορά την ευχή σου να << ζήσουμε να χαρούμε το πρώτο μόνιμο δρομολόγιο σύνδεσης του Σιγρίου με λιμάνι της Αττικής >> , αυτή είναι και δική μου, που μόνο αυτή τη φορά είμαι πλέον ή βέβαιος ότι θα γίνει πραγματικότητα στα πλαίσια πιά συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος.
Τώρα η αναφορά σου στην Κύμη, είναι για μένα ένα τσίγκλισμα της μνήμης.
Κατά το σύνηθες συμβαίνον σε κάθε σχεδόν πρωτοποριακή ιδέα μου ή πρότασή μου, κάποιοι
αρτηριοσκληρωτικής σκέψεως καλοί «φίλοι» μου και όχι μόνο, μου « σέρνουν τα εξ αμάξης» !! Έτσι όταν το 1999 την πρωτοπροέβαλα στην τότε εκδιδομένη εφημερίδα «ΑΙΟΛΟΣ» του Φ. Μανιού αντιμετωπίστηκε με θυμηδία, τουλάχιστον. Το ότι στη συνέχεια υιοθετήθηκε από Δημάρχους, Βουλευτές και φορείς των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου, με διάφορες κυβερνητικές παρεμβάσεις, συσκέψεις κ.λπ. στην Κύμη απεδείχθη εν τη πράξει η ορθότητά της. Πάντως αν τότε φαινόταν κάτι το εξωπραγματικό, σήμερα τούτο είναι εφικτότατο, μετά τον εκσυγχρονισμό και αναδιάταξη δομών εντός του λιμανιού της Κύμης που μπορεί πιά να υποδέχεται ακόμη και κρουαζγερόπλοια με επενδύσεις της τάξεως αν θυμούμαι καλά των 10 εκατ. Ευρώ από το ΕΣΠΑ όπως με πληροφόρησε ο καλός μου φίλος Πρόεδρος διαφόρων φορέων της Κύμης Δημ. Γ. Πέππας. Δηλ. οι Κουμιώτες κατάφεραν να κάνουν ότι δεν κατάφεραν να κάνουν οι Μυτιληνιοί, χάνοντας τελικά 8,00 εκατ. Ευρώ από το Γ! ΚΠΣ για την ολοκλήρωση του ντόκου των κρουαζγεροπλοίων εντός του λιμανιού της πρωτεύουσας. Έτσι αφού γίνει και το λιμάνι του Σιγρίου μετά είναι θέμα που θα πρέπει να μπεί στο στόχο όλων των νησιωτών του Ανατ. Αιγαίου. Τέλος, ζωή να έχουμε και θα το παλέψουμε … >>

Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης .......... 16.05.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: