Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 24 Ιουλίου 2016

ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ : Εναρκτήριο λάκτισμα …



ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ : Εναρκτήριο λάκτισμα …

 Λίγες μόνο μέρες, μετα την δημοσιοποίηση δια της στήλης μου «Αιολίας λόγος» στο ΕΜΠΡΟΣ της Διακήρυξης, της εν σχέσει προς το ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ και της κοινοποίησης αυτής στα site διαφόρων, όπως και το ομώνυμο δικό  μου, αυτό που ως τώρα σοβούσε ως αντίδραση στην Λεσβιακή κοινωνία εδώ και έξι χρόναι αφ’ ότου εφαρμόστηκε ο σχετικός νόμος που από 13 Δήμους στο νησί μας δημιουργήθηκε ο ένας και μοναδικός ο υδροκέφαλος  ΔΗΜΟΣ ΤΕΡΑΣ, αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά. Το σπάσιμο του χωρίς άλλη καθυστέρηση είναι το ζητούμενο. Ήδη έχω στα χέρια μου διακόσες τόσες υπογραφές απ’ το χωριό που η προοδευτικότητα των κατοίκων είναι γνωστή και ιστορικά καταγεγραμμένη από την εποχή της  Γερμανοκατοχής, που υπήρξε ένα από τα κέντρα αντιστάσεως του νησιού μας. Απ’ την Ανεμώτια. Καλοί φίλοι μου, με ίδιες με μένα ευαισθησίες και αντίστοιχες διαπιστώσεις ότι αυτό το υδροκέφαλο Μυιληνοκεντρικό δημιούργημα, ανεγκέφαλων με ένα κάκιστο νόμο ( Καλλικράτειος Αρχιτεκτονική των ΟΤΑ) έχει καταστρέψει  έτι περαιτέρω το νησί μας. Δεν πάει άλλο διαπιστώνεται σ’ όλη τη Λεσβιακή ύπαιθρο. Έτσι αίτημα και απαίτηση μας ως ζητούμε στην ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας είναι η αλλαγή αυτού του κάκιστου νόμου. Και πιο συγκεκριμένα το ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ . Έτσι αύριο κατατίθενται οι υπογραφές αυτές με σχετική συνοδευτική επιστολή, κατά τα αναφερόμενα σχετικώς στην Διακήρυξή μας  στο Γραφείο του Πρωθυπουργού.  Τούτο θα αποτελέσει το «εναρκτήριο λάκτισμα» του αγώνα μας ο οποίος θα συνεχιστεί με συνέπεια και συνέχεια και θα λήξει όταν θα έχουμε  στα χέρια μας  Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) που θα περιλαμβάνει την αλλαγή του κάκιστου «Καλλικρατείου» νόμου σε ότι αφορά το νησί μας , με το ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ.   


Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης ……. 24.07.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: