Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Ασφαλτόστρωση του δρόμου Καλλονής –Σιγρίου, στο νέοδημιουργηθέν τμημα του, Σκαλοχώρι Βατούσα.



Ασφαλτόστρωση  του δρόμου Καλλονής –Σιγρίου, στο νέοδημιουργηθέν τμημα του, Σκαλοχώρι Βατούσα.



Στο τελευταίο μου ταξίδι στο νησί προ μηνών, είχα αξιωθεί να περάσω με το αυτοκίνητο τον 6,2 χιλιόμετρα νέο δρόμο τον Σκαλοχωρίου (Φλέγα)- Βατούσης, στις υπώρειες του Κουρατσώνα (ο παλιός 9,3 χιλιόμετρα). Σε επαφές μου με τους αρμοδίους του εργολάβου μου είχε λεχθεί ότι το καλοκαίρι προγραμματίζεται η ασφαλτόστρωσή του.  Είχα γράψει σχετικά, σε τότε ανάρτησή μου. Προ ημερών ανήρτησα το κείμενο εκείνο που ανέφερα ότι το έργο μας επανεντάχθηκε στο Νέο ΕΣΠΑ 2014 – 2020 ΕΣΠΑ (κατά προτεραιότητα ανά την επικράτεια) και μάλιστα με προσηυξημένο προϋπολογισμό ~61 εκατομ Ευρώ ( έναντι των ~ 45 εκατομ στο ΕΣΠΑ 2006 – 2013).

 Προχθές τηλεφωνούσα στον καλό φίλο και συνάδελφό, εξ Ανεμώτιας ορμόμενο Νίκο Κουτρούπη, που πήγαιναν με τη σύζυγό του προς Σίγρι, κι εκείνη τη στιγμή έτυχε μόλις να τους έχει  αποτραπεί από φύλακα η είσοδος στο νέο αυτό τμήμα Σκαλοχωρίου – Βατούσης όπως μου έλεγε ο Νίκος, γιατί όπως του εξήγησε ο εκεί φύλακας γίνονται οι απαιτούμενες προεργασίες για την ασφαλτόστρωσή του.

Μετά απ’ αυτή την πληροφορία και έχοντας κατά νου τα υπό των εκπροσώπων του εργολάβου λεχθέντα προ μηνών αλλά και με δεδομένο την εκ των πραγμάτων πιά χρηματοδότηση του έργου κατά τα προαναφερθέντα, έκανα την όποια έρευνα μπορούσα και αυτό που κατέληξαν οι διάφορες πληροφορίες ήταν ότι όντως η ασφαλτόστρωσή του, θα αρχίσει εντός του πρώτου δεκαημέρου του Αυγούστου. Έτσι πολλοί παραθεριστές των χωριών μας τουλάχιστο την επιστροφή τους θα την κάνουν δια του ασφαλτοστρωμένου πιά νέου τμήματος Σκαλοχώρι (Φλέγα) – Βατούσα.

 Η χαρά της δημιουργίας ασφαλώς αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά για τα καλά.    

Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης …….23.07. 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: