Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΡΕΣΙΟΥΣ ΟΙ ΑΝΤΙΣΣΑΙΟΙ ΠΗΡΑΝ ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ...


ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΕΡΕΣΙΟΥΣ ΟΙ ΑΝΤΙΣΣΑΙΟΙ ΠΗΡΑΝ  ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ...

ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ : 228 υπογραφές Αντισσαίων στη Διακήρυξή μας, θα συνοδεύουν την 3η επιστολή μας στο Γραφείο του Πρωθυπουργού.
Αρετή και τόλμη θέλει η Δημοκρατία…. Θα προσέθετα και πίστη.
Έχω δει στη ζωή μου πολλούς να λένε πολλά, αλλά να μην κάνουν τίποτα για το κοινό καλό. Λόγια μόνο λόγια. Κριτική για την κριτική, μόνο. Έχω δει κάποιους να μη λένε τίποτα αλλά να προσφέρουν αθόρυβα στο κοινό καλό μέσα στις ατομικές δυνατότητές τους. Έχω δει τέλος και κάποιους που προσπαθούν να ισοσταθμίσουν τα λόγια με τα έργα. Τούτο με σκοπό να συστρατεύσουν μαζί τους πολλούς άλλους, για τη στόχευση και τελικά επιτυχία κάτι του μεγάλου για το κοινό καλό. Πορεύονται δε με αρετή, τόλμη αλλά και πίστη γι’ αυτό που είναι το στοχευόμενο. Αυτοί οι της τρίτης κατηγορίας, δέχονται συνήθως τα «πυρά» πολλών, αυτών που στη λογική ότι δεν έχουν την ικανότητα να προσφέρουν, συμπεριφέρονται ως η αλεπού κατά τον Αισώπειο μύθο, που δεν μπορούσε να φτάσει τα σταφύλια στην κληματαριά και το μόνο που έκανε ήταν να αναφωνεί «όμφακες εισί…» 
Προσπαθώ να ανήκω στην τρίτη κατηγορία, λέγοντας αλλά και πράττοντας . Το αν το καταφέρνω ή όχι δεν θα το πω βέβαια ο ίδιος. Θα το πούνε άλλοι για μένα. 
Θα πω όμως ότι στις εκάστοτε στοχεύσεις μου για το κοινό καλό, αυτό που έχω καταφέρει είναι να συστρατεύονται μαζί μου άλλοι που πιστεύουν στο εκάστοτε στοχευόμενο μας και αγωνίζονται μαζί μου, όπως έχει γίνει ως τώρα με την επιτροπή για τον οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου ή εκείνη για το Λιμάνι του Σιγρίου . 
Ένας τέτοιος συναγωνιστής που με στήριξε κατά πιο πάνω όπως μπορούσε, είναι ο συγχωριανός μου, π. Γραμματέας της Κοινότητάς μας, π. Πρόεδρος του Συνεταιρισμού Αντίσσης ο καλός φίλος Δημήτρης Ψωμαδέλλης, σνταξιούχος πιά αλλά με κουράγια 20άρη ζωτικότητα ατελείωτη, και εργατικότητα μυρμηγκιού ως τώρα, που άλλοι στην ηλικία του, κάθονται μόνιμα στο «γέρεβι» του σπιτιού τους. 
Τώρα στο νέο αγώνα μας για το ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ ομοίως συμπαρατάθηκε και σε λιγότερες από δέκα ημέρες μάζεψε στη Διακήρυξή μας και μου έστειλε 228 υπογραφές Αντισσαίων. Τούτες θα συνοδεύψουν την 3η επιστολή μας στο Γραφείο του Πρωθυπουργού που θα κατατεθούν οσονούπω. Θέλω να πιστεύω ότι το παράδειγμα του Τάκη, όπως και των Στρατή Παπαδέλλη στην Ανεμώτια, Κώστα Αχλώπτα στην Ερεσό θα το μιμηθούν και άλλοι και έτσι απ΄όλα τα χωριά του νησιού, αλλά και την πρωτεύουσα θα κατατεθούν στο Γραφείο του Πρωθυπουργού και θα δράσουν ως πλημμυρίδα πραγματική, παρασέρνοντας μαζί τους αυτούς που θα πρέπει ώστε με την απαιτούμενη πολιτική βούληση ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΕΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ. Έτσι θα καταφέρουμε αυτό που τώρα φαίνεται ακατόρθωτο και πολλοί μας λένε ότι είναι ανέφικτο. ΄
 
Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης ……19.10.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: