Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Κάλια αργά παρά ποτέ!!. Αρχίσαν τα έργα του δρόμου Σκαλοχώρι –Καλό Λιμάνι.



Κάλια αργά παρά ποτέ!!. Αρχίσαν τα έργα του δρόμου Σκαλοχώρι –Καλό Λιμάνι.

Χθες έλαβα «ΤΑ ΝΕΑ των Σκαλοχωριτών» . Μεταξύ της άλλης πολύ ενδιαφέρουσας πράγματι ύλης τους ένα εκ των βασικών τους θεμάτων αφορά στην «Ασφαλτόστρωση του δρόμου “Σκαλοχώρι-Καλό Λιμάνι-Αρχαία Άντισσα”. Σε πρώτη φάση θα γίνει ασφαλτόστρωση 2,5 χιλ. (περίπου).»
Εκεί σε λεπτομέρειες αναλύει το θέμα ο  Πρόεδρος του Συλλόγου της Αθήνας, φίλος  Μάκης Καρέκος. 
Αυτό που προκύπτει είναι ότι  το κονδύλιο των 451.600 που διατίθεται θα συντηρήσει την επαρχιακή οδό Σκαλοχωρίου – Σκουτάρου και θα κάνει  ασφαλτόστρωση μέρους της οδού  Σκαλοχωρίου – Καλό Λιμάνι.  
Επί τέλους ύστερα από πολλά πολλά χρόνια,  από το fb είδαμε χθες ότι  τα έργα στο δρόμο μας αυτό ξεκίνησαν.
Μπράβο και εύγε!!  «Μετά από 23 χρόνια … Αγώνων και υποσχέσεων από τις προηγούμενες αρχές!!! Το έργο υλοποιείται από τη σημερινή διοίκηση της περιφέρειας Βορείου  Αιγαίου» γράφει φίλος και συναγωνιστής μου Μάκης. Έστω και με την μέθοδο του σαλαμιού και την παλαιοκομματική μεθόδευση αρχίζουν τα 2,5 χιλιόμετρα του δρόμου των 12,5 περίπου χιλιομέτρων « Σκαλοχώρι, Καλό Λιμάνι, Αρχαία Αντισσα, Βούλγαρης , Κάμπος Αντίσσης, διακλάδωση με τον Άντισσα- Γαβαθάς.». Ας μη μας διαφεύγει ότι ο δρόμος αυτός ανετέθη  σε μελετητή την δεκαετία του '90 από το τότε νομάρχη Αλ. Μαθιέλλη. Μετά κόπων και βασάνων ολοκληρώθηκε και εγκρίθηκε η απαιτούμενη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΕΠ) και εκδόθηκαν οι σχετικοί Περιβαλλοντικοί Όροι. Αυτό που είναι προς ερώτηση για μιά ακόμη φορά μετά την σχετική προ διετίας επιστολή μου προς την κ. Περιφερειάρχη (η οποία ατυχώς ουδέποτε μου απαντήθηκε) το εάν έχει ολοκληρωθεί η απαιτούμενη Τεχνική Μελέτη, που μεταξύ των άλλων περιλαμβάνει και την εκεί γέφυρα του ποταμού Βούλγαρη. Αν όντως έχει γίνει έτσι, γιατί δεν έγινε προσπάθεια να ενταχθεί το έργο αυτό  στο ΕΣΠΑ 2014-2020; Μακάρι πάντως να έχει αυτή ολοκληρωθεί και ακόμη εγκριθεί. Αναμφίβολα έστω και έτσι τα 2,50 αυτά χιλιόμετρα των οποίων άρχισε η ασφαλτόστρωση αν ακολουθούν τα σχετικώς προβλεπόμενα στην Τεχνική αυτή Μελέτη δεν θα χρειαστεί να ξηλωθούν όταν θα γίνει όλος <υτός ο δρόμος << Σκαλοχώρι, Καλό Λιμάνι, Αρχαία Αντισσα, Βούλγαρης , Κάμπος Αντίσσης, διακλάδωση με τον Αντισσα- Γαβαθάς >>. Τέλος ας θυμόμαστε ότι ο δρόμος αυτός αποτελεί τμήμα του περιφερειακού δρόμου του νησιού μας από Μολυβο Σκαλοχώρι Γαβαθάς Σίγρι. Βέβαια ας μη μας διαφεύγει ότι οι Περιβαλλοντικοί Όροι που προαναφέρθησαν λήγουν οσονούπω. Μιά τόσο βασανισμένη και καλοπληρωμένη υποθέτω Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων θα είναι πράγματι κρίμα να αποκτήσει μηδενική αξία και να ακυρωθεί στην πράξη.

Δρ.Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης ...9.11. 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: