Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ: Το θέμα έφερε στο Δ.Σ. του Δήμου η Αντιδήμαρχος Αντωνέλλη

ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ

 Η αντιδήμαρχος Αναστ. Αντωνέλλη έφερε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Της έστειλα το e-mail που ακολουθεί :

 << Αξιότιμη κα Αντιδήμαρχος, αγαπητή Αναστασία, 
 

Εκ μέρους της εν δυνάμει δημιουργούμενης επιτροπής αγώνα των ως στιγμής 3.500 μελών της για το ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ, θερμά σε συγχαίρω για το ότι έβαλες το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. 
Ήταν καιρός πιά και οι θεσμικά υπεύθυνοι του νησιού να τοποθετηθούν επί του θέματος.
Σου υπενθυμίζω ότι από το 2010 όταν πήγαινε να δημιουργηθεί το ΤΕΡΑΣ, εμείς, ο Σύνδεσμός μας "ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ" κάναμε την παρθενική εμφάνιση μας βροντοφωντάζοντας το "ΟΧΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΛΕΣΒΟΣ". Έκτοτε σε προσωπικό επίπεδο έκανα τις κατά καιρούς σχετικές παρεμβάσεις μου προς την κατεύθυνση αυτή, με σχετικά άρθρα μου στον Τύπο ή με διάφορες σχετικές αναρτήσεις μου σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή και με τη δημιουργία του site ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ προ τριετίας, κ.λ.π. , πράγμα που τελικά κορυφώθηκε το περασμένο καλοκαίρι με την δημοσιοποίηση της ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ μας και την έναρξη της καμπάνιας μας με τη συγκέντρωση υπογραφών και κατάθεσή τους με σχετικές επιστολές (8 τον αριθμό ως στιγμής) στο γραφείο του Πρωθυπουργού.
Ευελπιστώ ότι το ψήφισμα που βγάλατε στο Δ.Σ. δεν θα πάει χαμένο.
Θα το θεωρούσα τιμή μου να μου στείλεις ένα αντίγραφό του.
Μ΄εκτίμηση

και αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Τάκης >>

Δεν υπάρχουν σχόλια: