Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ , ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ:

ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ: ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ .
Στην προχθεσινή ανάρτησή μου "ΟΨΟΜΕΘΑ ΕΣ ...ΑΥΓΟΥΣΤΟΝ" που την έχω αναρτήσει και στο δικό μου Ιστολόγιο ο φίλος Άρης Ελευθερίου ήρθε και σχολίασε τα πιό κάτω. Βέβαια προς άρση της όποιας αρνητικής σε βάρος μου σκέψης απήντησα αυτά που θα διαβάσετε επίσης μετά το σχόλιο του Άρη.
Αν μη τι άλλο είναι η εκ μέρους μου ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ προς οποιονδήποτε. 
<<
αρης ελευθεριου Ακατανόητο. Τώρα που πρέπει να εντείνουμε τις προσπάθειες ολοι, να σταματάς εσυ Τάκη την προσπάθεια αν και είσαι από τους πρώτους μαχητές. Η προσπάθεια πρέπει να είναι ομόθυμη και συνεχής μέχρι τέλους.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 4 ώρες
Takis Iordanis
Takis Iordanis ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
Δεν τα παρατώ. Μεταθέτω την συνέχιση του αγώνα μετά τον Αύγουστο!! Αν βέβαια αυτό χρειαστεί.
Τούτο τουλάχιστο με σαφήνεια λέει η ακροτελεύτιος παράγραφος της πιο πάνω ανάρτησής μου. «Αν παρ’ ελπίδα η υπόσχεση του αρμόδιου Υπουργού και αυτή τη φορά δεν τηρηθεί, τότε «παλιά μου τέχνη κόσκινο»!. Η επιτροπή μας θα επανέλθει δριμύτερη.» 
Πάντως ως άκρως ορθολογιστής, σκέφτηκα πριν την γράψω την ανάρτησή μου αυτή το: Μετα τη δήλωση του Υπουργού προς την Περιφερειάρχη μας ότι ο ΔΗΜΟΣ ΤΕΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ θα σπάσει με το νόμο που θα ψηφιστεί τον Αύγουστο, πώς θα μπορούσα να λέω συνεχίζουμε τον αγώνα μας με το να συγκεντρώνουμε υπογραφές στην Διακήρυξή μας; Πώς θα επείθετο ο κάθε Λέσβιος να υπογράψει αυτή, ξέροντας τη δήλωση του Υπουργού. Για τον κάθε νοήμονα αυτό θα ήταν, τουλάχιστο εργασιοθεραπεία για να μη πώ αυτοσκοπική ενέργεια, με ότι αυτό σημαίνει. Το βασικό σλόγκαν του αγώνα μας ήταν και βέβαια εξακολουθεί να είανι «ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ. ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΜΈΡΟΣ ΜΑΣ». 
Η δήλωση του Υπουργού πράγματι φέρνει το νόμο με το μέρος μας.!
Προς τι λοιπόν η συνέχιση του αγώνα μας όπως τον είχα προδιαγράψει και τον ακολουθήσαμε από το περασμένο Ιούλη ως τώρα τα 3.500 μέλη-Λέσβιοι της εν δυνάμει Επιτροπής Αγώνα ;
Πάντως φίλε Άρη, σε ότι με αφορά, ξέρεις ότι το «έχουν γνώση οι φύλακες» υπήρξε το modus viventi του «είναι» μου και στις κατά καιρούς ενέργειες μου για την γενέτειρά μας. Αυτό ισχύει και τώρα. >>

Δεν υπάρχουν σχόλια: