Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017

Μετά τα σχόλια του π.Πρύτανη του Ε.Μ.Πολυτεχνείου για τον «οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου» στον «ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ»


Μετά τα σχόλια του π.Πρύτανη του Ε.Μ.Πολυτεχνείου για τον «οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου» στον «ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ»



<<Δρ. Τάκης. Χ. Ιορδάνης                                                 Προς:  

- π. Διευθύνων Σύμβουλος της                 τον καθ.Κώστα  Μουτζούρη

   Ελληνικής Βιομηχανίας Όπλων (ΕΒΟ)                  πρ.Πρύτανη του ΕΜΠ

- Πρόεδρος του Συνδέσμου                             Α Θ Η Ν Α

«ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ»         Κοιν: 1)ΥΠΟΜΕΔΙ / Διεύθυνση
 - Πρόεδρος της Επιτροπής  Αγώνα     Οδικ Έργων (Δ1) / Γ.Γ. Δημ.Εργων.

   για το δρόμο Καλλονής - Σιγρίου         2)  Τα μέλη της Επιτροπής Αγώνα

  Αγησιλάου 9, Ηλιούπολη 163 46        3) Την Περιφέρεια Βορ. Αιγαίου

  Α Θ Η Ν Α ………………………………4) Το Δήμο Λέσβου

………………………………………….5) Τις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες  

……………………………………………  τις επί του άξονα Καλλονής – Σιγρίου  ……………………………………………6)…Την ΟΛΣΑ  & Παροικιακούς

……………………………………………………………………………….Συλλόγους Αττικής

 .........................................7) Τον «ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ»:& ΜΜΕ  Λέσβου

 

Αθήνα, 12 Σεπτεμβρίου 2017


Θέμα: Σχόλια για Σφάλματα Μελέτης  και Κατασκευής στον οδικό άξονα «Καλλονής – Σιγρίου » του πρ.Πρύτανη του ΕΜΠ καθ. Κώστ Μουτζούρη

Αξιότιμε κ . Πρύτανη, αγαπητέ μου Κώστα

Με το παρόν θέλω  να σε συγχαρώ για τα σχόλιά σου στον  ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ εν αναφορά  προς το άρθρο του με τίτλο ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ ΧΕΛΩΝΑΣ για τον οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου, στο φύλλο του, της 07.09.2017. Τα σχόλια σου αυτά αφορούν ειδικότερα στο τμήμα του, το  παραδοθέν στην κυκλοφορία, το «Σκαλοχωρίου – Βατούσης» το οποίο όπως είχαμε  συζητήσει αρχές του μήνα, διήλθες προσφάτως.
Αυτά τα οποία επισημαίνεις εσύ, που αποτελείς  εν αναφορά προς την εκτέλεση τεχνικών έργων αλλά και αυτά καθ’ αυτά τα έργα, εξ αντικειμένου τον γράδο  αληθείας ως ο πρ. Πρύτανης του Μετσοβίου Πολυτεχνείου, αναμφίβολα  απεικονίζουν 100 % την πραγματικότητα την αφορώσα το πολυπόθητο έργο μας.
Οπωσδήποτε στο εκ μέρους σου τονιζόμενο  «…ότι για την ολοκλήρωση του έργου πέραν την χρηματοδοτήσεως απαιτείται και ριζική βελτίωση στην ποιότητα κατασκευής του », κάθε εχέφρων Λέσβιος θα ταυτιζόταν απολύτως.
Θεωρώ ότι θα πρέπει στο σημείο αυτό, να αποδοθούν τα του «Καίσαρος τω Καίσαρι» σε ότι αφορά τα σφάλματα που αναφέρεις στα σχόλια σου.  Συγκεκριμένα  σ’αυτά τα εκ της Μελέτης και σ’εκείνα τα εκ της Κατασκευής σφάλματα.
Σε ότι  αφορά τα εκ της Μελέτης σφάλματα, θα πρέπει να αποδοθούν τα :
 α) των μικρών καμπυλοτήτων και
β) του εύρους του οδοστρώματος που χαρακτηρίζεις «ανεπαρκέστατο».
Σε ότι δε αφορά τα εκ της Κατασκευής, θα πρέπει να αποδοθούν τα σφάλματα : α) των  καταπτώσεων που παρατηρούνται στα πρανή σε δύο ή τρεις θέσεις στο παραδοθέν προς κυκλοφορία αυτό τμήμα.
β) των αναφερομένων εκ μέρους σου χαρακτηριστικά ως «απαρχές καθιζήσεων» στο  οδόστρωμα.
Ως ο Πρόεδρος της Επιτροπής Αγώνα για τον οδικό άξονα Καλλονής- Σιγρίου έχων αποκτήσει προσωπική γνώση κατά τις πρόσφατες διακοπές μου στο νησί επί των εκ μέρους σου σηματοδοτηθέντων  σφαλμάτων,  προσανατολιζόμουν να  συντάξω και καταθέσω σχετικό έγγραφο στην αρμόδια υπηρεσία επιβλέψεως του έργου του ΥΠΟΜΕΔΙ, του οποίου το Τομεακό του Πρόγραμμα  χρηματοδοτεί την κατασκευή του έργου.
Βεβαίως η δική σου «γνωμοδότηση» κατά τα ανωτέρω, μου παρέχει την δυνατότητα να πράξω αυτό, χωρίς  να  έχω το φόβο να μου αποδοθούν από κάποιους οι όποιες σκοπιμότητες και μαξιμαλιστικές στοχεύσεις.
Αναμφίβολα τα μεν τα εκ της Κατασκευής  σφάλματα, επιδέχονται βελτιώσεως και επισκευής, αρκεί η επιβλέπουσα υπηρεσία να επιβάλλει προς τον κατασκευαστή/εργολάβο τα πρέποντα. Δηλ. είναι αντιστρεπτά.
Ο προβληματισμός  και μάλιστα πολύ μεγάλος είναι σε ότι αφορά τα σφάλματα τα εκ της Μελέτης. Εδώ τα πράγματα μάλλον είναι μη θεραπεύσιμα. Αναντίστρεπτα.
 Οι καμπυλότητες της οδού για να μεγαλώσουν και  το πλάτος του οδοστρώματος της να διευρυνθεί σημαίνει πολυδάπανα συμπληρωματικά έργα ή ακόμη και νέα χάραξη. Ο εστί μεθερμηνευόμενο … αδύνατο.
Βέβαια το να γίνει η κλασική ερώτηση «τις πταίει» που παρέλαβε μια μελέτη εκ των πραγμάτων «κουτσή», μάλλον ως ρητορική ερώτηση θα μπορούσε να εκληφθεί.
Περαίνων θεωρώ ότι η παρέμβασή σου κατά τα προαναφερθέντα μόνο θετικές υπηρεσίες θα παράσχει στο πολύπαθο έργο μας, που ευελπιστούμε ότι μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της παραπομπής του στην επιτροπή θεσμών και διαφάνειας στη Βουλή και την πρόσθετη χρηματοδότησή του θα αρχίσει μετά την επί 18 και πλέον μήνες παύση εργασιών του, να κατασκευάζεται πιά κανονικά.    

Με εκτίμηση και πατριωτική αγάπη







Δεν υπάρχουν σχόλια: