Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

Άρθρο μου στην "Αιολίας λόγος" του ΕΜΠΡΟΣ <<<Λέσβος: μιζέρια, Κρήτη: πρόοδος

 Καλημέρα.
Δεν χρειαζόταν να υπάρξει η τραγωδία στη Μόρια αυτών των ημερών για να καταστραφεί το νησί μας. Δυστυχώς τούτο έχει ήδη επιτελεσθεί.  Το προ ημερών άρθρο μου που διαβάζετε ως ακολουθεί, αυτό ακριβώς καταδεικνύει. Ατυχώς.

<<Λέσβος: μιζέρια, Κρήτη: πρόοδος

 07/09/2020

του  Τάκη Χαραλ. Ιορδάνη ( Ph.D.)

-      Προέδρου του Συνδέσμου Προβληματισμού & Παρέμβασης
για την Ανάπτυξη της Λέσβου «ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ»,

-      τ. Διευθύνοντος Συμβούλου της Ελληνικής Βιομηχανίας Όπλων,

 - τ. Πρόεδρου του Πανελληνίου Συλλ. Μεταλλειολόγων Μηχανικών

Κατηγορία Αιολίας Λόγος


Φέτος το καλοκαίρι, κατά παρέκκλιση συνηθείας σαράντα τόσων χρόνων, τις διακοπές μας δεν τις κάναμε στο νησί αλλά στην Κρήτη, στην περιοχή Καστέλι Ηρακλείου, γενέτειρα της συζύγου μου. Η εκεί πολυήμερη παραμονή μας, ...>>
ολόκληρο το άρθρο μου αυτό το διαβάζετε στο 
γειά σας
Τάκης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: