Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

EΠΕΤΕΙΑΚΟ. 8η Νοεμβρίου 1912, η ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΜΑΣ

EΠΕΤΕΙΑΚΟ.
Ένας αιώνας και ένας χρόνος σήμερα ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ εθνικής ζωής του νησιού μας και αυτό τα λέει όλα. Σαν σήμερα πριν 101 χρόνια ο μέγας Ναύαρχος Κουντουριώτης με το θρυλικό "ΑΒΕΡΩΦ" χάριζαν στους επί 4,5 αιώνες ραγιάδες προπάτορές μας την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ τους. Κοντά 20 γενεές σκλάβοι των Τούρκων οι πρόγονοί μας. Πώς αντέξανε !!! Σκέφτομαι ότι είμαι δεύτερης γενιάς Γιορτάνης ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και όχι σκλάβος των Τούρκων. Ο συνονόματός παππούς μου ήταν ο τελευταίος. Αναλογίζομαι, θα μπορούσα να υπάρξω σκλάβος;;;!! Αυτό, με τις κατά καιρούς πρωτοβουλίες μου, τις ελευθεροστομίες μου και την εν γένει ασυμβίβαστη συμπεριφορά μου, με ένα ζωώδη δυνάστη πάνω απ' το κεφάλι μου, τον Τούρκο ;; Πάντως σταθμίζοντας αυτά, δοξάζω το Θεό που με αξίωσε να γεννηθώ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. Μεγαλύτερο άραγε αγαθό, υπάρχει για τον άνθρωπο από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ;;!! Σκέψεις μου, σήμερα, την ΕΠΕΤΕΙΟ της μεγάλης εκείνης αυγής του 1912, μέρας που γιορτάζει κάθε Λέσβιος!
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΣ.
 
Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) ......8.11.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: