Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

"Ξανά στην επικαιρότητα το θέμα του Καλλικράτη"


" Ξανά στην επικαιρότητα το θέμα του Καλλικράτη" έγραφε το  www.lesvosnews.net την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014.
Το δικό μου σχόλιο σ' αυτό, ήταν το :
<< Περιεκτικό το περιεχόμενο και βεβαίως αμφίσημα ιδωμένο το θέμα μας, αφού έχουμε πάθει τον του Αισώπου μύθο "Λύκος στα πρόβατα". Τόσες φορές που μας το τάξανε και τόσες φορές που δεν προχώρησε το θέμα, τώρα και να γίνει το σπάσιμο του Δήμου ...Τέρατος δεν θα το πιστεύουμε. Οπωσδήποτε ως προς την κυρίαρχη παράμετρο του θέματος "Οικονομικοί Πόροι" η προσέγγισή σας είναι πάρα πολύ καλή. Διάβασα ότι οι περικοπές των προς την Τ.Α. πόρων στην περίοδο των Μνημονίων είναι της τάξεως του 70%. Αυτού δοθέντος η Δημαρχιακή καρέκλα δεν είναι πια καρέκλα εξουσίας, διοίκησης, διαχείρισης πραγμάτων και λύσεως προβλημάτων αλλά έχει μετατραπεί σε " ηλεκτρική καρέκλα". Και μία ερώτηση επειδή στο κείμενό σας αυτό δεν γράφεται κάτι σχετικό. Και βεβαίως δεν απαντάται : Η Τρόϊκα στέργει όλα αυτά;;!>>


Σήμερα 28.1.2013 και  ακόμη κανένα σχετικό σημάδι περί του θέματος. Λεγόταν πως η κατάθεση του σχετικού νομοθετήματος θα γινόταν ως την 21 τ.μ. Μιά βδομάδα μετά τίποτα. Και βέβαια οι φήμες οργιάζουν!!!  

Ο σχετικός προβληματισμός μου έχει κατατεθεί στο σημερινό ΕΜΠΡΟΣ Μυτιλήνης, στη στήλη μου "Αιολίας Λόγος" με το άρθρο μου : «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ή η ερήμωση του νησιού μας, στόχος κάποιων;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: