Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2014

ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ…Το έργο «οδικός άξονας Καλλονής – Πέτρας»…ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.

             ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ…Το έργο «οδικός άξονας Καλλονής – Πέτρας»…ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ.
 
Έξι  του Γενάρη σήμερα, ημέρα των Θεοφανίων, τα Φώτα κατά τα λέει ο Λαός μας. Ημέρα που φωτίζονται τα νερά, που φωτίζεται όλη η Οικουμένη . Ημέρα που όλα εξαγνίζονται , γίνονται καθαρά και διαφανή. Ημέρα γιορταστική και ξεχωριστή για τη Χριστιανοσύνη. Ημέρα της Βαπτίσεως του Σωτήρος. Ημέρα που το Άγιο Πνεύμα μαζί με το Πατέρα και τον Υιό παρουσιάστηκαν ως η Τριαδική Θεότητά μας  στα ανθρώπινα.
Έτσι, Ημέρα της απόλυτης διαφάνειας. 
Θεωρώ ότι η Διαφάνεια αυτή την ημέρα να αγγίξει, τις καρδιές μας, το «είναι» μας, τις ψυχές μας.
Και επειδή το γήινα μας ατυχώς μας καθηλώνουν  στην αδιαφάνεια και στη ψευτιά, είναι καλό σήμερα να προσπαθήσουμε να κάνουμε την  υπέρβασή μας. Έτσι να  μιλήσουμε τη γλώσσα  της αλήθειας . Ο Λαός αυτό θα το εκτιμήσει. Επί τέλους η μαυρογιαλούριος ανά την Ελλάδα μας ψευτιά ας εξαλειφθεί κάποτε.
Σε μας στη Λέσβο, ατυχώς αυτή η ψευτιά «πωλήθηκε» από τους ειδικούς του είδους από τα μπαλκόνια πολλές φορές μέχρι να βολευτούν οι επιτήδειοι σε διαφόρων μορφών θώκους της Τοπικής αλλά και της Κεντρικής Εξουσίας. Μάλιστα ένας κατάφερε, αριστοτέχνης του είδους βλέπεις, να την «πωλήσει» έτσι ώστε να βγεί εννιά (9) φορές βουλευτής Λέσβου. Ο Κρητικός Βουλευτής Λέσβου Ν. Σηφουνάκης.!!
Σήμερα την ημέρα της διαφάνειας λοιπόν, πρέπει να μπεί κι αυτός στο πνεύμα της ημέρας και να πεί στο Λεσβιακό Λαό για πάρα πολλά που σήμερα τον έχουν πιά φτωχοποιήσει – και με τη δική του ψήφο-  αλλά και  τι έγινε στο από το 2000 ως σήμερα πολυειπωμένο, πολύμορφα και πολυποίκιλα εξαγγελθέν τελικά από το 1999 έργο «οδικός άξονας Καλλονής – Σιγρίου» το κατά πως μας έχει πεί πολλές φορές, από δική του προσωπική μεριά τάχα εξαιρετικά φροντισθέν;; Τι έγινε και ξεχάστηκε απ’ την Πολιτεία;; Γιατί δεν μπήκε τελικά στο ΕΣΠΑ (2006- 2013);;Γιατί δεν έγινε τουλάχιστο  όπως έγινε με το έργο «ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ», πού έστω και μόνο τρεις μέρες προ της λήξεως της ισχύος του ΕΣΠΑ και συγκεκριμένα την 27η Δεκεμβρίου 2013, εντάχθηκε με υπογραφή του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, σ’ αυτό ;
(Το γιατί δεν έγινε ότι με τον άλλον «οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου» που είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ από τον Αύγουστο του 2011 και σήμερα υλοποιείται, ως αποτέλεσμα της μεγάλης επιτυχίας της ομώνυμης Επιτροπής Αγώνα, ούτε καν φυσικά πρέπει να τον απασχολεί  αλλά ούτε κάν να τον αγγίζει).
Ευτυχώς που απέφυγες αυτή τη φορά Ν.Σηφουνάκη μετά την ένταξή του να βγείς και να πεις αυτό το τραγικό που κάθε φορά, λές «κατόπιν ενεργειών μου» κατά πως το συνηθίζεις. Θα ήσουν τουλάχιστον καταγέλαστος αφού αν δεν έμπαινε τελικά στο ΕΣΠΑ υπαίτιος θα ήσουν αποκλειστικά και μόνο εσύ ( οι κάποιοι χαμηλόβαθμοι σου, τάχα αρμόδιοι, «ιπποκόμοι σου»,κ.λπ., δεν θα πρέπει να μεμφθούν τόσο όσο εσύ προσωπικά.) Τούτο δε γιατί ενώ το 2009 το έργο αυτό ήταν ώριμο σχεδόν να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, εσύ δύο «σκολιά. και πονηρά εποίησας». Πρώτον, το έδωσες να το χειριστεί η «ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε.» – αυτή που θα πάρει το 7% του προϋπολγισμού - κι ας φώναζε και κατήγγειλε σχετικά όλο το ΤΕΕ και όλος ο τεχνικός κόσμος – και το χείριστο με το πρόσχημα της μη αρμονικής σχέσεως και δυσαναλόγου χερσαίου προς το θαλάσσιο χώρο του Λιμανιού, ανέπεμψες αυτό απ’ την αρχή. Εσύ δε μόνος αποφάσισες αυτό και ας φώναζε και γι’ αυτό σου το κατόρθωμα, όλος ο τεχνικός κόσμος.!! Με ποιο υπόβαθρο, με ποιες γνώσεις άραγε;;!! Με αυτές των εννιά χρόνων σπουδών σου του Αρχιτέκτονα της Γένοβας ; !! Τέλος, έστω και την τελευταία στιγμή αυτό το σωσίβιο έργο για την περιοχή μου αλλά και όλο το νησί, Ν. Σηφουνάκη εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ. Να είσαι δε σίγουρος ότι θα περιφρουρήσουμε τη διαδικασία όλοι εμείς οι περίπου τρεις χιλιάδες Λέσβιοι ( του νησιού, των Αθηνών και της Αυστραλίας) που έχουμε υπογράψει τη σχετική ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ και υποβάλλει με δώδεκα επιστολές μας στον Πρωθυπουργό) και θα γίνουμε δεκατρείς ή ακόμη και χιλιοιδεκατρείς  χιλιάδες αν χρειαστεί, ώστε τελικά και το έργο μας αυτό (όπως «ο οδικός άξονας Καλλονής – Σιγρίου») να υλοποιηθεί, λαμβάνοντας σάρκα και οστά.
Πάντως είναι πολύ καλό ότι με το να μπει έστω και την τελευταία στιγμή το έργο αυτό στο ΕΣΠΑ, δεν θα χαθούν από το ΝΕΟ ΕΣΠΑ (2014 – 2020) τα 15 εκατομ. Ευρώ και έτσι θα γίνει στο νησί μας κάποιο άλλο ακόμη έργο, απ’ τα τόσα πολλά που χρειάζεται για να μπει κι’ αυτό κάποτε σε τροχιά ανάπτυξης και πληθυσμιακής ανάτασης.
        Είναι δε κρίμα κι άδικο να χαθούν από αυτό δεκαεπτά (17) εκατομ. Ευρώ, αυτά που θα χρειαστούν για να ενταχθεί σ’ αυτό το έργο «Καλλονής – Πέτρας». Βέβαια νομοτελειακά θα ενταχθεί (ως αποτέλεσμα, ολοκλήρωσης διαδικασίας … «του αυτόματου πιλότου», έτσι δεν θα χρειαστεί πιά κανενός είδους παρέμβαση. Το «κατόπιν ενεργειών σου» αν το τολμήσεις πάλι θα είναι εκ των πραγμάτων κούφια λόγια. Σκέτα λόγια Μαυρογιαλούρου. Αυτά τα 17 εκατομ. που θα αποστερηθούν από το νησί, θα ήταν ικανά να εκτελέσουν τουλάχιστο κατά το μισό το έργο αναβάθμισης του αεροδρομίου μας (αυτού ντε!! που με το προϊστάμενό σου Υπουργό Ρέππα εξήγγειλες το 2010 στη Μυτιλήνη.). Αν δεν γίνει αυτό τουλάχιστον να προκύψουν αυτά τα εξακόσια ψωροχιλιάρικα που διεκδικούσες για της μελέτες του δρόμου Μυτιλήνης – Μανταμάδου (αυτές που διεκδικούσες ως βουλευτής της αντιπολίτευσης το 2009, αλλά μετά ως βουλευτής της συμπολίτευσης και Υφυπουργός στο αρμόδιο υπουργείο ξέχασες – ποτέ δεν θα ήθελα να σκεφθώ ότι δεν μπόρεσες να τις βγάλεις).

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)        06.01.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: