Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Μικροχαρές της Ζωής II – « Αντίλαλος της ΒΡΙΣΑΣ» 2



Μικροχαρές της Ζωής II – « Αντίλαλος της ΒΡΙΣΑΣ»2

Ανδρέα  έπαινος, προς  τον γράφοντα το παρόν.
Ο καλός μου φίλος, Καθηγητής της Φιλοσοφίας του Δικαίου Ανδρέας Εμμανουήλ ( που μαζί με την σύζυγό του ζωγράφο Καίτη Τύμη) τιμώντας με, όπως και στην πρώτη Πανολομέλεια της Επιτροπής Αγώνα για τον οδικό άξονα Καλλονής – Σιγρίου  το 2009, πήρε το αεροπλάνο και ήρθε κοντά μας στην Πανηγυρική 3η Πανολομέλεια της 6.09.2013 στο Σκαλοχώρι. Όταν κατά την διαδικασία, τοποθετήθηκε και είπε για μένα τα καλά λόγια που θα διαβάσετε πιο κάτω, στο άκουσμά τους υπήρξε μέσα μου μια συστολή, για να μη πω κάτι χειρότερο, αφού ήξερα ότι αυτά θα στεναχωρούσαν κάποιους. Και πράγματι  η αντίδραση υπήρξε άμεση και μάλιστα από τον Δήμαρχό μας, τον συναγωνιστή μου επ’ αυτού τον Δημ. Βουνάτσο (ο οποίος το 2010 μου είχε δώσει κι εκείνος τα εύσημά του εγγράφως, αλλά τότε όπως φάνηκε τώρα άγρευε ψήφους εν όψει των εκλογών του Φθινοπώρου), ο οποίος πήρε το μικρόφωνο εκτός διαδικασίας και είπε διάφορα (μέχρι και διεθνή κατασκοπεία σε σχέση με το λιμάνι του Σιγρίου ανακάτεψε), προκειμένου να απαξιώσει τα υπό του κ. Εμμανουήλ λεχθέντα. Αυτό το κείμενο των λεχθέντων του, από την ίδια μέρα το είχα στα χέρια μου αλλά δεν θέλησα να το προβάλλω για προφανείς λόγους. Βέβαια απ’ την άλλη μεριά έλεγα, η προσέγγιση και βάση της Φιλοσοφίας είναι πάντα να προβάλλει την αλήθεια. Άρα ο θεράπων αυτής Ανδρέας δεν θα μπορούσε να κάνει λάθος σε σχέση προς τα υπ’ αυτόν λεχθέντα. Η όποια αναστολή μου τέλος υπερκεράστηκε όταν το είδα το κείμενο αυτό στις στήλες του  « Αντίλαλος της ΒΡΙΣΑΣ»,Τεύχος 54.  
Έτσι στη λογική των πιο πάνω το αναρτώ, ως ακολουθεί:

<< Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΙΟΡΔΑΝΗ ΣΤΟ ΣΚΑΛΟΧΩΡΙ ΛΕΣΒΟΥ ΤΗΝ 06/09/2013 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΚΑΛΛΟΝΗΣ – ΣΙΓΡΙΟΥ

Συμπατριώτες,
Ιερείς του Υψίστου, Δήμαρχε Λέσβου και λοιποί αιρετοί άρχοντες του τόπου τούτου, συναγωνιστές και φίλοι.
          Ο φίλος μας ο Τάκης ο Ιορδάνης, που του χρωστάω προσωπική χάρη γιατί κράτησε άσβεστη τη φλόγα της λεσβιακής καταγωγής μου, αλλά και την ενίσχυσε και την επεξέτεινε από την περιοχή του Πολιχνίτου στην περιοχή τη δική σας, εορτάζει σήμερα τα επινίκια ενός μεγάλου αγώνα για να αφυπνίσει τη Δημόσια Διοίκηση στη βασική της υποχρέωση για την ενίσχυση της περιφέρειας.
Πρώτο βήμα για αυτήν την ενίσχυση είναι το οδικό δίκτυο. Η αλήθεια είναι ότι το ξυπνητήρι του Τάκη χτυπούσε με σειρά μαχών, συχνά δραματικών, επί δέκα ολόκληρα χρόνια.
Νομίζω ότι δέκα χρόνια κράτησε και ο διεξαχθείς απέναντί μας Τρωικός Πόλεμος. Φαίνεται ότι το’ χει ο τόπος. Άλλωστε το χωριό της μάνας μου, η Βρίσα, ο τόπος της όμορφης Βρισηίδας απ’ όπου πήρε και το όνομα το χωριό, πλάνεψε τους Αχαιούς μαχητές και πιθανόν, κατά την παράδοση, να πλάνεψε και τη Δημόσια Διοίκηση της εποχής μας, ώστε να χρειαστούν δέκα χρόνια για να αντιληφθούν και να επιτελέσουν το πρώτο βήμα της περιφερειακής ανάπτυξης, για την οποία πολλά χρόνια ο «Στρατηγός» Τάκης Ιορδάνης και εγώ, παλεύουμε.
Πλανιόταν και πλανιέται πάντοτε το φιλοσοφικό ερώτημα «τη μάχη ποιος την κερδίζει; Ο στρατηγός ή οι στρατιώτες;». Για να προσωποποιήσουμε το φιλοσοφικό ερώτημα: τα σημερινά επινίκια ανήκουν στο «Στρατηγό» Τάκη Ιορδάνη ή σε σας και σε μένα, τους «στρατιώτες» του; Λογικό είναι να απαντήσουν οι περισσότεροι «και στους δύο», ισάξια και επάξια, όμως αφήστε με να πιστεύω ότι η μεγάλη τιμή και το παράσημο ανήκει πάντοτε σ’ αυτόν που πρώτος τόλμησε.
Τα συγχαρητήρια ανήκουν βέβαια σε όλους. Ας πάρει λοιπόν, κατ’ αρχήν το παράσημο ο «Στρατηγός», που πρώτος τόλμησε, για λογαριασμό όλων μας. Κι αν είναι λίγο και όχι αντάξιό μου, να δώσω εγώ τα συγχαρητήρια, μπορώ για λογαριασμό όλων μας, όλων των Λέσβιων, να πω με περηφάνια: Αδελφέ Τάκη, σ’ ευχαριστούμε. >>  

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) ….…… 14.05.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: