Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 21 Ιουλίου 2018

Πώς εξακολουθείτε να κοιμόσαστε με «ελαφρά την καρδία»;;! Προς τον Πρόεδρο της ΟΛΣΑ

Πώς εξακολουθείτε να κοιμόσαστε με «ελαφρά την καρδία»;;!
Αγαπητέ Πρόεδρε της ΟΛΣΑ,
Αγαπητέ κ. Λασκαρίδη,
Τώρα που λύσαμε τα τάχα επί προσωπικού θέματα π. Προέδρου της Ομοσπονδίας, και που εξ άλλου τα από μέρους του ισχυριζόμενα είναι προσωπικές του και μόνο απόψεις, αφού κατά τα θεσμικώς ισχύοντα δεν υπάρχει καμμία λειτουργική σύνδεση του με το νυν Δ.Σ., θεωρώ ότι είναι καιρός να υπάρξει αντιμετώπιση, σοβαρά πιά των θεσμικών προβλημάτων της ΟΛΣΑ, αναλαμβάνοντας εσύ το λόγο ως ο καθ΄ύλη θεσμικά αρμόδιος. Δεν είναι δυνατόν να καλύπτεστε εσύ και το νυν Δ.Σ. πίσω από προσωπικές απόψεις π. Προέδρου . Αν για δικούς σας λόγους θεωρείτε ότι σας καλύπτουν, αφ’ ενός δεν δεσμεύουν το όργανο αφ’ ετέρου αποτελούν και μόνο απλό «φύλλο συκής». Ατυχώς δεν μπορούν οι απόψεις του να καλύψουν τη γύμνια της Ομοσπονδίας μας. Ατυχώς…
Πρέπει να δώσετε τις πρέπουσες απαντήσεις στα ως τώρα τεθέντα ερωτήματά μου στις σχετικές αναρτήσεις μου στο f.b., ειδικότερα σ’ αυτά στο άρθρο μου στο ΕΜΠΡΟΣ της 10.07.2018 «Αντιδημακρατικός ο τρόπος εκλογής των εκάστοτε διοικήσεων της ΟΛΣΑ.» 
Συγκεκριμένα μεταξύ άλλων και κυριότερα πως είναι δυνατόν το σώμα των αντιπροσώπων της Ομοσπονδίας το 70 % , 60 % και ποτέ κάτω του 50% να είναι υπό τον έλεγχο κόμματος. Έτσι πως είναι δυνατόν 30 ολόκληρα χρόνια τώρα οι εκάστοτε Πρόεδρος και Γ.Γ. της ΟΛΣΑ να είναι μέλη ή της εγκρίσεως του κόμματος.
Εν τέλει, πώς και εσύ ως και τα μέλη του σημερινού Δ.Σ., τώρα που κατά τρόπο άκρως σαφή και αδιαμφισβήτητο με το άρθρο μου αυτό κατεδείχθει ότι έχετε εκλεγεί αντιδημοκρατικά, εξακολουθείτε να κοιμόσαστε με «ελαφρά την καρδία» ; 

Προσοχή : Μην επικαλεσθείτε το καταστατικό, γιατί το «καταστατικά» είναι τελείως άλλο απ’ το «αντιδημοκρατικά».


Ιούλιος 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια: