Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

Aδελφοποίηση της Αντίσσης με την άλλοτε κραταιά και ιστορική Σπάρτη.
Προς το Δήμαρχο Σπ. Δ. Γαληνό, 
με Κοινοποίηση στους Υποψηφίους Δημάρχους του Δήμου Δυτικής Λέσβου ..κ.κ. Βέρρο Τ., 
Ζαφείρη Σ. , Συκά Ι., Χήρα Ν. έστειλα σήμερα την επιστολή που ακολουθεί ΅:

<< Θέμα : Αδελφοποίηση της Αντίσσης με την άλλοτε κραταιά και ιστορική Σπάρτη.
Σχετ. : 1) Το έγγραφο σας το από 30 Οκτωβρίου 2014. 
2) H από 2 Νοεμβρίου 2014 επιστολή μου.
3) Η από 20 Ιανουαρίου 2015 επιστολή μου.
4) Η από 25 Απριλίου 2016 επιστολή μου
κ. Δήμαρχε
Στο από 30 Οκτωβρίου 2014 έγγραφό σας που αυτόκλητα, μου απευθύνατε, μετά την απ’ μέρους μου προβολή με ανάρτησή μου σε διάφορα ΜΚΔ του θέματος του της επικεφαλίδας στις 8 Οκτωβρίου και στις 13 Οκτωβρίου 2014, γράφατε :
<< Προς: Δρ. Τάκη Χαραλ. Ιορδάνη
Θέμα: Αδελφοποίηση με τη Σπάρτη
Αγαπητέ κ. Ιορδάνη,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν τα απαραίτητα κονδύλια στον προϋπολογισμό του Δήμου για τα έξοδα της πραγματοποίησης της Αδελφοποίησης. Μόλις ψηφισθεί ο καινούργιος προϋπολογισμός από το Δημοτικό Συμβούλιο θα είμαστε σε θέση να αντλήσουμε τους πόρους ώστε να πραγματοποιήσουμε πολλές παρόμοιες δράσεις. Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Με εκτίμηση,
Σπύρος Γαληνός

Δήμαρχος Λέσβου >>
Με την αυτοδέσμευσή σας αυτή, θεωρούσα ότι μόλις θα ψηφιζόταν από το Δημοτικό Συμβούλιο ο καινούργιος προϋπολογισμός (2015), θα προτάσσατε έναντι άλλων την όχι μόνο απλά πολιτιστική αυτή δράση. 
Προκειμένου να σας υπενθυμίσω το θέμα αλλά παράλληλα και να σας βοηθήσω, αρχές του 2015 σας έστειλα σχετική επιστολή (σχετ. 3) με συνημμένα την από το 2004 επί του θέματος αλληλογραφία μου με το Δήμαρχο Σπάρτης κ. Σαρ. Αντωνάκο ως και την από το 2007 επιστολή του με την οποία υιοθετώντας αυτός την πρότασή μου έκανε σχετική πρόταση στον τότε Δήμαρχο Ερεσού- Αντίσσης. 
Ατυχώς το 2015 παρήλθε χωρίς να τιμήσετε την αυτοδέσμευσή σας.
Μετά την ομόφωνη σχετική απόφαση της Γ.Σ. του Συλλόγου Αντισσαίων της Αθήνας, σας έστειλα αυτή με την από 25.4.2016 επιστολή μου (σχετ.4). Τούτη, συγκεκριμένα ανέφερε :
«…να ζητηθεί από το Δήμαρχο Λέσβου να δρομολογήσει τις κατά νόμο απαιτούμενες διαδικασίες ώστε εντός της τρέχουσας Δημαρχιακής περιόδου να ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία και λάβει χώρα η αδελφοποίηση της ΑΝΤΙΣΣΗΣ, του χωριού μας, με τη ΣΠΑΡΤΗ».
Αφού παρήλθε και το 2016 χωρίς να τηρήσετε την αυτοδέσμευσή σας, μη έχοντας άλλο τρόπο να σας υπενθυμίσω αυτήν, αρθρογράφησα σχετικώς στο ΕΜΠΡΟΣ με θέμα «Αδελφοποίηση της Άντισσας με την ιστορική Σπάρτη» τον Ιούλιο του 2017.
Ούτε τούτο σας συγκίνησε, αλλά το κυριότερο δεν σας υπενθύμισε την αυτοδέσμευσή σας. 
Από τότε, σε συνδυασμό προς την μη εκ μέρους σας ανταπόκριση αλλά και αδιαφορία σε άλλα θέματα γενικού καλού που σας προέβαλα και σας προέτεινα θεώρησα ότι είναι μάταιος ο κόπος να επανέλθω. 
Το να σας υπενθυμίσω τη βάσει των σχετικών προβλέψεων του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας υποχρέωσή σας να φέρετε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου θα πρέπει να λάβει χώρα σχετική συζήτηση και τοποθετήσεις των μελών του, και τελικά να μου δοθεί αιτιολογημένη απάντηση στην περίπτωση που η απόφαση του ήταν απορριπτική, θα ήταν ήσσονος σημασίας θέμα, μπροστά στο μέγιστο του μη σεβασμού της αυτοδέσμευσής σας.
Γνωρίζοντας ότι δεν θα πράξετε πιά τίποτε και επί του θέματος αυτού ως την 26η Μαΐου τ.ε. γράφω το παρόν με σκοπό η επόμενη Δημαρχική αρχή της Δυτικής Λέσβου να είναι ενήμερη επ’ αυτού και εν τέλει να αποφασίσει την εξόχως τιμητική για την γενέτειρά μου Άντισσα αδελφοποίησή της με την άλλοτε κραταιά και ιστορική Σπάρτη.
Σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΠΤΩΝ
Ι) Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
ΙΙ) Πρόεδρο και μέλη του Τ.Σ. της Δημοτικής Κοινότητας Αντίσσης 
ΙΙΙ) Πρός το Συλλόγου Αντισσαίων στην Αθήνα
ΙV) Προς το Σύλλογο «Τέρπανδρος» Αντίσσης.
V) ΜΜΕ Λέσβου>>

Δεν υπάρχουν σχόλια: