Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Ο Τάκης Χατζηαναγνώστου, πλήρης ημερών, "έφυγε" απ' τα γήϊνα .

 

Στις 15.02.2021 άφησε τον μάταιο τούτο κόσμο, πλήρης ημερών, ο Τάκης Χατζηαναγνώστου, ο πολυγραφότατος, ο Πανελλήνιας αναγνώρισης  Λέσβιος λογοτέχνης, απ’ τους τελευταίους, αν όχι ο τελευταίος  της «Λεσβιακής Άνοιξης».

Τον είχα γνωρίσει από χρόνια μέσα απ’ τις διαδικασίες των Λεσβιακών Παροικιακών δρωμένων. Πάντα τον προσφωνούσα «δάσκαλο». Εκείνος, στην αρχή μια φορά μου λέει «είμαι Τραπεζικός Υπάλληλος». «Το γνωρίζω» του απαντώ. «Όμως με τόσα που έχεις γράψει και παράλληλα τόσα που έχουν παιχθεί στις τηλεοράσεις βασισμένα στα δικά σου γραφόμενα, εσύ εκ των πραγμάτων  διδάσκεις όχι μόνο μικρούς μαθητές, αλλά όλους, μικρούς μεγάλους, και το σημαντικότερο όχι μέσα στα στενά  όρια μιάς τάξης, αλλά στην τεράστια {τάξη} που λέγεται Πανελλήνιο {ακροατήριο}». 

Στη βάση αυτή τον είχε αποδεχθεί με ευχαρίστηση θα έλεγα, τον τίτλο του δασκάλου στην εκάστοτε προς αυτόν προσηγορία μου. 

Άνθρωπος ολοκληρωμένος, ακέραιος, ειλικρινής, και ευπροσήγορος. Σεβόμουνα  πάντα τη γνώμη του.  

Με τη σειρά του, εύρισκε το τρόπο να μου απευθύνει ένα καλό λόγο στις κατά καιρούς προσπάθειές και αγώνες μου, είτε για το Λιμάνι του Σιγρίου, είτε για το Σπάσιμο του Δήμου Τέρατος Λέσβου, είτε για άλλα.  

Η τελευταία μας επικοινωνία ήταν το περασμένο Σεπτέμβρη όταν στο άρθρο μου «Αλησμόνητη Μητέρα μου, για Σένα» στο ΕΜΠΡΟΣ που διάβασε, μου έγραψε:

«Πολύ σε παρακαλώ, πήγαινε στον τάφο της κυρά Ελπινίκης* κι απόθεσε στην άκρη του ένα λουλουδάκι. Πες της ότι είναι από έναν φίλο, που μνημονεύει κάθε μέρα τη δική του γλυκιά μάνα, την κυρά Χρυσούλα, που έκλεισε τα μάτια της για πάντα πριν 43 χρόνια.

Ευχαριστώ
Τ.Χ.»                                                                * Η μητέρα μου

Η παιδικής ψυχής αυτή ευαισθησία, χαρακτήριζε το μεγάλο Τάκη Χατζηαναγνώστου.

Το πέρασμά του από τον εφήμερο τούτο κόσμο, άφησε έντονο το ίχνος του, έτσι που η μνήμη του θα μένει άσβεστη στη θύμηση των επιγενόμενων. Τα συλλυπητήρια μου από καρδιάς στις αγαπημένες του κόρες και όλους τους δικούς του.

Ας είναι ανάλαφρο το χώμα της Αττικής(;)  γης που θα τον σκεπάσει. 
Δάσκαλε,  ΚΑΛΟ  ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!  


Δεν υπάρχουν σχόλια: