Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ 


Θα ήθελα να κάνω γνωστό στους αναγνώστες μου ότι σύμφωνα με την κατά καιρό προκύπτουσα ανάγκη δημιούργησα στο face book ως τώρα τρείς ομάδες :
1) ΟΧΙ ΕΡΗΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΜΑΣ,
2) ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΣΙΓΡΙΟΥ: ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ & ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
   και
3) ΛΑΨΑΡΝΑ.

Και οι τρεις αυτές ομάδες, είναι ανοιχτές και μπορεί ο καθένας ( κατά βάση  Λέσβιος, αφού στη Λέσβο αναφέρονται όλα αυτά) να γίνει μέλος, με τη βασική προϋπόθεση να έχει μία κάποια συνάφεια , σχέση ή τέλος πάντων ενδιαφέρον . Π.χ. όταν για την πρώτη ομάδα ζήτησαν κάποιοι ξένοι (κάτοικοι του εξωτερικού ως λ.χ. μία κάτοικος Los Angelles ΗΠΑ) αφού τους έγραψα ρωτώνατας τους που ξέρουν την ομάδα αυτή, σε τι τους αφορά και από πού προκύπτει το δικό τους σχετικό ενδιαφέρον, άλλοι μεν από μόνοι τους απέσυραν το σχετικό  αίτημά τους ή άλλοι αφού δεν μου απήντησαν δεν τους έκανα μέλη.
Στις ομάδες αυτές αναρτούν τα μέλη τις δικές τους σκέψεις και γραφές ελεύθερα, πάντα βεβαίως μέσα στα πλαίσια της κοσμιότητας, της ευπρέπειας και του αλληλοσεβασμού.
Πρέπει να ομολογήσω ότι αυτές οι αρχές έχουν γίνει σεβαστές απ’ όλους όσους είχαν τη θέληση να αναρτήσουν ένα δικό τους κείμενο. Αυτό μ’ ευχαριστεί, αφού δεν μου δημιουργεί προβλήματα ως διαχειριστή τους.
Στις ομάδες αυτές προβάλλονται θέματα σχετικού ενδιαφέροντος σε ότι αφορά τον γενέθλιο τόπο μας, τη Λέσβο και αποσκοπούν στην προβολή του εκάστοτε θέματος, για την γνωστοποίηση τους σε όσο το δυνατό περισσότερους, τη διεκδίκηση στο να επιλυθούν αυτά από το όποιο επίπεδο της Διοίκησης χρειάζεται και πρέπει και τελικά ει δυνατόν την επίλυσή τους.
Τα μέλη των ομάδων αυτών ως στιγμής, είναι : 
 
1) «Όχι ερημοποίηση των χωριών μας» ………320 μέλη.  
2) «Λιμάνι του Σιγρίου : Διακήρυξη
& Υπόγραφες» ……………………………………………… 230 μέλη..
και
3) «Λάψαρνα» ………………………………………………..39 μέλη. 

Η ενδυνάμωση των ομάδων μας αυτών, μπορούν να αποτελέσει «μοχλό πίεσης πραγμάτων» σε κάποια σχετική διεκδίκησή μας. Για παράδειγμα στην τελευταία μου επιστολή προς τον Πρωθυπουργό κ. Σαμαρά (αναρτήθηκε προ ημερών στο lapsarniotis) για την επι τέλους ένταξη του έργου «Λιμάνι του Σιγρίου» στο ΕΣΠΑ, πλέον των ως τώρα ~ 2 500 υπογραψάντων την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας, προσμετρήθηκαν και τα 220 (ως τότε) μέλη της ομάδας μας αυτής.
Όσοι θέλουν και έχουν αντίστοιχο ενδιαφέρον, από μέρους μου φυσικά με ευχαρίστηση θα γίνει άμεσα η σχετική έγκριση μετά την εκδήλωση του ενδιαφέροντός τους. 


Αυτό τον καιρό, λόγω των επανειλημμένων ανακοινώσεων για τα θέματα αιχμής ( «Δρόμος Καλλονής – Σιγρίου», «Λιμάνι του Σιγρίου»), δεν πρόλαβα να κάνω γνωστό ότι συνεχίζοντας να στηρίζω τη στήλη μου «Αιολίας Λόγος» στο ΕΜΠΡΟΣ της Μυτιλήνης δημοσίευσα τον τελευταίο καιρό, τα άρθρα μου :
α) «Υπογεννητικότητα : Χαίνουσα πληγή της ράτσας ιδιαίτερα στη Λέσβο»,    την Τρίτη 10.9.2013
β) «Οι Γερμανικές αποζημιώσεις » ,  την Τρίτη  24 9.2013.
Και τα δύο αυτά άρθρα μου, όπως και όλα τα προηγούμενα μου, μπορείτε να τα διαβάσετε εδώ, στο τμήμα «Αρθρογραφία» του lapsarniotis.


Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.)………6.10.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: