Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

"Αγωνιζόμαστε για να μπορούν ακόμα οι φτωχοί να σπουδάζουν."


Το θέμα της Παιδείας πάντοτε με συγκινεί, γιατί τα νάματα της μου έδωσαν τη δυνατότητα να είμαι αλλά και να αισθάνομαι άνθρωπος. Με απάλλαξε από δεισιδαιμονίες,  αναστολές, φοβίες και ως ελεύθερος άνθρωπος πορεύομαι την ρότα μου. Παρ’ όλο ότι το πιο κάτω άρθρο έχει αναρτηθεί  στο τμήμα Αρθρογραφία του παρόντος, την προβάλλω εδώ  στην Αρχική Σελίδα μου, για να το δούν και  να το διαβάσουν εφ’ όσον φυσικά το θελήσουν, όσο το δυνατό περισσότεροι από τους αναγνώστες μου. Νομίζω ότι αξίζει το κόπο.
Εφημερίδα : ΕΜΠΡΟΣ Μυτιλήνης,
Στήλη μου : Αιολίας Λόγος

<< Αγωνιζόμαστε για να μπορούν ακόμα οι φτωχοί να σπουδάζουν.

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013 | Τάκης Χαρ. Ιορδάνης (Ph.D.)

Σε μια αποστροφή του λόγου του, σε προ εβδομάδων συνέντευξή του, ο πρύτανης του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, κ. Γ. Μουλόπουλος, έλεγε: «Αγωνιζόμαστε (οι Πρυτάνεις) για να μπορούν ακόμα οι φτωχοί να σπουδάζουν». Πότε το είπε; Τις μέρες του αναβρασμού στην Ανωτάτη Παιδεία μας, με τα δυο μεγαλύτερα Πανεπιστήμιά μας, το Μετσόβιο και το Καποδιστριακό, να μην έχουν απ’ την αρχή της χρονιάς καν ακόμη ανοίξει, τότε που οι υπάλληλοί τους επί τρείς μήνες απεργούν (με θέμα τη διαθεσιμότητα), για το αυτονόητο, να μη χάσουν τη δουλειά τους, τότε που οι φοιτητές χάνουν το εξάμηνό τους και τότε ακριβώς που ο Υπουργός Παιδείας, κ. Αρβανιτόπουλος, έχει παραπέμψει τον Πρύτανη του Καποδιστριακού, κ. Πελεγκρίνη, στο Πειθαρχικό για διαγραφή του.

Ακόμη, τότε που όλα γενικά τα ιλαροτραγικά και βασανιστικά μάς συμβαίνουν, καταπώς επιβάλλει η ύπατη αρμοστεία των Τροϊκανών αφεντάδων μας. Η αποστροφή αυτή, ως ένας σπινθήρας διέγερσης ανάπλασης εικόνων, με γύρισε σ’ εκείνη την εικόνα που με ξεχωριστή πάντα συγκίνηση θυμάμαι, τον αδικαίωτο αγρότη των Λαψάρνων, το μακαρίτη τον πατέρα μου  …>>
Ολόκληρο, το διαβάζετε στο τμήμα  του lapsarniotis,   Αρθρογραφία.  

Δρ.Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης                 21.12.2013

Δεν υπάρχουν σχόλια: