Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Οφειλομένη έκφραση ευγνωμοσύνης.

                                        Οφειλομένη  έκφραση ευγνωμοσύνης

Το καλοκαίρι του 2011 ο συγχωρεμένος αδελφός μου Γιώργος είχε την πρόνοια να μου κάνει ένα δώρο ξεχωριστής συναισθηματικής για μένα αξίας .  Ήταν όλα αυτά που η αξέχαστη, αγαπημένη  μάνα μου κρατούσε από τότε που ήμουν μαθητής και φοιτητής και που γι΄ αυτή ήταν αξιόλογα για την πορεία μου στα γράμματα. Μεταξύ αυτών των χαρτιών βρήκα και  ένα πολυκαιρισμένο κιτρινισμένο χαρτί του 1964, που έφερε τον τίτλο «Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ». Απόρησα ποιος θα ήταν ο λόγος το να κρατήσει μέσα σ’ όλα τα άλλα, αυτό το ΦΕΚ . Με πολύ κόπο ως εκ του συμπυκνωμένου της γραφής του και της τότε δομής του κάπου βρήκα το λόγο. Ήταν η ανακήρυξή μου ως υποτρόφου του "Εκπαιδευτικού Κληροδοτήματος Γ.Α. Βοστάνη". Ασφαλώς συγκινήθηκα ιδιαίτερα από αυτό το εύρημα αλλά περισσότερο ξαφνιάστηκα γιατί όλα αυτά τα πενήντα πια χρόνια θεωρούσα και έγραφα όπου χρειαζόταν (βιογραφικά μου κ.λπ.) ότι ήμουν υπότροφος των Φ.Κ.Μυτιλήνης.  Μετά απ’ αυτό, πάντα είχα κατά νού να επανορθώσω και μάλιστα δημοσίως, παράλληλα με την έκφραση την άπειρης ευγνωμοσύνης προς το Ίδρυμα αυτό και  ασφαλώς τον Ιδρυτή του, για το ότι μου έδωσε τη δυνατότητα  ως υπότροφος του να κάνω τις σπουδές μου στο ΕΜΠολυτεχνείο απρόσκοπτα χωρίς οικονομικά προβλήματα. Ακόμη για το εξαιρετικά σημαντικό λόγο, ότι λόγω αυτού οι συγχωρεμένοι γονείς μου δεν ξεσπιτώθηκαν για να έρθουν στην Αθήνα ώστε δουλεύοντας να με σπουδάσουν κατά πως είχαν προγραμματίσει ( και όπως έκαναν τότε πολλοί άλλοι γονείς από την επαρχία).

Η ευκαιρία μου δόθηκε προχθές, όταν βρήκα στο f.b. μία ανάρτηση σχετικά με την φετινή προκήρυξη του Κληροδοτήματος Γ.Α. Βοστάνη,  για την μέσω των απαιτουμένων εξετάσεων επιλογή των νέων υποτρόφων του.

Έγραψα λοιπόν σχετικώς ως σχόλιο στην ανάρτηση αυτή, όπως αντιγράφω τα πιο κάτω :


Η πιό πάνω δημοσίευση, ιδιαίτερα με ευχαρίστησε. Με ευχαρίστησε και συγκινούμαι βλέποντας ότι εν έτει 2014 το Κληροδότημα ευεργέτης πολλών Λέσβιων νέων, εξακολουθεί να υπάρχει και να συνεχίζει το έργο του. Συγκινούμαι λέω βλέποντας ότι το ευαγές αυτό ίδρυμα μακροημερεύει. Μακροημερεύει και προφανώς προσθέτει κεφάλαιο μέγα ηθικής τάξεως με τη βοήθεια που παρέχει στους νέους του νησιού μας στο να σπουδάσουν στα Πανεπιστήμια της χώρας. Το αποθησαυρισμένο αυτό ηθικό κεφάλαιο του Κληροδοτήματος Γ.Α. Βοστάνη επί πενήντα συναπτά τώρα πιά χρόνια πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ μεγάλο, αφού οι κατά καιρούς υπότροφοί του, είναι ασφαλώς πιά πολυάριθμοι και του ανταποδίδουν βεβαίως τα οφειλόμενα με το να συνεισφέρουν στη γενέτειρά μας ως επιστήμονες κατά τους σκοπούς της δημιουργίας του (από τον ευεργέτη μας, αείμνηστο Γ. Α. Βοστάνη) αλλά και της επί τόσα χρόνια υπάρξεώς του. Γράφω αυτά ως υπότροφος του "Εκπαιδευτικού Κληροδοτήματος Γ.Α. Βοστάνη" από το 1964 ως που τέλειωσα τις σπουδές μου στο Ε.Μ.Πολυτεχνείο. Γνωρίζω ότι προϋπήρχε του 1964 . Πόσο; δεν ξέρω. Πάντως σημασία έχει ότι "ευ ποιεί" κατά το πνεύμα του δημιουργού του, επί δεκαετίες τώρα. Εύχομαι από καρδιάς η ύπαρξη του να είναι εις το διηνεκές, ώστε να δίνει τη δυνατότητα σε νέους της Λέσβου να αποκτούν τα της ανώτατης παιδείας εφόδια, για το καλό των ιδίων, της οικογένειάς τους και όλης της Λεσβιακής Κοινωνίας, αλλά και οπωσδήποτε της αγαπημένης μας Λέσβου.>>

Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης ( Ph.D.) ….. 23.12.2013.

Δεν υπάρχουν σχόλια: