Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

<< Σικάγο γίναμε >>

<< Σικάγο γίναμε >>
Η έκφραση «Σικάγο γίναμε», ακουγόταν τις δεκαετίες του ’60,’70, ’80 ως κάτι το εξαιρετικά κακό, κακόφημο, το εγκληματικό ως και το αλλόκοτο για μας εδώ στην Ελλάδα. Δυστυχώς τα πράγματα από δεκαετίες τώρα μετά την κατάρρευση του υπαρκτού σοσιαλισμού, τη δεκαετία του ’90 και την «εισβολή» των μυρίων από τις τέσσερις γωνιές της Γης στην ταλαίπωρη τη χώρα μας η φράση «Σικάγο γίναμε» είχε ατυχώς βρει πλήρη αντιστοίχιση στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και όλες τις μεγάλες πόλεις στην αρχή. Τώρα που η φτώχεια, η πείνα και η δυστυχία απλώνεται σ’ όλη την επικράτεια, τα πράγματα χειροτερεύουν ακόμη και στα χωριά μας. Και αυτά δεν θα τα έγγραφα αν δεν ήμουν θύμα αφ’ ενός και αφ’ ετέρου αν δεν ήταν άλλο θύμα, αδερφικός μου φίλος. Μιλώ για διαρρήξεις που άρχισαν να γίνονται ατυχώς και στο χωριό μας. Ως θύμα, ο γράφων, αυτό το φρούτο το « γεύθηκα» μετά τη διάρρηξη που έγινε την Άνοιξη στο σπίτι του συγχωρεμένου αδερφού μου που είχε πεθάνει αρχές Απριλίου. Τι μπήκαν να πάρουν ομολογώ ότι δεν μπόρεσα να διαπιστώσω. Πάντως η αστυνομία δεν βρήκε κάτι ( πήγε ύστερα από πολλές μέρες μετά τα το «μπουκάρισμα» των «καλών αυτών παιδιών» που έκαναν το θεάριστο αυτό εγχείρημα και αφού οι γείτονες διαπίστωσαν πως η κεντρική πόρτα του σπιτιού είχε παραβιαστεί. ).
Αυτέ τις μέρες που ήμουν στο χωριό κάποια μέρα μου είπαν ότι «άνοιξαν» το σπίτι του φίλου μου, του Τζωρτζή Π. Οικονομίδη στο Γαβαθά, που αυτό τον καιρό βρίσκεται στις δουλειές του στην Αφρική. Η σύζυγός του Νίκη που ήρθε επί τούτου στο χωριό, μου έλεγε ότι οι «μπουκαδόροι» πρέπει να ήταν επαγγελματίες με τον τρόπο και την όλη προσέγγιση της «επιχειρήσεως» τους που ακολούθησαν και τελικά επέτυχαν το σκοπό τους. Πάντως απ’ ότι πήραν, φαίνεται ότι οι αετονύχηδες σκόπευαν να κάνουν σπιτικό και πήραν όλα τα χρειώδη και μάλιστα αυτά τα ιδιαίτερα μεγάλης αξίας.
Εύχομαι η αστυνομία να μπορέσει να εντοπίσει αυτά τα «καλόπαιδα», όχι τίποτε άλλο μπάς και κοπεί ο βήχας τους. Γιατί αν συνεχίσουν έτσι το βιολί τους, ένας Θεός ξέρει τι μας μέλλεται. Τέλος στους φίλους Τζωρτζή και Νίκη εκφράζω από καρδιάς τη συμπαράσταση μου ως και την αμέριστη συμπάθεια μου.
 
Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης .......................18.1. 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: