Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Καλωσορίζω τον εξάκις χιλιοστό (6.000) αναγνώστη μου.


Καλωσορίζω τον εξάκις χιλιοστό (6.000) νέο αναγνώστη μου.

Είναι χαρά και τιμή μου να καλωσορίζω σήμερα τον εξάκις χιλιοστό (6.000) νέο αναγνώστη μου. Οι δεσμεύσεις μου ως προς τη συνέχιση του έργου που εδώ και εικοσιοκτώ μήνες κάνω,  αφ' ότου άρχισα το ωραίο αυτό ταξίδι στον ωκεανό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είναι οι ίδιες που έκανα για τον χιλιοστό, τον δις χιλιοστό.   τον τρις χιλιοστό,   τον τετράκις χιλιοστό και  τον πεντάκις χιλιοστό νέο αναγνώστη μου. 
Σας ευχαριστώ όλους.


Δρ.Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης  31.05.2014

2 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Άντε με το καλό και στο εκατομμύριο!

Λαψαρνιώτης είπε...

Καλά να είσαι Στράτο. Σ' ευχαριστώ!!! Αλλά κόψε κάτι, κόψε...