Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Μακάρι να είχαμε ακόμη ένα δυο ανθρώπους που να αγωνίζονται για τον τόπο μας με το δικό σου πάθος



<< Μακάρι να είχαμε ακόμη ένα δυο ανθρώπους που να αγωνίζονται για τον τόπο μας με το δικό σου πάθος.>>

Σήμερα πρωϊ μου τηλεφώνησαν από την Άντισσα Λέσβου, τη γενέτειρα μου φίλοι για να μου πουν τα ευχάριστα νέα και συγκεκριμένα ότι οι μπουλντόζες άρχισαν το έργο τους για τον «οδικό μας άξονα Καλλονής - Σιγρίου» στην περιοχή «Τράπεζα» έξω απ’ το χωριό μας. Έτσι πέραν των εργοταξίων της περιοχής του Σιγρίου, της περιοχής απ’ τη διακλάδωση Ερεσού- Αντίσσης- Σιγρίου προς το Υψηλό Μοναστήρι, της περιοχής Βατούσης τώρα ξεκινά κι’ ένα νέο ακόμη εργοτάξιο κατά τα προαναφερθέντα. Τώρα πιά είναι πρόδηλο ότι και οι πιο δύσπιστοι συνειδητοποιούν πως αυτά που τόσα χρόνια με πίστη, επιμονή, υπομονή και ορθολογισμό έκανε και τους έγραφε σχετικά για την πρόοδο της όλης υποθέσεως η Επιτροπή Αγώνα για τον «οδικό μας άξονα Καλλονής - Σιγρίου» είναι μια δεδομένη πραγματικότητα. Μια πραγματικότητα που τη βλέπουν με τα μάτια τους, από το εκτελούμενο έργο.
Βεβαίως όταν αυτό ξεκινά από ανθρώπους που εσκεμμένα ακολουθούν την μόνιμη αρνητική γραμμή απέναντι στην Επιτροπή Αγώνα και ειδικότερα τον επικεφαλή της, επόμενο είναι να ακολουθούν τη στάση αυτή δηλ. του «δεν πείθομαι ακόμη κι αν βλέπω μπροστά μου την αλήθεια».
Με αφορμή την τέτοιου είδους στάση των κρατούντων στο Σύλλογο Αντισσαίων στην Αθήνα, ως και της «ΗΧΩΣ της Άντισσας» ( που δημιούργησα στην πρώτη περίοδο της Προεδρίας μου το 1978) έγραψα να πάψουν να μου αποστέλλεται κι’ εγω να λαβαίνω πιά ΗΧΩ. Στη συνέχεια δημοσιοποίησα, το τι έγραψαν για το έργο μας αλλά και την Επιτροπή μας, άλλα Λεσβιακά έντυπα, όταν οι εργασίες κατασκευής του δρόμου μας  άρχισαν το περασμένο Φθινόπωρο. Σ’ αυτό το τελευταίο κείμενό μου, καλοί φίλοι έστειλαν ο καθένας τα δικά του σχόλια, θετικά τόσο για την Επιτροπή όσο και για μένα. Αρκετοί, διάφοροι.  Εκτός βέβαια από αυτόν που κατά κύριο λόγο που θα έπρεπε να γράψει κάτι. Το Σύλλογο  των Αντισσαίων της Αθήνας. Έτσι τους έστειλα το πιο κάτω, στις 6 Ιουλίου 2014: 

<< Δρ. Τάκης Χ. Ιορδάνης .............................   Προς  τον Σύλλογο  
-Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου  ..........  Αντισσαίων στην Αθήνα 
   Λέσβου «ΠΙΤΤΑΚΟΣ Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ» .......... Μοσχοπούλου 7-9 
- π. Διευθύνων  Σύμβουλος της  ........... υπ’ όψη Προέδρου Στ. Σφιχτέλλη   Ελληνικής Βιομηχανίας Όπλων  
- π. Πρόεδρος του Πανελληνίου                                   ΑΘΗΝΑ
   Συλλόγου Μεταλλειολόγων Μηχανικών. 
- Αγησιλάου 9 
   Ηλιούπολη 163 46                               Κοιν.. Μέλη του Συλλόγου,κ.α. 
   6977503461                                        
                                                Αθήνα   6 Ιουλίου 2014

Είναι κάποιες στιγμές που αναρωτιέμαι αν η κρίση μου για σένα ύστερα από την απέναντί μου συμπεριφορά σου, κυρίως από τότε που ανέβηκες στο ΘΩΚΟ του προέδρου του Συλλόγου!! είναι σωστή ή λάθος. Στα ανθρωπίνως ορθά πλαίσια ή υπερβολική. Προσπαθώ να δικάσω τον εαυτό μου λέγοντας ότι μάλλον εγώ φταίω, αλλά έρχεται ένα τρίτο γεγονός ή μια ενέργεια ή μία άποψη  τρίτου άσχετου  προς εμάς τους δυό και ατυχώς με επιβεβαιώνουν.

Επί του κειμένου μου <<Τι έγραψαν άλλα έντυπα για την έναρξη  κατασκευής του "οδικού άξονα Καλλονής - Σιγρίου" >> (της 05/07/2014 09:57)  που  έστειλα στο Σύλλογο και μέλη του Δ.Σ. χθες, και κοινοποίησα και σε πολλούς άλλους Λέσβιους, καλοί φίλοι, μου απήντησαν και μου έστειλαν τα καλά τους λόγια και αντίστοιχα σχόλια. Μεταξύ αυτών και η Πρόεδρος του Συλλόγου της Μυτιλήνης στην Αθήνα «Λεσβιακή Παροικία» κα Καίτη Μεσσηνέζη και ο εκδότης του εντύπου της Παροικίας, «ΑΙΟΛΙΔΑ», κ. Θ. Πλατσής (σύζυγος της κας Μεσσηνέζη), ως ακολουθεί:  

<< Στις 10:47 π.μ. Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014, ο/η "Platsis Th. έγραψε:
Τάκη και Ελένη, από την όμορφη Μυτιλήνη την αγάπη μας. Σας περιμένουμε. Πήρες Τάκη την τελεταία Αιολίδα; Έχω τρεις δημοσιεύσεις δικές σου.
Στις 11/8/14 οργανώνουμε κονσέρτο για φιλανθρωπικό σκοπό, στην ανακαινισμένη καθολική εκκλησία Μυτιλήνης
Θα ήταν καλό να βρεθούμε.
Με πολύ αγάπη
Θόδωρος – Καίτη>>

Απήντηαα αμέσως, 05/07/2014 11:25:

<< Θόδωρε καλημέρα. Σ' ευχαριστώ για όλα. Με αφορμή την δημοσίευσή σου για τους "ξένους" μας έστειλα χθες την επιστολή που σου επισυνάπτω σ' όλους τους Βουλευτές του Αιγαίου για να κινήσουν τη διαδικασία στην ΕΕ για την αλλαγή του ΔΟΥΒΛΙΝΟ ΙΙ. Τώρα για τον ερχομό μας στο νησί που λέμε πρώτα θεός ότι θα το κάνουμε, τούτου βέβαια εξαρτωμένου από τους γνωστούς πολλούς παράγοντες. Βεβαίως ελπίζω ότι τελικά θα τα καταφέρουμε και θα σας επισκεφτούμε. Σας εύχομαι καλά να περνάτε στο όμορφο μας νησί.
Τα φιλιά μας στην Καίτη
μ΄ αγάπη
Τάκης Ελένη>>

Η απάντησή τους ήταν:

<< Στις 1:22 μ.μ. Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014, ο/η "Platsis Th. (έγραψε:
Φίλε μας Τάκη, δεν έχουμε παρά να σου απευθύνουμε μόνο μια λέξη "Συγχαρητήρια". Μακάρι να είχαμε ακόμη ένα δυο ανθρώπους που να αγωνίζονται για τον τόπο μας με το δικό σου πάθος.
Εμείς σαν Σύλλογος αλλά και σαν άτομα είμαστε στο πλευρό σου.

Φιλικά
Θόδωρος >>

Θα μπορούσα να σου παραθέσω και άλλων σχετικά σχόλια. Αλλά νομίζω, δεν χρειάζεται.

(Η υπογράμμιση έγινε από μένα)

Δεν θα ήθελα να επεκταθώ. Απλώς, αφήνω σε σένα και τα μέλη του Δ.Σ. να σκεφθείτε όταν επώνυμοι Λέσβιοι (πέραν των πιο πάνω, οι άλλων Συλλόγων ως της Βρίσας, της Ανεμώτιας, του Σκαλοχωρίου κ.άλ.)  εκφράζονται και συμπεριφέρονται σε μένα κατά τα πιο πάνω, εσύ και κάποιοι συγχωριανοί μου με πυρήνα τον Σύλλογο που με πίστη υπηρέτησα ως Πρόεδρος του, πώς με αντιμετωπίζετε και τι κάνετε εναντίον μου.

Γειά σας

Υ.Γ. Το άρθρο μου « Διαπιστώσεις θλίψης και προβληματισμού!!»που σας έστειλα στα μέσα του περασμένου Γενάρη εν αναφορά προς το χωριό μας (όταν έτυχε τότε να πάω εκεί για δουλειές), το πετάξατε στο καλάθι των αχρήστων. Η «Λεσβιακή Παροικία» στο έντυπό τους το τελευταίο, έχουν τρεις δημοσιεύσεις δικές μου.

Απλά, σύγκριση γεγονότων.!!!


Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης (Ph.D.) ……. 8.07.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: