Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, καθυστερημένα αλλά από καρδιάς πάντα!!!


Το κείμενο που ακολουθεί το ανήρτησα στα site μου (Λαψαρνα, ΟΧΙ ΕΡΗΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΜΑΣ, κ.ά.) κ.λπ., αρχές Αυγούστου που ήρθα στη γενέτειρά μου για τις διακοπές. Λόγω δυσκολιών από μέρους μου στο χειρισμό της τεχνολογίας αυτής δεν κατόρθωσα να το αναρτήσω εδώ στο  blog μου. Έστω και καθυστερημένα οι ευχές μου πάντως ισχύουν στο ακέραιο!!

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Ο ερχομός και η παραμονή σου ύστερα από καιρό στο γενέθλιο σου τόπο, ασφαλώς μόνο ΘΕΟΥ ΕΥΛΟΓΙΑ μπορεί να είναι . Εύχομαι σ' όλους μας να περάσδουμε καλές και χαρούμενες διακοπές στα μέρη που τα παιδικά μας μας βιώματα και αναμνήσεις, μας αναζωογονούν και μας δίδουν τη δυνατότητα "γεμίζομντας τις μπαραρίες μας " να έχουμε το πέρασμα του ερχόμενου χειμώνα με τη γλυκειά αναπόληση των καλοκαιρινών μας διακοπών. Εύχομαι σ' όλους όσους αξιωθήκαμε να βρεθούμε στο ν...ησι μας και φέτος να περάσουμε κατά το δυνατό καλύτερα. Φυσικά η ευχή μου αυτή είναι στον υπερθετικό βαθμό σ' όλους εκείνους που βρέθηκαν εξ ανάγκης σε τόπους μακρινούς (Αυτραλία, Καναδά, Αμερική κ.λπ.) και προσπαθούν δαπανώντας τεράστια ποσά (εισιτήρια, κ.λπ.), το Λεσβιακό Αύγουστο των διαΚΟΠΏΝ να έρχονται στα χώματα των προγόνων για να κρατήσουν άρρικτους τους δεσμούς τους με την Πατρίδα.. ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ


Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης ........................................ 19.12.2014

Δεν υπάρχουν σχόλια: