Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Όταν συμμαθητές σου απ' το δημοτικό, σου δίνουν χαρά με τις ευχές τους.



·           
    Στην ανάρτησή μου σε κάποιο site της φωτογραφίας μας με τον εγγονόμου Παναγιώτη που είπαμε τα κάλαντα του χωριού μας, πολλοί φίλοι είχαν την ευγένεια να μου γράψουν τις δικές τους ευχές, Ξεχώρισα των δυό πιό κάτω, παιδικών μου φίλων και συμμαθητών μου και έγραψα αυτά που θα διαβάσετε ως ακολουθεί :

<<   << Βικτωρια Ρηγα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ!!!!!!

George Pinelis Καλη χρόνια Τάκη με υγεια και χαρά σε σένα και την οικογένεια σου.!!! Παντα δυνατός και μαχητικός,>> 

Βικτώρια και Γιώργο, Γιώργο και Βικτώρια καλοί μου συμμαθητές, (εξ αυτής της ιδιότητας μας γράφω τα πιό κάτω και πιστεύω όλοι οι άλλοι που είχαν την ευγένεια να μου γράψουν δυό λέξεις με τις ευχές τους να μου το συγχωρήσουν.). Οι κοινές μας καταβολές, τα κοινά ζάλατα των παιδικών μας χρόνων στην Άντισσά μας, αλλά κυρίως το ότι καθίσαμε στα ίδια θρανία και μάθαμε μαζί την αλφα βήτα και  το ένα και ένα μας κάνουν δυό, μας έχουν δέσει με τον τίτλο του συμμαθητή. Τίτλος ακατάλυτος εφ' όρου ζωής. Αυτός που κάνει τη καρδιά να σκιρτά στο όποιο αντάμωμά μας ύστερα από 20, 30, 40, 50 και τώρα πία 60 !!! ολόκληρα χρόνια. Αυτό που κάνει το ξεχείλισμα ψυχής από μόνο του, να είναι η αγάπη. Βέβαια ατυχώς υπάρχουν και κάποιοι που φαίνεται η μικρότητά τους, η εμπάθειά τους, η μικροσκοπιμότητά τους και ακόμη η κακότητά τους πολλές φορές, δεν τους αφήνει να έχουν ξεχείλισμα αγάπης. Αντίθετα, χολής, φθόνου, ζήλειας, αν όχι και χειρότερα!!! Το << πάντα δυνατός και μαχητικός>> των ευχών σου Γιώργο που μου γράφεις όντως το θεωρώ την ευχή που μου χρειάζεται, από ένα γείτονα, ένα παιδικό φίλο, από ένα συμμαθητή σαν και σένα και γι΄ αυτό σε ευχαριστώ από καρδιάς. Τούτο δε γιατί, κάποιοι άλλοι συμμαθητές με τις πιό πάνω ατυχώς ιδιότητες όχι μόνο δεν θα μου ευχόντουσαν ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά θα έκαναν κάτι το εντελώς αντίθετο γιατί τους ενοχλεί που είμαι μαχητικός. Μαχητικός που βγάζει αποτελέσματα για το κοινό καλό, για το καλό των αγαπημένων μας, χωριού και νησιού. !! Κλείνοντας ως αντίδωρο σας εύχομαι και γω ο καινούργιος χρόνος να χαρίσει σε σας προσωπικά και την οικογένειά σας ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!
12.1.2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: