Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

«Καραμανλής», « Παπανδρέου», «Μητσοτάκης», οι τρεις ράτσες που στα εβδομήντα χρόνια ...



«Καραμανλής», « Παπανδρέου»,  «Μητσοτάκης», οι τρεις ράτσες που στα εβδομήντα χρόνια της ζωής μου υπήρξαν οι ταγοί της πατρίδας … 

Όταν στα 15χρονά μου μαθητής του Γυμνασίου στη Μυτιλήνη άρχισα να συνειδητοποιώ τα πολιτικά πράγματα, περίοδος μετεμφυλιακή μόνο δέκα χρόνια μετά τη λήξη της εθνικής μας τραγωδίας, Πρωθυπουργός της χώρας ήταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής. Αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο Γέρος της Δημοκρατίας. Στα είκοσι μου ο Γεώργιος Παπανδρέου είναι Πρωθυπουργός, που με τα Ιουλιανά, τη σύγκρουσή του με το παλάτι και με πέμπτη φάλαγγα στο κόμμα του τους «αποστάτες» των οποίων επικεφαλής είναι ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ο Γέρος «πέφτει». Ακολουθεί μοιραία η επτάχρονη Χούντα των συνταγματαρχών που αφού καταφέρνουν να ακρωτηριάσουν τον εθνικό μας κορμό με την απώλεια της μισής σχεδόν Κύπρου, εγκαταλείπουν την εξουσία φυλακιζόμενοι δια  βίου και ως εθνοσωτήρας έρχεται ο αυτοεξόριστος στο Παρίσι Κωνσταντίνος Καραμανλής.
Στα τριάντα πέντε χρόνια μου τούτος είναι πιά Πρόεδρος της Δημοκρατίας και Πρωθυπουργός ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο γιός του Γέρου της Δημοκρατίας, ο οποίος έχει πεθάνει την περίοδο της Χούντας. Στα σαράντα μου Πρωθυπουργός εξακολουθεί να είναι ο Ανδρέας  και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο κατ’ αυτόν «εφιάλτης», ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης. Στα σαρανταπέντε μου ο Κ.Μητσοτάκης είναι Πρωθυπουργός και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο Ανδρέας. Στα εξήντα μου Πρωθυπουργός είναι ο Κώστας Καραμανλής, ο ανεψιός του συνονόματου του παλιού Καραμανλή, Υπουργός Εξωτερικών η Ντόρα (Μητσοτάκη) Μπακογιάννη κόρη του Κ. Μητσοτάκη και αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ο Γεώργιος Παπανδρέου (ΓΑΠ) ο γιός του Ανδρέα και εγγονός του Γέρου. Στα εξηνταπέντε μου ο ΓΑΠ είναι Πρωθυπουγός και τα δύο παιδιά του Μητσοτάκη, Ντόρα και Κυριάκος μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου, όπου συνεχίζει ως απλός πιά βουλευτής και ο Κώστας Καραμανλής. Στα εβδομήντα μου αρχηγός της συντηρητικής παράταξης εκλέγεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης … Όπως φαίνεται καθώς το πάνε οι «Θεσμοί» αφού τελειώσουν και με τον νυν Πρωθυπουργό όπως έκαναν με τους δύο προηγούμενους Μνημονιακούς Πρωθυπουργούς ( ΓΑΠ, Α.Σαμαρά) θα τον βγάλουν κι’ αυτόν Πρωθυπουργό …
Δηλ. Καραμανλής,  Παπανδρέου,  Μητσοτάκης οι τρεις αυτές ράτσες, στα εβδομήντα χρόνια της ζωής μου, υπήρξαν οι ταγοί της πατρίδας … Αυτοί που Κυβέρνησαν τη χώρα και που κατά το μεγαλύτερο μέρος φταίνε για την νεοκατοχή της (οικονομική αυτή τη φορά)  και κοντολογίς την καταστροφή της αλλά το χειρότερο την ταπείνωση των Ελλήνων.
Άραγε σ΄άλη χώρα της Ευρώπης θα μπορούσε να συμβεί μέσα σε εξήντα περίπου χρόνια να την Κυβερνήσουν οι γόνοι τριών «φαμιλιών» κατά  πως τα σκιαγράφησα πιό πάνω;!
Οι ολετήρες της πατρίδας που αυτοβαφτίζονται σωτήρες. Και το τραγικό ο Ελληνικός Λαός τους ψηφίζει και τους κάνει αρχηγούς του.
 Το μόνο που μπορεί να εξηγήσει το φαινόμενο αυτό ,  είναι η κοντή μνήμη των ανθρώπων της φυλής.
Αλίμονό μας !!!

Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης …….23.01. 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: