Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Αχαιός εμήνυσε Αχαιό, για εσχάτη προδοσία!!



Αχαιός εμήνυσε Αχαιό, για εσχάτη προδοσία!!

Είναι ως να λέμε πως το εκ της φύσεως οριζόμενο «κόρακας να μη βγάζει κοράκου μάτι» ανετράπη στην περίπτωση αυτή.
 Συγκεκριμένα ο Ν.Νικολόπουλος (Αχαιός) εμήνυσε τον ΓΑΠαπανδρέου (Αχαιό)  για εσχάτη προδοσία.
Η Αχαΐα είναι η εκλογική περιφέρεια και των δύο. Εκεί για χρόνια τώρα εκλέγονταν βουλευτές και οι δύο τους.
Αν δεν είχα ιδίαν πείρα, ίσως ποτέ δεν θα μπορούσα να κάνω τον συλλογισμό αυτό. Στη μία από τις διάφορες «όμορφες περιπέτειες» της ζωής μου, αυτή που ήμουν Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Βιομηχανίας Όπλων, ένα εκ των επτά ανά την επικράτεια εργοστασίων της ήταν αυτό στο Αίγιο.  Τούτο ήταν η «ναυαρχίδα» θα έλεγα της δύναμής της. Δημιούργημα Αχαιού, του εξ Αιγίου ορμώμενου υφυπουργού Ζαΐμη (εκ της μεγάλης ράτσας της επανάστασης του ’21) στην Κυβέρνηση Καραμανλή την μετά την μεταπολίτευση. Έτσι το εργοστάσιο αυτό μπορεί να ανήκε στην ΕΒΟ όμως ήταν «δικό» τους, των Αχαιών. Έτσι τουλάχιστο το θεωρούσαν και όποια κρίσιμη απόφαση γι’αυτό εκπήγαζε μακριά  από τη «δικαιοδοσία» τους,  δεν είχε την έγκρισή τους και τότε αυτή «πριονιζόταν» εν τη γενέσει της σε διάφορα επίπεδα.     
Έτσι ενώ στα άλλα εξ (6) εργοστάσιά τα μηνύματα μου, οι εντολές μου γενικά η της δικής μου διοίκησής πρακτική περνούσε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αντιδράσεις κ.λπ. στο εργοστάσιο του Αιγίου τα πράγματα ήταν ιδιαίτερα. Υπήρχε μία παράξενη «αλληλεγγύη», που μόνο κάτι αντίστοιχο με την ομερτά θα μπορούσε να αντιστοιχισθεί. Οι  κάποιες αποφάσεις μου δεν εφαρμόζονταν  εκ των κάθε μορφής «βραχυκυκλωμάτων» ή ακόμη τελικά εφαρμοζόταν μετά από την εκ δευτέρου και κάποιες  φορές εκ τρίτου επάνοδό μου σε κάποιο συγκεκριμένο ζήτημα.
Θυμούμαι τη χαρακτηριστική περίπτωση που ύστερα από ενάμισι χρόνο  διοίκησής μου απάλλαξα των καθηκόντων του τον Γενικό Διευθυντή του  εργοστασίου του Αιγαίου (διαπίστωση μου  εδραία πιά, ότι αυτός δεν ταίριαζε με αυτά που ως σχετικές προδιαγραφές πίστευα ότι θα έπρεπε να έχει για να μπορεί να ενεργεί κατά τις αποφάσεις μου, κ.άλ. ) τότε «κουνήθηκαν» ακόμη και οι πέτρες της Αχαίας για να τον κρατήσουν στη θέση του και η απόφασή μου  αυτή τελικά να βραχυκυκλωθεί, πράγμα  που έγινε σε δικαστική αίθουσα, όπου σωρεία Αχαιών βρέθηκε στη δικαστική αίθουσα είτε ως μάρτυρες υπερασπίσεως, είτε ως «συμπαραστάτες» του, κ.λπ. Βέβαια η σχετική απόφαση του ειρηνοδίκη έγινε δεκτή αφού πάντα σέβομαι όπως πρέπει να γίνεται με τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης. Κι αν μεν η διαδικασία αυτή ήταν μέσα στα πλαίσια του νόμου, εκείνο που ασφαλώς ήταν εκτός αυτών και μάλιστα πάρα πολύ, ήταν το περί τα μεσάνυχτα  της ιδίας ημέρας που κοινολογήθηκε η απόφασή μου περί της απαλλαγής των καθηκόντων αυτού του Γεν. Διευθυντή, τηλεφώνημα στο σπίτι μου τότε μέλους της Κυβέρνησης, Αχαιού κι αυτού, τοπάρχη του κόμματος που μου είπε περίπου  « Ιορδάνη τελείωσες. Υπερέβης τα εσκαμμένα». Υπήρξαν κι άλλες παρόμοιου τύπου παρεμβάσεις ακόμη και σε ήσσονος επιπέδου ιεραρχίας αποφάσεις μου.
Θα μου πει κανείς πώς τα θυμήθηκες όλα αυτά ύστερα από δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια.!!!
Μου είχε πει τότε αλησμόνητος συνάδελφος απ’ την περιοχή, μη τα βάζεις με τους Αχαιούς, «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει».
Αυτό ακριβώς θυμήθηκα όταν είδα το βουλευτή Αχαϊας, αρχηγό της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης  Ν.Νικολόπουλο να καταθέτει χθές  μήνυση για εσχάτη προδοσία κατά του Γεωργίου  Ανδρέα Παπανδρέου  του εκ Καλεντζίου Αχαΐας -  γενέτειρα των τριών Πρωθυπουργών της δυναστείας  Παπανδρέου ( Γεωργόυ, του Γέρου της Δημοκρατίας, Ανδρέα της «Αλλαγής», και του ιδίου του μηθυιέντος)-. Αυτό από μόνο του για τους Αχαιούς λέει πολλά. Μά πάρα πολλά.
Και έτσι είπα «Αχαιός βγάζει μάτι Αχαιού», κόντρα δηλ. του απ’ τον αγαπητό μου συνάδελφο λεχθέντος, στην περίπτωση αυτή της εθνικής καταστροφής την εκ μνημονίων που επί έξι τώρα χρόνια βιώνουμε οι Έλληνες, για την οποία ο Ν.Νικολόπουλος θεωρεί αποκλειστικά υπεύθυνο τον ΓΑΠαπανδρέου, τον οποίο αυτόν και μόνο μήνυσε χθές στην Εισαγγελία της Αθήνας.
.  
Δρ. Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης …….14.09. 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: