Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

" ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ " του Αγώνα Φούντωμα. …

" ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ " του Αγώνα Φούντωμα.

Πρωτοκολλήθηκε σήμερα η 4η επιστολή μας με τις 507 υπογραφές των συναγωνιστών της ΑΓΡΑΣ.
Στο Γραφείο του Πρωθυπουργού κατατέθηκε και πρωτοκολλήθηκε η 4η επιστολή μας σήμερα, μετά τις δύο μέρες των μέτρων στο κέντρο της Αθήνας με την επίσκεψη του Αμερικανού Προέδρου Μπ. Ομπάμα στη χώρα μας.
Η επιστολή μας αυτή (την διαβάσατε σε προηγούμενη ανάρτησή μου) συνοδεύεται με τη Διακήρυξή μας που την έχουν υπογράψει 507 φίλοι και συναγωνιστές μας της Άγρας. 
Η επιστολή μας έκλεινε με την ακροτελεύτια παράγραφο « Το δίκιο είναι με το μέρος μας. Χρειάζεται να φέρουμε και το νόμο με το μέρος μας.» 
Εν τω μεταξύ ο Μάνος Κωνσταντιδέλλης που πρωτοστάτησε στο μάζεμα των υπογραφών αυτών της Άγρας, άξιος συναγωνιστής μας, ενστερνισμένος στο ακέραιο την αναγκαιότητα να πάψει πιά να υπάρχει ο ΔΗΜΟΣ ΤΕΡΑΣ ΛΕΣΒΟΥ, με πληροφόρησε ότι έχει έτοιμες να μου στείλει τις υπογραφές των νέων συναγωνιστών μας απ΄ το χωριό του τον Μεσότοπο. Τούτες θα συνοδεύουν την 5η επιστολή μας προς τον Πρωθυπουργό που θα κατατεθούν το επόμενο 15μερο.
Μάνο, επίτρεψέ μου να παροτρύνω εσένα και όλους τους άλλους που έχουν ενστερνιστεί την ίδια με μας πίστη, βαρβαριστί « keep on going »…

Δρ.Τάκης Χαραλ. Ιορδάνης ....... 16.11.2016

Δεν υπάρχουν σχόλια: