Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019

ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΑΝΤΙΣΣΑΣ : Απ’ την Αυστραλία, οι Αντισσαίοι και άλλοι συμπατριώτες μας συστρατεύονται στην Επιτροπή Αγώνα.


ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΑΝΤΙΣΣΑΣ : Απ’ την Αυστραλία, οι Αντισσαίοι και άλλοι συμπατριώτες μας συστρατεύονται  στην Επιτροπή  Αγώνα. 

Οι μικρές χαρές της ζωής για ένα 74άρη είναι κυρίως εκπορευόμενες μέσα από την οικογένεια του, τα παιδιά του και τα εγγόνια του. Όταν ο μικρός πεντάχρονος εγγονός μου, ο Νικόλας, ένα πρωί καθώς τον πήγαινα στο νηπιαγωγείο  επικρότησε αυθόρμητα  κάποια απόφασή μου λέγοντας  μου «πολύ σωστή απόφαση, παππού» εεε! καταλαβαίνετε ότι όλη αυτή την ημέρα, το χαμόγελο δεν έφυγε  απ’ τα χείλη μου.  
Όμως υπάρχουν και κάποιες άλλες μικρές χαρές που  προκύπτουν  ως αποτέλεσμα της δράσης σου ως  ενεργός πολίτης. Έτσι προχθές 22 του μήνα συνέπεσε να έχω δύο  τέτοιες μικρές χαρές, μέσω μηνυμάτων που μου έστειλαν δύο καλοί φίλοι. Ο Προκόπης Σινάνης ο Πρόεδρος του Δικτύου Κοινοτήτων Λέσβου και ο συγχωριανός μου από τη μακρινή Αυστραλία Μπάμπης Ν. Ιατρού. Το πρώτο αφορούσε στο μήνυμα που βγήκε από την συνάντηση του Δικτύου Κοινοτήτων Λέσβου με τον αρμόδιο Υπουργό Α.Χαρίση για τα των Κοινοτήτων του νησιού μας και τη διάσπαση του Δήμου Λέσβου που ανήρτησα με τη σειρά μου στα διάφορα sites. Το μήνυμα  που βγαίνει απ’ αυτό είναι ότι γλυκοχαράζει η ώρα του «ΣΠΑΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΛΕΣΒΟΥ», αποτέλεσμα  αγώνα πολλών συμπατριωτών μας, αγώνα που άρχισα την επαύριο των εκλογών του Μαΐου 2014 και κορύφωσα το 2017 και 2018, όταν η εκ μέρους μου συσταθείσα Επιτροπή Αγώνα για το ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ στηρίχθηκε από  10.000 και πάνω  Λέσβιους που υπέγραψαν τη σχετική διακήρυξή μας.
Το δεύτερο, αφορούσε στη συστράτευση της ομογένειά μας  της Αυστραλίας στον αγώνα μας για την επί τέλους λειτουργία του ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ Αντίσσης. Με πρωτοβουλία του φίλου Μπάμπη Ν. Ιατρού, στο Σύδνεϋ,  συγκεντρώθηκαν στο έγγραφο της συγκρότησης της επιτροπής μας 75 υπογραφές συμπατριωτών μας που μου έστειλε με e-mail. Έτσι βλέπω με ικανοποίηση ότι ο προ μηνών  αγώνα μας που αρχίσαμε στη γενέτειρά μας δεν περιορίζεται μόνο στην Άντισσα (όπου έχουν ήδη έχουν συστρατευθεί  μαζί μας πάνω από 500 συγχωριανοί μας) αλλά τώρα απλώνεται και στην ομογένεια μας. Τώρα της Αυστραλίας. Το ίδιο γίνεται απ’ ότι πληροφορούμαι και στον Καναδά. Έχω ήδη συντάξει την σχετική συνοδευτική επιστολή   και αύριο τούτη με το έγγραφο των υπογραφών αυτών θα πρωτοκολληθεί στο γραφείο της Υπουργού κας Αχτσιόγλου. 
 Τέλος , παραθέτω την προχθεσινή απάντησή μου στον καλό φίλο τον Μπάμπη.
<<takis iordanis <takisiord@yahoo.gr>
Προς:babis iatrou
Κοιν.:Σύλλογος ΤΕΡΠΑΝΔΡΟΣ Αντισσα, syllogosantissas@gmail.com
Ιδιαίτ. κοιν.:athinaintzembelis@, mgigis@
22 Ιαν στις 12:05 μ.μ.
Μπάμπη είσαι ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ!! Πολίτης με την πραγματική έννοια της λέξεως. Εύγε σου!
Έλαβα τις εκ 4 σελίδων υπογραφές, 75 τον αριθμό συμπατριωτών μας εκεί στη μακρινή Αυστραλία, της επιτροπής Αγώνα για την επί τέλους λειτουργία του Γηροκομείου του χωριού μας. Αυτές τις μέρες θα τις καταθέσω στο Υπουργείο και την συνοδευτική αυτών επιστολή μου θα σου τη στείλω με mail.
Ομολογώ ότι συγκινήθηκα διαβάζοντας τα ονόματά όλων. Είδα ονόματα ανθρώπων που έχω να δω εδώ και 60 χρόνια όπως π.χ. τον συνΛαψαρνιώτη φίλο Βαγγέλη Μαντζουράνη ή την επίσης συνΛαψαριώτισσά φίλη Ασπασία Σαμαρά - Δαλγκίτου και πολλούς άλλους. Σε παρακαλώ διαβίβασε σ' όλους τους και ει δυνατό στον καθένα χωριστά τις ευχαριστίες μου. Διαβεβαίωσέ τους δε ότι με την υπογραφή τους μου δίνουν τα όπλα να συνεχίσω να αγωνίζομαι μέχρι να καταφέρουμε το σκοπούμενο.
Σ' ευχαριστώ
μ' εκτίμηση
Τάκης  >> 
24.01.2019

Δεν υπάρχουν σχόλια: