Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2012

Οι δύο επιστολές μου προς τα μέλη της Επιτροπής Αγώνα για τον «Οδικό Άξονα Καλλονής – Σιγρίου»




Αναμένεται νέα απόφαση για το πότε θα γίνει η Δημοπράτηση του Έργου
«Οδικός  άξονας Καλλονής – Σιγρίου».

Προς τα μέλη της Επιτροπής
Αγώνα για τον «Οδικό Άξονα   
Καλλονής – Σιγρίου».  
Αθήνα,   3 Ιανουαρίου 2012

Αγαπητοί φίλοι γεια σας και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ το 2012 για όλους μας

Σε συνέχεια της από 13 Δεκεμβρίου 2011 σχετικής πληροφόρησης που σας έστειλα περί της μη Πραγματοποίησης της Δημοπράτηση του έργου αυτού κατά την ημερομηνία αυτή λόγω  του ότι οι Μηχανικοί Υπάλληλοι του Δημοσίου Αττικής
(ΕΜΔΥΔΑΣ) εφαρμόζοντας  την αντίθεσή τους στην κυβερνητική πολιτική « που θίγει, όπως έλεγαν σε σχετική ανακοίνωσή τους, με βάρβαρο τρόπο τον κλάδο τους» στη  Γενική τους Συνέλευση  της 5ης Δεκεμβρίου 2011 αποφάσισαν την αποχή των μελών τους Διπλωματούχων Μηχανικών από επιτροπές    ΚΣΧΟΠ , ΣΧΟΠ, ΕΠΑΕ, Συμβουλίων, επιτροπές αυθαιρέτων ως και επιτροπές   διαγωνισμών για όλο το Δεκέμβριο 2011.
Όπως μας πληροφόρησαν σήμερα οι αρμόδιοι της καθ’ ύλη υπεύθυνης για το έργο μας Διεύθυνσης Οδικών Έργων της Γεν. Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Έργων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων χρειάζεται τώρα να εκδοθεί νέα σχετική απόφαση για το πότε θα επαναληφθεί η Δημοπράτηση. Εκτιμούν τέλος, ότι η απόφαση αυτή θα εκδοθεί εντός της άλλης εβδομάδας και ότι η ημερομηνία της Δημοπράτησης θα είναι αρχές Φεβρουαρίου 2012. Οψόμεθα .
Πάντως πιστεύω ότι είμαστε στην αρχή του τέλους για να γίνει επί τέλους το όνειρό μας πραγματικότητα. Αρκεί να εξακολουθήσουμε ως χώρα να αποτελούμε μέλος της Ευρωπαϊκής Ενώσεως.   

Κάθε ευτυχία και χαρά για όλους σας εν υγεία και ειρήνη για το 2012

Με πατριωτική εκτίμηση και φιλία.

Τάκης  Χαραλ. Ιορδάνης


****

Ο δρόμος μας εντάχθηκε στο Πρόγραμμα

44.500.000 Ευρώ ο Προϋπολογισμός του


Προς τα μέλη της Επιτροπής

Αγώνα για τον «Οδικό Άξονα   

Καλλονής – Σιγρίου».  

Αθήνα, 24 Αυγούστου 2011      


Αγαπητοί φίλοι συμπατριώτες και συναγωνιστές,


Κρατώντας στα χέρια μου την Ιστορικής σημασίας  για τον τόπο μας απόφαση της 18ης Αυγούστου 2011 του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων της ένταξης του «Οδικού Άξονα Καλλονής – Σιγρίου» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας 2007 -2013, αισθάνομαι χαρά αλλά βεβαίως και μεγάλη ικανοποίηση. Τούτο δε γιατί οι επί οκτώ συναπτά έτη αγώνες μας επί τέλους αρχίζουν να παίρνουν σάρκα και οστά. Σύμφωνα προς την απόφαση αυτή, υπ’ αριθμ. Πρωτ. 2784, που φέρει την υπογραφή του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Έργων κ. Ι. Οικονομίδη, ο Προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 44.500.000 Ευρώ. Το έργο αυτό, του οποίου το συνολικό μήκος θα είναι 46,7 χιλιόμετρα (από τα 55 που είναι σήμερα), κατά τα 25,7 χιλιόμετρα θα αποτελείται από κατασκευή νέων τμημάτων παράκαμψη της Καλλονής και των Δαφίων, παραλλαγή της Φίλιας, παραλλαγή του τμήματος Σκαλοχωρίου – Βατούσας, παράκαμψη Άντισσας, παραλλαγή του Σιγρίου (κατάργηση των ελιγμών)] και κατά τα υπόλοιπα 21 χιλιόμετρα θα αποτελείται από παλιά τμήματά της υφισταμένης οδού, στα οποία θα γίνουν οι απαιτούμενες βελτιώσεις αναβάθμισής τους. Το πλάτος της οδού θα είναι 12 μέτρα και θα έχει μία λουρίδα ανά κατεύθυνση. Τέλος, η χρονική διάρκεια υλοποίησης του έργου  είναι 52 μήνες.        
Το γεγονός ότι το έργο μας είναι ενταγμένο στο Κοινοτικό αυτό πρόγραμμα (2006 – 2013) συνεπάγεται ότι τούτο θα έχει ολοκληρωθεί εντός της ταχθείσης προθεσμίας,  γιατί κατά την πάγια τακτική της Ε.Ε. στα ως τώρα προηγούμενα τρία ΚΠΣ, τα όποια έργα είχαν ενταχθεί σ’ αυτά ολοκληρώθηκαν το αργότερο εντός 2-3 χρόνων από την λήξη του αντιστοίχου ΚΠΣ. Δηλ. για την περίπτωσή μας τούτο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο ως το 2016 – 1017. Ευελπιστώ ότι όλα τα δεδομένα θα εξελιχθούν ομαλά και φυσιολογικά ώστε ο γενέθλιος τόπος μας να αποκτήσει κατά τα πιο πάνω, το σωσίβιο αυτό άξονα που μαζί με το εξ ίσου νευραλγικής σημασίας έργο Λιμάνι του Σιγρίου (που ελπίζουμε ότι σύντομα θα ενταχθεί κι΄ αυτό), θα αποτελέσουν τους αναπτυξιακούς αυτούς ακρογωνιαίους παράγοντες ανάπτυξης που θα αποτρέψουν οριστικά την επισυμβαίνουσα ερήμωση των χωριών μας και θα υπάρξει επί τέλους η πολυπόθητη πληθυσμιακή ανάταση των χωριών μας. Ακόμη θα αποτελέσει αναπτυξιακό παράγοντα για όλο το νησί μας.    

Έτσι σε όλους εσάς που με τιμήσατε με τον να υπογράψετε το 2003 την Διακήρυξη της Επιτροπής μας δίδοντάς μου την δύναμη που απαιτείτο να αγωνιστώ όλα αυτά τα χρόνια κατά πως έκανα, με συνέπεια, συνέχεια, υπομονή, επιμονή και άδολα, ώστε σήμερα να βρισκόμαστε στην ευχάριστο θέση να έχουμε πιά στα χέρια μας την επί χρόνια στοχευόμενη ιστορική για την ιδιαίτερη πατρίδα μας  απόφαση,  αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω από  καρδιάς σ’ ένα έκαστο απ’ όλους σας τα ευχαριστήρια μου για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε. Τέλος, πέραν των όποιων πολυαρίθμων εγγράφων των κατά καιρούς σχετικών παρεμβάσεων μου στους Υπουργούς και αρμοδίους τεσσάρων διαφορετικών Κυβερνήσεων και ακόμη στους τρεις διαφορετικούς Πρωθυπουργούς των τελευταίων οκτώ ετών, η δική σας συνεχής στήριξή μου, είτε με την παρουσία σας στις δύο Πανολομέλειές μας στο Σκαλοχώρι το 2009 και το 2010, είτε με την συνυπογραφή εγγράφων μου προς διαφόρους υπεύθυνους, είτε τέλος με την μαζικοποίηση της επιτροπής μας με την συγκέντρωση νέων υπογραφών, κ.λπ.,  έδωσε το ευτυχές αυτό αποτέλεσμα.

Βεβαίως εσείς τα επιφανή και διακεκριμένα μέλη των αντιστοίχων τοπικών κοινωνιών του τόπου μας που ξεπερνάτε κατ’ αριθμό  τα 150 άτομα από τα δέκα χωριά μας όπως έγγραφα στην πρώτη μας επιστολή της 17 Σεπτεμβρίου 2003 προς τον τότε Πρόεδρο της Κυβερνήσεως και Πρωθυπουργό κ. Κ. Σημίτη  προς τον οποίο είχαμε απευθύνει την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ μας, μπορείτε να είσαστε  υπερήφανοι γι’ αυτό που επιτύχατε. Εννοώ δε αυτό, γιατί τούτο προκύπτει εξ αντικειμένου, λαμβανομένου υπ’ όψη ότι την ίδια μέρα, τον Οκτώβρη του 1999  που ο τότε Πρωθυπουργός μας Κ. Σημίτης εξήγγηλε σε λόγο του στην Καλλονή το δικό μας οδικό άξονα, είχε εξαγγείλει και τον οδικό άξονα Καλλονής – Πέτρας.  Για τον οδικό αυτό άξονα δεν έχει ένταξη κατά πως έγινε για τον δικό μας, απλά γιατί δεν είχε επισπεύδοντες, όπως υπήρξατε για το δικό μας δρόμο, εσείς η Επιτροπή μας Αγώνα, αυτή που με ατσάλωνε όλα αυτά τα χρόνια και μέσα από δύσκολες και αντίξοες συνθήκες, μπορέσαμε να επιτύχουμε αυτό που πριν δύο - τρία χρόνια φαινόταν ακατόρθωτο. (Εύχομαι πάντως από καρδιάς και για το δρόμο Καλλονής - Πέτρας  να γίνει αντίστοιχα η ένταξη του και μάλιστα σύντομα, ώστε πλέον των άλλων να τιμηθεί και να δικαιωθεί ο ως το 2006 επισπεύδων αείμνηστος Δήμαρχος Πέτρας, φίλος Στ. Παυλής).

Ακατόρθωτο, τότε που το 2009 το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ μας έδωσε μόνο 20.000.000 Ευρώ!!! για να γίνει το έργο μας μέσω της Περιφέρειας Βορ. Αιγαίου, όταν χρειάζονταν υπέρδιπλάσια ποσά κατά την υπό θεώρηση απόφαση. Ακόμη τότε που μικροπολιτικές οδηγούσαν το έργο μας στη σαλαμοποίηση και στο πέταμά του στις «Ελληνικές καλένδες». Όλα αυτά, με τη δική σας στήριξη και τη δική μου γραφή και φωνή ξεπεράστηκαν και σήμερα ο «οδικός άξονας Καλλονής – Σιγρίου» ως ενιαίο έργο των 46,7 χιλιομέτρων είναι ενταγμένος στο ΕΣΠΑ. Δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς γιατί  η δύναμη της ενότητας, υπεράνω πολιτικών σκοπιμοτήτων, κ.λπ., κατά πως γράφεται στην επιστολή μας του Σεπτεμβρίου του 2003 προς τον τότε Πρωθυπουργό της χώρας, ως επί λέξει αποδίδεται πιο κάτω, σηματοδοτούσε τη σοβαρότητα της κίνησής μας και τη βαρύτητα της διεκδίκησής μας και έτσι παραμερίζονταν κατά περίπτωση τα όποιας λογής εμπόδια, δυσκολίες, κ.άλ , για να κατορθώσουμε να είμαστε σήμερα στην τρέχουσα ευτυχή συγκυρία.                         

Και ασφαλώς γνώριζα καλά από τις βιωματικές εμπειρίες μου σε ποικίλες δραστηριότητες της ζωής μου, τη δύναμη της ενότητας και της ενιαίας φωνής, γι’ αυτό και δημιούργησα την Επιτροπή μας  και  τόνιζα στην πρώτη μας επιστολή προς τον Πρωθυπουργό κ. Σημίτη,  τα πιο κάτω:
                                                                       

“Η Διακήρυξη της επιτροπής αυτής, αποτελεί την έκφραση αγωνίας και φωνή επίκλησης για βοήθεια, όλων των κατοίκων της περιοχής. Υπογράφεται δε από τα πλέον επιφανή και διακεκριμένα μέλη των αντιστοίχων τοπικών κοινωνιών και συγκεκριμένα Προέδρους των Τοπικών Συμβουλίων, Δημαρχιακούς Συμβούλους, μέλη των Τοπικών Συμβουλίων, Προέδρους και μέλη Συνεταιρισμών και Πολιτιστικών φορέων, πρώην Προέδρους Κοινοτήτων, πρώην Συμβούλους Κοινοτικών Συμβουλίων των τότε  κοινοτήτων, ενεργούς πολίτες διαφόρων επαγγελμάτων, κ.λ.π. ως  και ανθρώπους των γραμμάτων  και της επιστήμης του τόπου μας. Τέλος, όλοι όσοι συμμετέχουν στην επιτροπή αυτή, ανήκουν σ’ όλο το φάσμα των πολιτικών πεποιθήσεων και κομματικών  χώρων.”

Τα πιο πάνω ως υποθήκη μεταβιβάστηκαν στις σχετικές επιστολές μας που ακολούθησαν τόσο στον Πρωθυπουργό κ. Καραμανλή όσο και τον νυν Πρωθυπουργό κ. Παπανδρέου.

Μακάρι το αποτέλεσμα αυτό, να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση ώστε διεκδικητικές συλλογικές προσπάθειες  να υπάρξουν πολλές στο νησί μας, για να δοθούν σ’ αυτό εκ μέρους της Πολιτείας όλα αυτά τα οποία δεν του δόθηκαν τον ένα αιώνα ελεύθερου εθνικού βίου. Να του δοθούν το μέγιστο δυνατό του ποσού της τάξεως ενός εκατομμυρίου Ευρώ που του οφείλονται μόνο από τα 4 ΚΠΣ για μεγάλα αναπτυξιακά έργα (του έχουν δοθεί λιγότερα των 100.000.000, ή των 150.000.000 Ευρώ αν συνυπολογίσουμε το δικό μας έργο), χώρια όλα τα άλλα από τα Προγράμματα Εθνικών Δημοσίων Επενδύσεων τα 100 αυτά χρόνια. Μόνο τότε στην πράξη θα μπορέσει ο τόπος μας να αρχίσει να ανατάσσεται και από τις 90.000 χιλιάδες κατοίκων (απογραφή 2011) και κατά πλειοψηφία γερόντων, θα φθάσουμε στις 130.000 -140.000 πληθυσμό με υγιή ηλικιακή κατανομή κατά πως ήταν προ 70 – 80 χρόνων.

Σε ότι αφορά το δρόμο μας, όταν πιά ολοκληρωθεί αν και εβδομηκοντούτης  τότε, δεσμεύομαι να κάνω την προσπάθεια να τον διαβώ περπατώντας από την Καλλονή ως το Σίγρι. Είθε…

Μ’ αγάπη και εκτίμηση

Τάκης  Χαραλ. Ιορδάνης







Δεν υπάρχουν σχόλια: