Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης * * * Καλώς ήλθατε στο blog μου * * * "Λαψαρνιώτης" * * * Τάκης Ιορδάνης

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Η σημερινή Δημοπράτηση του Έργου «Οδικός άξονας Καλλονής–Σιγρίου» ατυχώς αναβλήθηκε και πάλι


Αγαπητοί φίλοι γεια σας,

Φεύγοντας σήμερα πρωί πρωί έγγραφα στο blog μου «Φεύγω και πάω τώρα στο χώρο της Δημοπράτησης. Πάω με ελπίδα. Θέλω να ζήσω από πρώτο χέρι τη γέννηση… ενός καινούργιου» .

Ατυχώς διαψεύστηκα.

Στις 10.04 ήμουν έξω από το κτίριο (Μουστοξύδη…) όπου θα γινόταν οι διαδικασία που υποτίθεται θα άρχιζε στις 10..00. Εκεί μόλις έφθασα είδα κόσμο που βαστούσε φακέλους και χαρτιά να βγαίνει από το  κτίριο. Τους ρώτησα με αγωνία για ποιο διαγωνισμό ήσασταν; Μου απήντησαν για ένα δρόμο στη Μυτιλήνη. Καλλονής–Σιγρίου; Τους ρώτησα. Ναι μου απήντησαν. Εσύ ποιος είσαι και τι ξέρεις σχετικά; Τους εξήγησα, μου έδειξαν ιδιαίτερη συμπάθεια και μου απήντησαν ότι αποφάσισαν να μη συμμετάσχουν στην διαδικασία. Απ’ ότι μου έδειξαν το κατάλογο των εταιρειών είδα ότι ήταν καμιά δεκαπενταριά. Είδα αξιόλογα ονόματα του κλάδου. Το γιατί αποφάσισαν να μη υποβάλλουν τις προσφορές τους όλοι ετήρησαν « σιγή ιχθύος».
Πήγα στο Διευθυντή και συζητήσαμε το θέμα. Μου είπε ότι αυτή την εβδομάδα συνέβη  άλλη μια φορά το ίδιο πράγμα μ’ ένα έργο στην Κρήτη.
Στη ερώτησή μου τι γίνεται τώρα. Μου απήντησε ότι επειδή συμβαίνουν πρώτη φορά τέτοιου είδους καταστάσεις, θα πρέπει να βρεθεί η κατά νόμο σωστή φόρμουλα ώστε η νέα απόφαση για την νέα Δημοπράτηση να μη πάσχει νομικώς. Πάντως αυτό θα γίνει όσο το δυνατό άμεσα και αφού υπογραφεί από τον  Γεν. Γραμματέα θα ορισθεί η νέα ημερομηνία Δημοπράτησης
Άντε να δούμε πόσο θα κρατήσει ακόμη η αγωνία μας.
Θα ξαναγράψω αυτό που σας έγραφα σε προηγούμενο μου γράμμα «Πάντως πιστεύω ότι είμαστε στην αρχή του τέλους για να γίνει επί τέλους το όνειρό μας πραγματικότητα. Αρκεί να εξακολουθήσουμε ως χώρα να αποτελούμε μέλος της Ευρωπαϊκής Ενώσεως».    
Το κονδύλιο τέλος των 44.50 εκατ. Ευρώ ανήκει σ’ αυτό και μόνο το έργο, όπως με διαβεβαίωσαν  και δεν μπορεί  να  μεταφερθεί σε άλλο έργο.
Βεβαίως καλά όλα αυτά αλλά το να μένουμε και σε εγρήγορση για το χειρότερο νομίζω ότι δεν βλάφτει.

Με πατριωτική εκτίμηση και φιλία.

Τάκης Ιορδάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: